Napraat- en uitvechttopic 3

17-04-2010 23:22 2899 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is het grote napraattopic :-) Hierin kunnen jullie reageren, onderling discussiëren, off-topicen over het beleid e.d., kortom: alle reacties plaatsen die in dit topic en in de moderatortopics niet passen. Let op:

- de angels en Naomi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.

- vragen aan Naomi kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod

- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico

NB: er wordt wél gemodereerd op privacy en uitermate grove beledigingen!
quote:iry schreef op 20 april 2010 @ 02:10:

Ik zeik je namelijk graag af Zeg, nou maak je me pissig he?

Zeikwijf
Nou.....je kan het al lezen
quote:minny schreef op 20 april 2010 @ 02:11:

[...]

Zeg, nou maak je me pissig he?

Zeikwijf
En ik beloof plechtig dat ik je helemaal onderzeik als je ooit je teen stoot. Echt waar!
quote:minny schreef op 20 april 2010 @ 02:11:

Zeikwijf Da's niet aardig.. maak er dan fulminatrice van..
quote:minny schreef op 20 april 2010 @ 02:12:

En ik beloof plechtig dat ik je helemaal onderzeik als je ooit je teen stoot. Echt waar!

Ahw.... wat lief

Mocht jij ooit je kop stoten, je weet het he, geen probleem
quote:boogje schreef op 20 april 2010 @ 02:12:

[...]

Da's niet aardig.. maak er dan fulminatrice van..Zeg, wordt mijn posting nou een beetje afgezeken?
quote:iry schreef op 20 april 2010 @ 02:14:

[...]

Ahw.... wat lief

Mocht jij ooit je kop stoten, je weet het he, geen probleem Ik zal het zeker indachtig houden!

En echt waar, als je ooit op je tong bijt, nou dan sta ik paraat hoor
quote:minny schreef op 20 april 2010 @ 02:15:

[...]

Ik zal het zeker indachtig houden!

En echt waar, als je ooit op je tong bijt, nou dan sta ik paraat hoor

Dankje dankje, wat ben je toch een lieverd,

En mocht je ooit iets te lang op het terras hebben gezeten en je lieflijke smoeltje is wat verbrand.

Bel mij maar, ik pis er wel wat verkoeling overheen
Kijk, dat is nou echt zelfopoffering, dat je zelfs je pisvoorraad aan mij wil schenken, ongeacht het risico dat je zonder zit mocht je zelf in een kwal stappen. Maar maak je geen zorgen, ik heb altijd wat achter de hand hoor. My piss is your piss
Wat een verbond!!

Zijn we nu, the pissing sisters?
*zingt op het deuntje van This land is my land*

This piss is my piss, this piss is your piss, from the watercloset to the outdoor toilet, from the public urinal to the womans bahathroom, this piss was peed for you and me!
quote:iry schreef op 20 april 2010 @ 02:24:

Wat een verbond!!

Zijn we nu, the pissing sisters? The Pisters
quote:minny schreef op 20 april 2010 @ 02:28:

[...]

The Pisters
Ik vind het prima dat jullie discussiëren over hoe 'wij' ons moeten gedragen, maar het zou wel fijn zijn als de discussie klopt. Er wordt hier gezegd dat de Angel die een maatregel oplegt aan iemand, daarna een smiley plaatst in het napraattopic. Dat is niet waar: Ik heb de maatregel aan de betreffende forummer opgelegd en ik heb absoluut geen gebruik gemaakt van wat voor smiley dan ook omtrent die maatregel.

Ook wordt wederom gezegd dat we met twee maten meten, omdat er streng wordt gemodereerd op off-topic. Ik modereer op off topic op actueel, omdat dat de discussie flink om zeep kan brengen. Het maakt daarbij niet uit wie er off topic gaat, er wordt dus niet met twee maten gemeten.

Dit topic daarentegen is een topic waarin bijna alles mag. Het topic gaat nu zijn derde deel in en ook in de vorige delen zijn er grote delen waarin over alles-en-niets is gepraat. "Off topic" bestaat hier dus niet.

Off topic of niet, ik heb inderdaad een 'zinloze' post geplaatst in dit topic, ik heb namelijk geproost op het nieuwe topic. Aangezien een deel van de forummers daar blijkbaar grote moeite mee heeft, zal ik dat in de toekomst niet weer doen - zoals ik aan het begin van de discussie ook heb medegedeeld. Let wel, dit is mijn persoonlijke beslissing n.a.v. jullie reacties en mijn collega's zijn absoluut niet verplicht om hetzelfde te besluiten.
Foei Viev 3 dat je hier een onzin posting komt doen zeg. Ik heb er totaal geen moeite mee of vievkes hier even geinen of niet. Ik neem aan dat ze mans/ vrouws genoeg zijn om te weten wanneer dat kan of niet. Net als gewone forummers mans/ vrouws genoeg zijn dit te weten. Weten zij niet wanneer het kan (want je zult maar eens in een topic zijn waarbij je niet weet dat je niet offtopic mag) dan zullen zij een waarschuwing krijgen lijkt me. Ga je bewust in een topic -waarvan bekend is via OP- offtopic als forummer dan vind ik het niet gek dat je daarvoor strenger bestraft wordt.
quote:

Bambi schreef op 20 april 2010 @ 00:08:

Tuuuuuurlijk, Dushi. Je post eerst dat Vievkes lekker zichzelf moeten zijn. N.a.v. wat reacties op mijn posting. Een minuut later heb je het over azijnzeikers die er altijd wel zijn. En jij wil zeggen dat dat in het algemeen bedoeld was?

Ik haal dit ook nog ff onder een steen naar boven met de hoop dat Dushi hier binnenkort nog even op reageert. Want ik vind je behoorlijk hypocriet momenteel maar ik kan het mis hebben natuurlijk.

Ik haal hem dan ook nog maar even aan. Mijn reactie op azijnpissers was een posting naar aanleiding van een posting van Min. Die had het over azijnpissers en ik haakte daarop in. Met een algemene opmerking want ik viel het topic binnen zonder teruggelezen te hebben! En dat heb ik niet gemeld -moet ik perse melden dat ik nu een topic binnen val? Dacht het niet- dus gewoon een opmerking over het woordje azijnpissers in zijn algemeen. Dat jij Bambi je aangesproken voelt is niet mijn probleem. Aangezien ik jou niet bedoelde. Als ik jou wel bedoelde dan had ik je nick er wel bij gehaald (zoals ik nu dus doe) Aangezien ik die ballen namelijk wel heb. Dan wel had ik een opmerking gemaakt over voorgaande reacties en daaraan gerefereerd. Ik heb niets tegen je, ik heb je geen azijnzeiker genoemd. Ik zou niet weten waarom ik dat zou moeten doen. Maar als jij dat wel wil denken en me daarom hypocriet noemt; prima, jouw feestje ik zit er niet mee
Ik had het niet over een post als 'proost' ofzo, Three. Overdrijven is ook een vak. Ik heb moeite met pagina-lange offtopics van Angels. Maar goed, hier schijnt het te mogen dus het zal wel. Blijf het krom vinden.
Oké Dushi, mijn fout dan. Sorrie.
Heheh, weer bijgelezen. Wat kan een nacht soms productief zijn... en soms ook niet.

Vaststelling 1: hoe nachter hoe zeiker.

Vaststelling 2: ik vind het extreem provocerend dat het voltooid deelwoord van "gebeuren" als "gebeurt" wordt geschreven. Ja, het woord "gebeurt" bestaat als 3e enkelvoud van dat werkwoord, maar als voltooid deelwoord (in combinatie met het hulpwerkwoord "zijn" dus, dames!), schrijf je het als "gebeurd". Met een D dus! Jeetje zeg, dat ik jullie nog moet wijzen op zoiets fundamenteels! Onthou het nu voor eens en voor altijd, oke? Oók wanneer je sentimenteel wordt van je eigen geouwehoer.
En nu heb je eigenlijk dezelfde situatie als op het Vragen aan Vivamod van voor dat dit topic bestond? Dat forummers discussieren over beleid en dat een Angel zich daarin(terecht?) tekort gedaan voelt en dingen wilt rechtzetten?
Klopt, maar er is nu ook een "vragen aan angels" topic..Het lijkt me dat je vragen aan de engeltjes daar stelt en dat er ook dáár geantwoord wordt.
Begon ik over azijnpissers?! Ik bezig dat woord enkel als reactie op een ander die als eerste azijnpisser zegt. Ik vind het namelijk een stom woord en zo.

Geve, ik ben blij dat wij jou iets te zeiken hebben verschaft, je dag is weer goed zeker?
quote:minny schreef op 20 april 2010 @ 12:08:

Begon ik over azijnpissers?! Ik bezig dat woord enkel als reactie op een ander die als eerste azijnpisser zegt. Ik vind het namelijk een stom woord en zo. ZIJ is begonnen hoor! Tsk tsk tsk... quote:Geve, ik ben blij dat wij jou iets te zeiken hebben verschaft, je dag is weer goed zeker? Jazeiker. Mijn nacht ook (toch beter dan die van jullie).
Hoe kun je op/in dit topic nu off-topic gaan als je on-topic bent door off-topic te zijn? Of ben je op dit topic off-topic als je on-topic gaat ??? Maar wat is het on-topic topic dan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven