Napraat 2025.5 met geklets op de ark van Viva.
donderdag 29 mei 2025 om 16:29
Beste forummers,
Welkom in napraat 2025.5 met geklets.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-zonder-geklets/list_messages/504615#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Welkom in napraat 2025.5 met geklets.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-zonder-geklets/list_messages/504615#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 7 juni 2025 om 10:22
Hélène_Amélie schreef: ↑07-06-2025 10:22Ik wil helemaal niet dat anderen voor/door mij op hun tenen moeten lopen. Dat is ook de reden dat ik op anoniem wil. Dan heeft men geen last van mij. Ik post veel te overtrokken en daar heb ikzelf ook last van. Mijn psychische gesteldheid is zodanig slecht dat ik niet echt meer in staat ben normaal te functioneren. Dus forummen is hoe dan ook geen goed idee. Niemand heeft schuld hieraan. Ik baal ervan hoe het hier gelopen is. Mijn excuses.

Ik verbaas me erover dat de buitenkant van de dingen zoveel verbergt.
zaterdag 7 juni 2025 om 10:22
Hélène_Amélie schreef: ↑07-06-2025 10:22Ik wil helemaal niet dat anderen voor/door mij op hun tenen moeten lopen. Dat is ook de reden dat ik op anoniem wil. Dan heeft men geen last van mij. Ik post veel te overtrokken en daar heb ikzelf ook last van. Mijn psychische gesteldheid is zodanig slecht dat ik niet echt meer in staat ben normaal te functioneren. Dus forummen is hoe dan ook geen goed idee. Niemand heeft schuld hieraan. Ik baal ervan hoe het hier gelopen is. Mijn excuses.

Ik verbaas me erover dat de buitenkant van de dingen zoveel verbergt.
zaterdag 7 juni 2025 om 10:23
zaterdag 7 juni 2025 om 10:25
Dat vind ik echt rot voor je. En jammer voor hier.Hélène_Amélie schreef: ↑07-06-2025 10:22Ik wil helemaal niet dat anderen voor/door mij op hun tenen moeten lopen. Dat is ook de reden dat ik op anoniem wil. Dan heeft men geen last van mij. Ik post veel te overtrokken en daar heb ikzelf ook last van. Mijn psychische gesteldheid is zodanig slecht dat ik niet echt meer in staat ben normaal te functioneren. Dus forummen is hoe dan ook geen goed idee. Niemand heeft schuld hieraan. Ik baal ervan hoe het hier gelopen is. Mijn excuses.

Don’t let anyone ruin your day. It’s your day.
Ruin it yourself.
Ruin it yourself.
zaterdag 7 juni 2025 om 10:25
Zeg nou gewoon dat jij dan geen last meer hebt van ons.Hélène_Amélie schreef: ↑07-06-2025 10:22Ik wil helemaal niet dat anderen voor/door mij op hun tenen moeten lopen. Dat is ook de reden dat ik op anoniem wil. Dan heeft men geen last van mij. Ik post veel te overtrokken en daar heb ikzelf ook last van. Mijn psychische gesteldheid is zodanig slecht dat ik niet echt meer in staat ben normaal te functioneren. Dus forummen is hoe dan ook geen goed idee. Niemand heeft schuld hieraan. Ik baal ervan hoe het hier gelopen is. Mijn excuses.
Those who choose the lesser evil forget quickly that they chose evil.
Hannah Arendt
Hannah Arendt
zaterdag 7 juni 2025 om 10:26
Ik vind dat echt heel vervelend voor je, en ik hoop nogmaals dat je met hernieuwde therapie jezelf beter gaat voelen. Ik denk dat op anoniem gaan inderdaad veel rust gaat geven voor je. Want ik kan wel als advies meegeven probeer tussen de regels door te lezen en als het alsnog persoonlijk aanvoelt, vraag er dan naar, maar dat is natuurlijk (voor nu) niet de beste oplossing voor je.

Sur mes cahiers d’écolier
Sur mon pupitre et les arbres
Sur le sable sur la neige
J’écris ton nom
Liberté
Paul Eluard
J’écris ton nom
Liberté
Paul Eluard
zaterdag 7 juni 2025 om 10:26
Ik hoop dat je je gauw beter voelt!Hélène_Amélie schreef: ↑07-06-2025 10:22Ik wil helemaal niet dat anderen voor/door mij op hun tenen moeten lopen. Dat is ook de reden dat ik op anoniem wil. Dan heeft men geen last van mij. Ik post veel te overtrokken en daar heb ikzelf ook last van. Mijn psychische gesteldheid is zodanig slecht dat ik niet echt meer in staat ben normaal te functioneren. Dus forummen is hoe dan ook geen goed idee. Niemand heeft schuld hieraan. Ik baal ervan hoe het hier gelopen is. Mijn excuses.

•
zaterdag 7 juni 2025 om 10:27
Jammer dit, want zo leg je het toch nog deels bij de schrijvers vind ik, terwijl ik dat in dit draadje niet terecht vind.Hélène_Amélie schreef: ↑07-06-2025 10:22Ik wil helemaal niet dat anderen voor/door mij op hun tenen moeten lopen. Dat is ook de reden dat ik op anoniem wil. Dan heeft men geen last van mij. Ik post veel te overtrokken en daar heb ikzelf ook last van. Mijn psychische gesteldheid is zodanig slecht dat ik niet echt meer in staat ben normaal te functioneren. Dus forummen is hoe dan ook geen goed idee. Niemand heeft schuld hieraan. Ik baal ervan hoe het hier gelopen is. Mijn excuses.
There is always something happening, and it's usually right now
Excuses van harte aanvaard. Ik hoop dat er snel weer een tijd komt dat forummen wel een goed idee is.Hélène_Amélie schreef: ↑07-06-2025 10:22Ik wil helemaal niet dat anderen voor/door mij op hun tenen moeten lopen. Dat is ook de reden dat ik op anoniem wil. Dan heeft men geen last van mij. Ik post veel te overtrokken en daar heb ikzelf ook last van. Mijn psychische gesteldheid is zodanig slecht dat ik niet echt meer in staat ben normaal te functioneren. Dus forummen is hoe dan ook geen goed idee. Niemand heeft schuld hieraan. Ik baal ervan hoe het hier gelopen is. Mijn excuses.
'Denk nou niet: "Ik ben te min, mijn leven heeft geen zin."
Want de kerst-klok luidt ook voor zo'n ei als jij.'
(Herman Finkers)
Want de kerst-klok luidt ook voor zo'n ei als jij.'
(Herman Finkers)
Ja na de uitleg van Frizz begreep ik het inderdaad. Maar het stond wel wat onduidelijk...

(Ik blijf stug volhouden dat mijn begrijpend lezen gewoon altijd helemaal okee is en ik nooit iets verkeerd opvat ofzeau....

J’écris ton nom
Liberté
Paul Eluard
J’écris ton nom
Liberté
Paul Eluard
zaterdag 7 juni 2025 om 10:28
Ik snap het wel. Het is oprecht bedoelt, maar wat snap je dat alleen als je zelf zo diep hebt gezeten.Grobbekuiken_ schreef: ↑07-06-2025 10:27Jammer dit, want zo leg je het toch nog deels bij de schrijvers vind ik, terwijl ik dat in dit draadje niet terecht vind.
Don’t let anyone ruin your day. It’s your day.
Ruin it yourself.
Ruin it yourself.

Oh, sorry. Dat was niet de bedoeling! Ik wil de schuld bij mezelf leggen, want ik ben degene die overtrokken reageert.Grobbekuiken_ schreef: ↑07-06-2025 10:27Jammer dit, want zo leg je het toch nog deels bij de schrijvers vind ik, terwijl ik dat in dit draadje niet terecht vind.
zaterdag 7 juni 2025 om 10:29
Lady*Voldemort schreef: ↑07-06-2025 10:27Excuses van harte aanvaard. Ik hoop dat er snel weer een tijd komt dat forummen wel een goed idee is.
Dit.
En sterkte!
TAFKAPML

zaterdag 7 juni 2025 om 10:30
Bedankt. Nogmaals sorry.Lady*Voldemort schreef: ↑07-06-2025 10:27Excuses van harte aanvaard. Ik hoop dat er snel weer een tijd komt dat forummen wel een goed idee is.
zaterdag 7 juni 2025 om 10:30
Door mijn Korsakov ben ik even kwijt waar je precies op doelt? Maar ik snap tegelijkertijd ook niet waarom het voor Feow iets grappigs is...

mrsm wijzigde dit bericht op 07-06-2025 10:31
0.45% gewijzigd
J’écris ton nom
Liberté
Paul Eluard
J’écris ton nom
Liberté
Paul Eluard

zaterdag 7 juni 2025 om 10:32
Misschien wel. Ik ben ook in de gelukkige omstandigheid nooit zo diep gezeten te hebben dus zal ik dat wellicht idd niet (helemaal) snappen. Maar juist dan komt het over als nog even naprikken. En dat vind ik jammer.
There is always something happening, and it's usually right now
zaterdag 7 juni 2025 om 10:32
Ik wilde juist hetzelfde zeggen.
Hiermee wordt eigenlijk heel goed aangegeven waarom forummen nu niet zo handig is en de richting van de therapie.
J’écris ton nom
Liberté
Paul Eluard
J’écris ton nom
Liberté
Paul Eluard

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn