Nachtmensen: verzamelen hieroooo!!!
zaterdag 19 juli 2008 om 01:31
En het is alweer 01.30...
Morgen moet ik alweer om 06.30 op. Maar zit me nu heerlijk te verdiepen in wat leesvoer over de politieke ontwikkelingen in de VS op internet. (En af en toe wat rotzooien op het Forum natuurlijk). Ik ben dus nog wakker vanwege een behoefte aan hersenstimulatie door informatie.
Zeg nachtbraker, vertel eens...
-Wat is de reden dat jij nu nog op bent?
-En wat ben je aan het doen (naast Forummen)
Verder kunnen nachtwakers hier gewoon wat kletsen!
Of je kan hier je medeforummers welterusten wensen!
Morgen moet ik alweer om 06.30 op. Maar zit me nu heerlijk te verdiepen in wat leesvoer over de politieke ontwikkelingen in de VS op internet. (En af en toe wat rotzooien op het Forum natuurlijk). Ik ben dus nog wakker vanwege een behoefte aan hersenstimulatie door informatie.
Zeg nachtbraker, vertel eens...
-Wat is de reden dat jij nu nog op bent?
-En wat ben je aan het doen (naast Forummen)
Verder kunnen nachtwakers hier gewoon wat kletsen!
Of je kan hier je medeforummers welterusten wensen!
zaterdag 12 september 2009 om 01:36
zaterdag 12 september 2009 om 01:38
quote:La Vie en Rose schreef op 12 september 2009 @ 01:36:
Haasje. Wat toevallig dat je dat vraagt. Heb er redelijk veel zin in ja. Zat er net nog aan te denken zelfs.
Maar het gaat 'm niet worden helaas.
Welke pijlert zitten we eigenlijk>?Overig hoe dat?? Mogen we daar niet over sex praten? Of kwam mijn vraag rauw op je dak....
Haasje. Wat toevallig dat je dat vraagt. Heb er redelijk veel zin in ja. Zat er net nog aan te denken zelfs.
Maar het gaat 'm niet worden helaas.
Welke pijlert zitten we eigenlijk>?Overig hoe dat?? Mogen we daar niet over sex praten? Of kwam mijn vraag rauw op je dak....
zaterdag 12 september 2009 om 01:38
zaterdag 12 september 2009 om 01:41
zaterdag 12 september 2009 om 01:42
Grrrrr... die kluizenvent is m'n forumplezier weer aan het vergallen... Als die advertentie aan de beurt is kan ik pas naar een andere pagina als het filmpje afgelopen is....
Ik ga mezelf dus toch maar die 2 trappen ophijsen denk ik... Man heeft ook al geen zin om rosé voor me in te schenken. Hij vindt dat ik naar bed moet. Heb al gezegd dat je wat je vindt naar de politie moet brengen maar daar was hij niet van onder de indruk. Flauw he?
Ik ga mezelf dus toch maar die 2 trappen ophijsen denk ik... Man heeft ook al geen zin om rosé voor me in te schenken. Hij vindt dat ik naar bed moet. Heb al gezegd dat je wat je vindt naar de politie moet brengen maar daar was hij niet van onder de indruk. Flauw he?
Iets anders
zaterdag 12 september 2009 om 01:43