Napraat 2025.5 met geklets op de ark van Viva.
donderdag 29 mei 2025 om 16:29
Beste forummers,
Welkom in napraat 2025.5 met geklets.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-zonder-geklets/list_messages/504615#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Welkom in napraat 2025.5 met geklets.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Bashen van het andere Napraattopic staan we niet toe.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-zonder-geklets/list_messages/504615#
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 6 juni 2025 om 22:44
Hélène_Amélie schreef: ↑06-06-2025 22:38Ik weet gewoon niet hoe ik sommige dingen hier moet opvatten nu en maak het heel snel persoonlijk. Daar heb ik niks aan, maar jullie ook niet. Ik sta weer op de wachtlijst voor therapie.
Ik vind het rot voor je. Maar ipv op anoniem gaan kan je ook proberen gewoon je laptop dicht te klappen. Of telefoon weg te leggen.
En even lekker iets anders te gaan doen. En dan is er morgen vanzelf weer een nieuwe dag, waarop je kan bedenken al dan geen zin te hebben in het forum. En waarop je kan kijken of forummen haalbaar voor je is.
Rustig aan!
•
vrijdag 6 juni 2025 om 23:03
Je hoeft niet alles op te vatten. Gewoon niks mee hoeven doen kan ook prima. Ik zie geen gepest of persoonlijke dingen richting jou.Hélène_Amélie schreef: ↑06-06-2025 22:38Ik weet gewoon niet hoe ik sommige dingen hier moet opvatten nu en maak het heel snel persoonlijk. Daar heb ik niks aan, maar jullie ook niet. Ik sta weer op de wachtlijst voor therapie.
Of eigenlijk: die persoonlijke dingen zie ik wél. En die zijn juist uitgesproken positief.
Ik hoop dat je heel snel geholpen kunt worden. En vooral dat je heel snel diep en rustig kunt slapen. En dat je je snel beter gaat voelen. Over jezelf en over de wereld.
En ik hoop dat je niet op anoniem gaat.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
vrijdag 6 juni 2025 om 23:06
vrijdag 6 juni 2025 om 23:19
vrijdag 6 juni 2025 om 23:20
vrijdag 6 juni 2025 om 23:22
Ja precies. Dat was mijn idee erachter ook eigenlijk... en daarom vond ik mezelf weer eens grappig...
Maar verkeerd gevallen begrijp ik.

Sur mes cahiers d’écolier
Sur mon pupitre et les arbres
Sur le sable sur la neige
J’écris ton nom
Liberté
Paul Eluard
J’écris ton nom
Liberté
Paul Eluard
vrijdag 6 juni 2025 om 23:24
Volgens mij heb ik jou ook weleens over je zus zien schrijven, daarom vond ik het grappig.
Those who choose the lesser evil forget quickly that they chose evil.
Hannah Arendt
Hannah Arendt
vrijdag 6 juni 2025 om 23:27
Ik lig al op 1 oor, maar het was niet tegen jou persoonlijk, zo las ik het totaal niet.Hélène_Amélie schreef: ↑06-06-2025 22:34Het gaat me niet om de woorden wel of niet stom vinden. Maar wel flauwe reacties krijgen op het herkend worden als je een broer of zus hebt. En mijn pestverleden zit de laatste tijd heel erg hoog door steeds terugkerende nachtmerries.

Pieremachochel
vrijdag 6 juni 2025 om 23:48
Ja precies, ik heb dat weleens geschreven hier en ik weet dat sibling controversieel is hier, dus ja, wij vonden het allebei wel grappig om een beetje dezelfde redenen.
Dus, het was zeker niet naar bedoeld naar iemand anders toe...
Sur mes cahiers d’écolier
J’écris ton nom
Liberté
Paul Eluard
J’écris ton nom
Liberté
Paul Eluard
zaterdag 7 juni 2025 om 06:07
Waar zie jij dat?
Those who choose the lesser evil forget quickly that they chose evil.
Hannah Arendt
Hannah Arendt
zaterdag 7 juni 2025 om 08:05

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in