Napraat- en uitvechttopic 3

17-04-2010 23:22 2899 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is het grote napraattopic :-) Hierin kunnen jullie reageren, onderling discussiëren, off-topicen over het beleid e.d., kortom: alle reacties plaatsen die in dit topic en in de moderatortopics niet passen. Let op:

- de angels en Naomi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.

- vragen aan Naomi kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod

- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico

NB: er wordt wél gemodereerd op privacy en uitermate grove beledigingen!
Even een (late ) reactie op de hele discussie over off-topic gaan/geinen van de Angels:

wat mij betreft is het geinen van Angels net zo storend of niet storend als dat van forummers (hangt een beetje van het niveau van de grapjes af), maar ik vind wel dat Angels in hun reacties naar andere forummers toe niet smalend of te geïrriteerd mogen zijn en ze horen ook niet mee te lachen bij hatelijke grapjes van forummers over andere forummers. Ze horen namelijk in mijn ogen iedereen op dezelfde professionele manier tegemoet te treden en geen openlijke favorieten of minder favorieten te hebben.

De reactie van Angel 3 vind ik verder een beetje overdreven, want het ging helemaal niet om haar posts en dus hoeft ze deze schoen helemaal niet (en zeker niet verongelijkt) aan te trekken en de reactie van Angel 5 richting Naomi over de opmerkingen van Minny vind ik ronduit flauw. Alsof Naomi haar ooit af zou vallen en partij voor Minny zou trekken.
Is de rest van het forum nu niet heel erg saai geworden, nu er alleen hier nog maar gemillimeterneukt mag worden? Ik volg namelijk niet zoveel meer deze dagen, omdat ik het zo saai vind.

sjee, geef ik eigenlijk zomaar antwoord op mijn eigen vraag.

Nouja, dan is dat ook weer opgelost.
quote:Nijntje schreef op 20 april 2010 @ 17:56:

Is de rest van het forum nu niet heel erg saai geworden, nu er alleen hier nog maar gemillimeterneukt mag worden? Ik volg namelijk niet zoveel meer deze dagen, omdat ik het zo saai vind.

sjee, geef ik eigenlijk zomaar antwoord op mijn eigen vraag.

Nouja, dan is dat ook weer opgelost.

Ik dacht gisteren precies hetzelfde. Je kunt niet eens meer even lekker doorpakken bij een rel. Je wordt gelijk naar hier verwezen en hier mag alles en als het mag is het niet leuk!

quote:iris1969 schreef op 20 april 2010 @ 17:31:

Even een (late ) reactie op de hele discussie over off-topic gaan/geinen van de Angels:

wat mij betreft is het geinen van Angels net zo storend of niet storend als dat van forummers (hangt een beetje van het niveau van de grapjes af), maar ik vind wel dat Angels in hun reacties naar andere forummers toe niet smalend of te geïrriteerd mogen zijn en ze horen ook niet mee te lachen bij hatelijke grapjes van forummers over andere forummers. Ze horen namelijk in mijn ogen iedereen op dezelfde professionele manier tegemoet te treden en geen openlijke favorieten of minder favorieten te hebben.

De reactie van Angel 3 vind ik verder een beetje overdreven, want het ging helemaal niet om haar posts en dus hoeft ze deze schoen helemaal niet (en zeker niet verongelijkt) aan te trekken en de reactie van Angel 5 richting Naomi over de opmerkingen van Minny vind ik ronduit flauw. Alsof Naomi haar ooit af zou vallen en partij voor Minny zou trekken.

Ronduit flauw? Sterker nog, ik vind het een provocerende kutopmerking. Voor de mensen die hem gemist hebben, dit was hem.

Naomi,

er schijnt iemand te vallen over mijn angel-onwaardige, valse toon.

Zie voor post hier:

Viva Angel5 in "Het grote Napraattopic - 2"

Laat je Minny aub even weten hoe jij er tegenaan kijkt?

Dank!
In navolging van 3;

Op psyche wordt ook veel strenger gemodereerd dan bijv. op thuis. En hier op overig kijk ik alleen naar rapportages en reclame/NAW gegevens. Als op overig iemand off-topic gaat en niemand stoort zich daaraan, dan laat ik jullie lekker kletsen. Maar bij psyche posten vaak mensen die wat ... ´gevoeliger´ zijn. En dat is verder niet vervelend bedoeld, ik weet even geen betere omschrijving.

Soms is off-topic gewoon een probleem, en soms niet. Het is aan jullie om er eventueel wat van te zeggen (ik geef de voorkeur aan toverstafjes ) en aan ons om de grens te bepalen. We hebben nou eenmaal regels die simpel zat zijn maar tegelijkertijd is het niet altijd zwart/wit, maar bijna altijd grijs.

Of, zoals Smelly (geloof ik) ergens postte; meestal zie je wel of het reclame is of niet. Dus de ene link mag wel en de andere link mag niet. Degene wiens link verwijderd wordt is toch altijd boos, wie het ook is.
ik ben nooit boos.
quote:Bambi schreef op 20 april 2010 @ 09:22:

Oké Dushi, mijn fout dan. Sorrie.Kan gebeuren, zand erover
Okee, next.
Nijnarellaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa saaierd
quote:willem1959 schreef op 20 april 2010 @ 18:59:

[...]

Ronduit flauw? Sterker nog, ik vind het een provocerende kutopmerking. Voor de mensen die hem gemist hebben, dit was hem.

Naomi,

er schijnt iemand te vallen over mijn angel-onwaardige, valse toon.

Zie voor post hier:

Viva Angel5 in "Het grote Napraattopic - 2"

Laat je Minny aub even weten hoe jij er tegenaan kijkt?

Dank!Ja walgelijk he? Ze weet donders goed dat Naomi haar toch wel de hand boven het hoofd houdt. Bah.
Ik vond dat je hele sterke punten naar voren haalde in de discussie van gisterenavond Minny en ik sluit me daar geheel bij aan.
Overnieuw.

Ik had iets getypt over een topic, maar dat is op slot. Daar had ik toch de indruk dat Willem wel boos was. Het is goed om te weten dat dat niet zo was
quote:Nijntje schreef op 20 april 2010 @ 21:04:

Okee, next.

Nijn houdt het tempo er wel in!

Oh Floor, ik las net bij 3000 dat je kwam rellen. Dacht al dat dat hier was
Iris, het was zeker niet verongelijkt bedoeld, het was juist als verduidelijking bedoeld. Ik voel me absoluut niet persoonlijk aangevallen of zo. Jammer dat het zo is overgekomen .
Aha zo kwam het inderdaad een beetje op me over, maar deze schoen paste jou niet hoor .
Ik kom even mijn verbazing uiten over de achterlijke reactie van Naomi op de vragen van Willem en 5/Minny..

Was van plan om daar op het topic te reageren maar gezien sommige Angels nogal ijverig zijn momenteel.....

Bleeeh...
Ik zou het op prijs stellen als kwalificaties als "achterlijk" en "walgelijk" achterwege worden gelaten. Prima als je het ergens niet mee eens bent, en daar mag je van mij ook over discussieren, maar dan wel in normale bewoordingen. We zijn hier geen tokkie-forum.
Als ik achterlijk wil zeggen, zeg ik achterlijk...

Kijk, weer 2 keer...

Hier dan maar. Die gozer er achter zit droog te pijpen.
*
anoniem_13686 wijzigde dit bericht op 21-04-2010 14:19
Reden: daarom
% gewijzigd
Wat is nou het hele probleem? Dat een engel een sarcastische posting maakt? Terwijl ze de godganse dag met ons gezeik opgescheept zitten?
Je lijkt wel een Angel Delpicat .
Vind je Iris?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven