Napraat 2025.5 met geklets op de ark van Viva.
donderdag 29 mei 2025 om 16:29
Beste forummers,
Welkom in napraat 2025.5 met geklets.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-zonder-geklets/list_messages/504615#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Welkom in napraat 2025.5 met geklets.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-zonder-geklets/list_messages/504615#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 8 juni 2025 om 17:11
Lady*Voldemort schreef: ↑08-06-2025 16:43Ik heb werkelijk nooit een opvlieger gehad. En zo te horen aan mensen die ze wel hebben heb ik er vrij weinig aan gemist.
Mijn moeder ook niet ... die herkent het helemaal niet. Ik krijg het dan gewoon warm en koel niet meer af. Dat blijft aanhouden. Het begon wel met korte opvliegers zeg maar, maar nu blijft het gewoon aanhouden. Continue alsof ik van binnen de kachel voluit aan heb staan. Vreselijk irritant.
Sur mes cahiers d’écolier
Sur mon pupitre et les arbres
Sur le sable sur la neige
J’écris ton nom
Liberté
Paul Eluard
J’écris ton nom
Liberté
Paul Eluard
zondag 8 juni 2025 om 17:12
noglangnietjarig schreef: ↑08-06-2025 16:42Ben je idd mooi klaar mee.
En je bedrijf moet ook doorgaan hè?!
Haha airco aan. Het is ook niet zo dat het weergerelateerd is. Of het nou warm of koud is buiten, dat heeft geen invloed.
J’écris ton nom
Liberté
Paul Eluard
J’écris ton nom
Liberté
Paul Eluard
zondag 8 juni 2025 om 17:15
Bij mij ook weg na het starten het pleisters. Inclusief het puberzweet. Ben nog blijer dat het puberzweet weer weg is, dan de opvliegers!
Ik heb niet gefaald. Ik heb gewoon 10.000 manieren ontdekt die niet werken - T. Edison
zondag 8 juni 2025 om 17:15
Herkenbaar
Maar mensen gaan voorbij
zondag 8 juni 2025 om 17:18
Hah! Dat vind ik ook stoer! En ja, dat voelt echt heel lekker als je het toch maar even doet!Frizz schreef: ↑08-06-2025 16:54Ik ben dus Heel Erg Trots op mezelf. Ik heb zelf de (door mij gesloopte) dompelpomp van mijn kraantje in de caravan vervangen.
Ik ben helemaal niet zo handig en hou ook niet van klussen, maar als ik dan iets voor elkaar krijg wat ik nooit eerder hebt gedaan voelt dat zo lekker.
There is always something happening, and it's usually right now
zondag 8 juni 2025 om 17:19
GroenTuintje schreef: ↑08-06-2025 16:56goed bezig.
Ik heb laatst iets kleins uitgezaagd (figuurzaag ), was ik ook enorm trots op![]()
Cool! Ik denk ook echt dat het goed is om gewoon dingen te doen, ook al heb je geen idee of het gaat lukken. Dat zit eigenlijk helemaal niet in mijn aard, maar ik kan veel meer dan ik denk.
En voor alles kan je YouTube of desnoods chatGPT aanslingeren, dus geen excuus om het niet te doen.
•
zondag 8 juni 2025 om 17:21
zondag 8 juni 2025 om 17:40
Ja precies.Frizz schreef: ↑08-06-2025 17:19Cool! Ik denk ook echt dat het goed is om gewoon dingen te doen, ook al heb je geen idee of het gaat lukken. Dat zit eigenlijk helemaal niet in mijn aard, maar ik kan veel meer dan ik denk.
En voor alles kan je YouTube of desnoods chatGPT aanslingeren, dus geen excuus om het niet te doen.
Ik heb een paar maanden terug geheel niet gehinderd door kennis een V-snaar vervangen, van een droger op mijn werk. Als het niet gelukt was was het ook geen probleem geweest, dan had LG de volgende dag de reparatiedienst wel laten komen. Maar het lukte wel en dat was toch leuk.
'Denk nou niet: "Ik ben te min, mijn leven heeft geen zin."
Want de kerst-klok luidt ook voor zo'n ei als jij.'
(Herman Finkers)
(Herman Finkers)
zondag 8 juni 2025 om 17:48
Meer dierennieuws:
https://www.nu.nl/317387/video/olifant- ... emala.html

(Herman Finkers)
(Herman Finkers)
zondag 8 juni 2025 om 17:56
Heb jij een zus?

Those who choose the lesser evil forget quickly that they chose evil.
Hannah Arendt
Hannah Arendt
zondag 8 juni 2025 om 18:07
Samen zijn ze sterkLady*Voldemort schreef: ↑08-06-2025 17:48Meer dierennieuws:
![]()
Pieremachochel
zondag 8 juni 2025 om 18:24
Een kind is terug van een Ierse bruiloft. Verslag volgt begreep ik. Ander kind heeft samen met mijn broer de tuin van opa onderhanden genomen. Opa wilde nog zelf de dakgoten doen en de vijver. Niet slim vonden zij en ik ook.
Dinsdag komt hier een schilder voor de de rasters rondom de ramen en platen voor de poort. Ik verbaas me nog steeds over het karige uurloon.
Dinsdag komt hier een schilder voor de de rasters rondom de ramen en platen voor de poort. Ik verbaas me nog steeds over het karige uurloon.
zondag 8 juni 2025 om 19:53
Okee nog meer tegengeluid: ik heb op aanraden van de HA een binder gekocht. Meteen mijn tieten eraf laten halen is nou ook weer zoiets tenslotte. Man en zoon reageerden verrassend positief. Dochter wist het natuurlijk al lang 
Ik ben zo benieuwd hoe het zal zijn om met een platte borst door het leven te gaan
(Graag niet quoten, want wellicht haal ik dit binnenkort weer weg)

Ik ben zo benieuwd hoe het zal zijn om met een platte borst door het leven te gaan

(Graag niet quoten, want wellicht haal ik dit binnenkort weer weg)
(Herman Finkers)
(Herman Finkers)
zondag 8 juni 2025 om 20:07
Slimme olifant!Lady*Voldemort schreef: ↑08-06-2025 17:48Meer dierennieuws:
![]()
Goeie actie ook van jou, ben heel benieuwd hoe je het gaat vinden en hoe comfortabel zoiets is.
zondag 8 juni 2025 om 20:15
Ik hoop voor jou dat het voor je werkt LV.
Ik heb een nieuwe vriezer.
En die heeft honger, want nog leeg.
En het is een grote.
Dus, omdat ik toch even extra veel thuis wil zijn, ben ik bezig…
6 lasanges (2 soorten) en verschillende slowcookerkipgerechten. En quiches. Veel quiches. Heel veel quiches. Met zelfgemaakt deeg en heeeeeel veeeeel groenten.
Het werkt kalmerend.
En het is een grote.
6 lasanges (2 soorten) en verschillende slowcookerkipgerechten. En quiches. Veel quiches. Heel veel quiches. Met zelfgemaakt deeg en heeeeeel veeeeel groenten.
Het werkt kalmerend.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 8 juni 2025 om 20:25
https://crisp.nl/app/product/6891
Ik weet niet of je ook minder gezonde dingen in je vriezer wil feow maar deze zijn erg lekker.
Ik weet niet of je ook minder gezonde dingen in je vriezer wil feow maar deze zijn erg lekker.
Maar mensen gaan voorbij
zondag 8 juni 2025 om 20:30
Zo jammer dat je niet bij mij in de straat woontfeow schreef: ↑08-06-2025 20:15Ik hoop voor jou dat het voor je werkt LV.
En het is een grote.
Het werkt kalmerend.

Don’t let anyone ruin your day. It’s your day.
Ruin it yourself.
Ruin it yourself.
zondag 8 juni 2025 om 20:46
Heerlijk vind ik dat preppen.feow schreef: ↑08-06-2025 20:15Ik hoop voor jou dat het voor je werkt LV.
En het is een grote.
Het werkt kalmerend.
Ik kon er al wat van maar toen kind een half jaar stage liep in het westen kookte ik extra voor in zn vriezertje aan boord.
Gisteren had ik geen zin in koken en dan is t wel fijn dat er genoeg in de vriezer ligt: zuurkoolschotel werd het
Pieremachochel
zondag 8 juni 2025 om 21:15
Haha .. ja ik ga morgen op anoniem. Als ik dan terugkom ben ik een juridische secretaresse, lid van FvD en 3 kinderen. Natuurlijk wel een weggewaaid dakraam als ex partner, en ben 3 maanden aan het daten met een man van 32 zonder kinderen die werkt als internationaal vrachtwagenchauffeur en veel van huis is, moet natuurlijk ook wel uit ervaring mee kunnen praten op de relatiepijler.
(Dan weten jullie alvast wie ik ben als "oudgediende", scheelt weer vragen stellen enzo)

J’écris ton nom
Liberté
Paul Eluard
J’écris ton nom
Liberté
Paul Eluard

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn