Napraat 2025.5 met geklets op de ark van Viva.
donderdag 29 mei 2025 om 16:29
Beste forummers,
Welkom in napraat 2025.5 met geklets.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-zonder-geklets/list_messages/504615#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Welkom in napraat 2025.5 met geklets.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-zonder-geklets/list_messages/504615#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 20 juni 2025 om 17:09
vrijdag 20 juni 2025 om 17:20
Ik word oud, denk ik. Ik kan niet goed tegen al die nieuwerwetse uitdrukkingen.Lady*Voldemort schreef: ↑20-06-2025 17:09Ik zou het niet doen. Vooral jij knapt er niet van op, van al die nieuwlichterijen.
Vroeger zeiden we gewoon "ik had verkering met een in eerste instantie leuke man, die uiteindelijk een enorme klootzak bleek te zijn". Tegenwoordig worden we gegohst, gegaslight en/of gelovebombed

13th_star wijzigde dit bericht op 20-06-2025 17:23
Reden: typo
Reden: typo
0.41% gewijzigd
There's point in your life, you got to reach and when you do
You know it, and now I'm here.
vrijdag 20 juni 2025 om 17:22
Red flags.13th_Star schreef: ↑20-06-2025 17:20Ik word oud, denk ik. Ik kan niet goed tegen al die nieuwerwetse uitdrukkingen.
Vroeger zeiden we gewoon "ik had verkering met een in eerste instantie leuke man, dat uiteindelijk een enorme klootzak bleek te zijn". Tegenwoordig worden we gegohst, gegaslight en/of gelovebombed. Bij voorkeur door een narcist.
vrijdag 20 juni 2025 om 17:23
Die Groningse met die volwassen zoon. En er is er nog eentje met een kind op de lagere school.Lady*Voldemort schreef: ↑20-06-2025 16:36Welke ene? Er zijn er meer die altijd en eeuwig aankomen met te gekke anekdotes over pubers die intussen de leeftijd hebben om zelf te lijden aan een puber.
vrijdag 20 juni 2025 om 17:24
Ik stoor me er niet echt aan, uiteindelijk is het allemaal oude wijn in nieuwe zakken. Ik moet er wel eens om lachen, dat wel. En dat is natuurlijk ook niet aardig want die mensen voelen dezelfde pijn als wij vroeger als onze verkering een klootzak bleek te zijn.13th_Star schreef: ↑20-06-2025 17:20Ik word oud, denk ik. Ik kan niet goed tegen al die nieuwerwetse uitdrukkingen.
Vroeger zeiden we gewoon "ik had verkering met een in eerste instantie leuke man, dat uiteindelijk een enorme klootzak bleek te zijn". Tegenwoordig worden we gegohst, gegaslight en/of gelovebombed. Bij voorkeur door een narcist.
'Denk nou niet: "Ik ben te min, mijn leven heeft geen zin."
Want de kerst-klok luidt ook voor zo'n ei als jij.'
(Herman Finkers)
(Herman Finkers)
vrijdag 20 juni 2025 om 17:26
Die heeft al lang een perma, en na die perma heb ik haar niet weer gespot. En ik ben echt kampioen Snoesje-herkennen.
(Herman Finkers)
(Herman Finkers)
vrijdag 20 juni 2025 om 17:27
O, helemaal waar natuurlijk. Maar ik heb het idee dat er tegenwoordig vaak een psychisch dingetje van wordt gemaakt, terwijl verdrietig zijn om een verbroken relatie heel normaal is. Naar, maar heel normaal.Lady*Voldemort schreef: ↑20-06-2025 17:24Ik stoor me er niet echt aan, uiteindelijk is het allemaal oude wijn in nieuwe zakken. Ik moet er wel eens om lachen, dat wel. En dat is natuurlijk ook niet aardig want die mensen voelen dezelfde pijn als wij vroeger als onze verkering een klootzak bleek te zijn.
In dat topic is de man in kwestie al gediagnosticeerd met narcisme. Verassend.
There's point in your life, you got to reach and when you do
vrijdag 20 juni 2025 om 17:29
Nee niet lang toch? Was nog terug met iets van koffie in haar nick.Lady*Voldemort schreef: ↑20-06-2025 17:26Die heeft al lang een perma, en na die perma heb ik haar niet weer gespot. En ik ben echt kampioen Snoesje-herkennen.
Gevonden, 8 februari.
star⁴ wijzigde dit bericht op 20-06-2025 17:31
4.14% gewijzigd
vrijdag 20 juni 2025 om 17:37
Lady*Voldemort schreef: ↑20-06-2025 17:09Ik zou het niet doen. Vooral jij knapt er niet van op, van al die nieuwlichterijen.
De realiteit haalt de werkelijkheid in
vrijdag 20 juni 2025 om 17:40
Ze zullen het zat zijn geweest dat ze iedere keer weer door bleef posten tijdens een ban. Echt die vrouw was een icoon. Hoe irritant iedereen haar ook vond, ze bleef gewoon lekker doen waar ze zin in had

Het was alleen jammer dat ze zo'n onverbeterlijke racist was. Anders had ze van mij mogen blijven hoor.
(Herman Finkers)
(Herman Finkers)
vrijdag 20 juni 2025 om 17:53
Tot nog toe valt dat gelukkig mee, zitten wel een paar leuke tussen. Maar gezemel over ondankbare kinderen trek ik niet heel geweldig. En gezemel over de zich oh zo slecht gedragende pubers van een ander al helemaal niet. Ligt natuurlijk allemaal aan die kinderen.
vrijdag 20 juni 2025 om 17:55
Goed nieuws van zoon: hij heeft vandaag de eindbeoordeling gehad van zijn eindstage en het is een acht geworden 
Met allerlei onwaarschijnlijk hoge cijfers voor kwaliteiten als plannen, collegialiteit, communiceren en andere zaken die hij thuis nooit tentoon spreidt

Met allerlei onwaarschijnlijk hoge cijfers voor kwaliteiten als plannen, collegialiteit, communiceren en andere zaken die hij thuis nooit tentoon spreidt

(Herman Finkers)
(Herman Finkers)
vrijdag 20 juni 2025 om 17:57
Meh, de eerste zeikerts en perfecte opvoederts zijn al opgestaan hoor. Maar ja, het is een kipzonderkop topic dus dat viel te verwachten.
(Herman Finkers)
(Herman Finkers)
vrijdag 20 juni 2025 om 17:57
Op de cadans van Liesje leerde lotje lopen langs de lange Lindelaan:Lady*Voldemort schreef: ↑20-06-2025 17:26Die heeft al lang een perma, en na die perma heb ik haar niet weer gespot. En ik ben echt kampioen Snoesje-herkennen.
Snoesje in het snotje hebben snapt het slimme succesverhaal.
(Ik had eerst snode sjacheraar, want dat vind ik veel mooiere S-woorden dan slimme succesverhaal, maar dat leek me te veel risico op moeten uitleggen dat ik je heus geen snode sjacheraar vindt.)
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
vrijdag 20 juni 2025 om 17:58
Top zeg, dat zijn pas puberstreken.Lady*Voldemort schreef: ↑20-06-2025 17:55Goed nieuws van zoon: hij heeft vandaag de eindbeoordeling gehad van zijn eindstage en het is een acht geworden
Met allerlei onwaarschijnlijk hoge cijfers voor kwaliteiten als plannen, collegialiteit, communiceren en andere zaken die hij thuis nooit tentoon spreidt![]()
vrijdag 20 juni 2025 om 17:59
Qua metrum was snode sjaggeraar beter geweest.feow schreef: ↑20-06-2025 17:57Op de cadans van Liesje leerde lotje lopen langs de lange Lindelaan:
Snoesje in het snotje hebben snapt het slimme succesverhaal.
(Ik had eerst snode sjacheraar, want dat vind ik veel mooiere S-woorden dan slimme succesverhaal, maar dat leek me te veel risico op moeten uitleggen dat ik je heus geen snode sjacheraar vindt.)
(Herman Finkers)
(Herman Finkers)

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in