Napraat 2025.2 met geklets

03-02-2025 17:36 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 2025.2

Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.

Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-zonder-geklets/list_messages/504615#

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Moderator team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Afbeelding
ollegrieze wijzigde dit bericht op 18-02-2025 15:26
70.07% gewijzigd
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras.
Moiren schreef:
18-02-2025 15:23
Niet zo eentje natuurlijk. Nieuwerwets gedoe.
Tttttsss.
Vroeger moest je gewoon eten wat de pot schafte hoor.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Niemand anders hier een klein traumaatje opgelopen van de jaren ‘80 en de hype om overal cocktailfruit doorheen te smijten? A la Picasso heette het dan.
Ik kan mij niet herinneren dat ik dit (regelmatig) kreeg eigenlijk.
LemoosGaatDoor schreef:
18-02-2025 15:29
Niemand anders hier een klein traumaatje opgelopen van de jaren ‘80 en de hype om overal cocktailfruit doorheen te smijten? A la Picasso heette het dan.
Ja. Vreselijk. Op een mooie zeetong. Sole Picasso. Gruwelijk z
Geen bijzonderheden
https://www.jumbo.com/recepten/tong-a-l ... o-243698-7
Felidaez schreef:
18-02-2025 15:31
Ik kan mij niet herinneren dat ik dit (regelmatig) kreeg eigenlijk.
Eén keer was genoeg :cry:
LemoosGaatDoor schreef:
Als er ergens 'coupe vers fruit' staat en ik heb daar zin in, vraag ik altijd wat voor fruit. Want het is wel eens gebeurd dat ik toch cocktailfruit kreeg.
LemoosGaatDoor schreef:
18-02-2025 15:41
Eén keer was genoeg :cry:
haha, ik ga het gewoon nu aan mijn moeder vragen... 8-)
Dat klinkt wel lekker.
Brrr. Een tong verdient alleen citroensap en wat versgemalen peper en zout en wat peterselieblaadjes erop.
Geen bijzonderheden
Felidaez schreef:
18-02-2025 15:44
haha, ik ga het gewoon nu aan mijn moeder vragen... 8-)
Ik heb dit nooit gehad, ook geen fruit in gelatine trouwens.
Feli, ik weet niet wat er precies stond, maar ik waag de gok dat ik aan de hand van de reacties beetje kan inschatten wat er stond, vriendin van mij heeft een soort dezelfde keuze moeten maken, eerst wilde ze het niet, maar het liet haar niet los en ze heeft toch besloten het te doen, nu jaarlijkse controle en ze is er nu geruster op.

Zelf zou ik het ook willen weten , juist daarom ook doe ik mee aan alle bevolkingsonderzoeken die beschikbaar zijn, zo zijn er bij mij door het baarmoederhalsonderzoek wel vroegtijdig slechte cellen gevonden en is mijn baarmoedermond verwijderd met alle slechte cellen erin, ik durf niet te bedenken wat er was gebeurd had ik dat onderzoek niet laten doen want ik had geen klachten.

Noah hoe is het met je moeder ?

Woll ik hoop dat bij jou ook de onderzoeken verder vlot verlopen en je snel weet hoe het ervoor staat :rose:
LemoosGaatDoor schreef:
Ik de jaren tachtig kreeg ik nauwelijks te eten (geen grapje) dus ik zou dolblij zijn geweest met wat dan ook a la Picasso.
Onze harten bleven branden door de liefdesvlam
@felidaez :hug:
Lady*Voldemort schreef:
18-02-2025 19:04
Ik de jaren tachtig kreeg ik nauwelijks te eten (geen grapje) dus ik zou dolblij zijn geweest met wat dan ook a la Picasso.
Ook op vakanties niet?
Don’t let anyone ruin your day. It’s your day.
Ruin it yourself.
Moiren schreef:
18-02-2025 19:09
Ook op vakanties niet?
Welke vakanties?
Lady*Voldemort schreef:
18-02-2025 19:10
Welke vakanties?
Je schreef laatst toch over jullie vakanties vroeger?
Ruin it yourself.
Moiren schreef:
18-02-2025 19:11
Je schreef laatst toch over jullie vakanties vroeger?

Dat was niet in de jaren tachtig. In de jaren tachtig waren mijn ouders inmiddels gescheiden en mijn moeder zoop zich een ongeluk, dus eten ho maar. Gas, licht en water waren trouwens ook een probleem. Af en toe kregen we van een aardig familielid een weekje in een huisje aangeboden, maar dan ging mijn moeder zich altijd misdragen in de aanpalende kroeg en met een beetje mazzel nam ze dan een kerel mee naar het huisje zodat wij mee konden genieten van alles.

Maar goed, het is maar wat je leuk vindt, mensen afzeiken op wat ze ooit geschreven en verzwegen hebben.
Lady*Voldemort schreef:
18-02-2025 19:15

Maar goed, het is maar wat je leuk vindt, mensen afzeiken op wat ze ooit geschreven en verzwegen hebben.
Ik stel gewoon een vraag, met de blikken ravioli, nasi etc in gedachten. Maar blijkbaar valt dat niet goed.
Ruin it yourself.
Maar goed, we hebben vandaag toch maar weer een huisje geboekt, helemaal zonder hulp van aardige familieden. Hopelijk weet ik me een beetje te gedragen. Zeeland gaat het worden dit keer, Frankrijk was voor man toch een brugje te ver.
Ik moet even bijkomen van het lachen. Groentuintje kent mijn vrijer en andere vrienden. ;-D
Geen bijzonderheden
Lady*Voldemort schreef:
18-02-2025 19:25
Maar goed, we hebben vandaag toch maar weer een huisje geboekt, helemaal zonder hulp van aardige familieden. Hopelijk weet ik me een beetje te gedragen. Zeeland gaat het worden dit keer, Frankrijk was voor man toch een brugje te ver.
Lekker vooruitzicht, wij gaan dit jaar voor het eerst weg op vakantie , ook net geboekt , ik zoek nog een oppas voor de kippen en poezen van de zomer, dus als je nog een weekje extra weg wilt in zeeland , laat maar weten ;)
Ik heb een waarschuwing mogen ontvangen. Ik heb een bericht geplaatst zonder bronvermelding. Het was de naam en de beschrijving van een café in Amsterdam. Hoeveel bronvermelding wil je dan hebben? 🫣
Bron: Google?

Schiet mij maar lek.
Geen bijzonderheden
Lady*Voldemort schreef:
18-02-2025 19:25

Heerlijk! Zeeland is leuk! En zeker met mooi weer! Is dat voor de zomervakantie of wil je al eerder gaan?
Sur mes cahiers d’écolier
Sur mon pupitre et les arbres
Sur le sable sur la neige
J’écris ton nom
Liberté

Paul Eluard

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven