Napraat- en uitvechttopic 3
zaterdag 17 april 2010 om 23:22
Dit is het grote napraattopic
Hierin kunnen jullie reageren, onderling discussiëren, off-topicen over het beleid e.d., kortom: alle reacties plaatsen die in dit topic en in de moderatortopics niet passen. Let op:
- de angels en Naomi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.
- vragen aan Naomi kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod
- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico
NB: er wordt wél gemodereerd op privacy en uitermate grove beledigingen!

- de angels en Naomi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.
- vragen aan Naomi kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod
- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico
NB: er wordt wél gemodereerd op privacy en uitermate grove beledigingen!
woensdag 21 april 2010 om 22:26
quote:iry schreef op 21 april 2010 @ 22:15:
Wat is nou een topicwaarschuwing?
Ik vind het een dom idee, dubbelop ook, de regels zijn duidelijk, die zijn al na te lezen moet dat dan nog eens in de OP ofzo gemeld worden?
Ga je daaroverheen dan kom je in het bansysteem als engel je traceert en besluit.
En DAT op je persoonlijk naam gewoon melden in het desbetreffende topic, dan weet je wat je op je naam hebt staan.
Duidelijk toch?
Topicwaarschuwing , mag wat mij betreft meer een melding zijn op het moment van onrust van de engel dat ze klaar is met haar coulance en dat men dat weet.
Wat dan volgt is gewoon....volgens de al bestaande regels en banbeleid (die wij allemaal weten natuurlijk )Vind ik ook een goed plan. Maar dat is op dit moment dus niet het beleid. Een topic waarchuwing geldt als échte waarschuwing, daarna volgt een ban.
Wat is nou een topicwaarschuwing?
Ik vind het een dom idee, dubbelop ook, de regels zijn duidelijk, die zijn al na te lezen moet dat dan nog eens in de OP ofzo gemeld worden?
Ga je daaroverheen dan kom je in het bansysteem als engel je traceert en besluit.
En DAT op je persoonlijk naam gewoon melden in het desbetreffende topic, dan weet je wat je op je naam hebt staan.
Duidelijk toch?
Topicwaarschuwing , mag wat mij betreft meer een melding zijn op het moment van onrust van de engel dat ze klaar is met haar coulance en dat men dat weet.
Wat dan volgt is gewoon....volgens de al bestaande regels en banbeleid (die wij allemaal weten natuurlijk )Vind ik ook een goed plan. Maar dat is op dit moment dus niet het beleid. Een topic waarchuwing geldt als échte waarschuwing, daarna volgt een ban.
woensdag 21 april 2010 om 22:27
woensdag 21 april 2010 om 22:30
quote:iry schreef op 21 april 2010 @ 22:24:
[...]
Nee doe leuk mee joh!
Wordt het een soort theatersport, leuk!! en zo wellicht een nieuwe verrassende rel, waar wij ineens allemaal in moeten improviseren
Andere keer wellicht. Voor nu improviseer ik even wat mooie dromen bij elkaar.
*fijne avond verder*
[...]
Nee doe leuk mee joh!
Wordt het een soort theatersport, leuk!! en zo wellicht een nieuwe verrassende rel, waar wij ineens allemaal in moeten improviseren
Andere keer wellicht. Voor nu improviseer ik even wat mooie dromen bij elkaar.
*fijne avond verder*
woensdag 21 april 2010 om 22:31
woensdag 21 april 2010 om 22:31
quote:frizzy schreef op 21 april 2010 @ 22:24:
[...]
Dat is het dus niet. En was het bij Schouderklopje niet ook zo gegaan dat er eerst een algemene waarschuwing was gegeven?
Ja maar dan had die andere forummer uit dat topic daar ook onder gevallen en ook een ban moeten krijgen toch?
Zo goed Iris?
Hahahaha, nee ik stop er echt mee
[...]
Dat is het dus niet. En was het bij Schouderklopje niet ook zo gegaan dat er eerst een algemene waarschuwing was gegeven?
Ja maar dan had die andere forummer uit dat topic daar ook onder gevallen en ook een ban moeten krijgen toch?
Zo goed Iris?

woensdag 21 april 2010 om 22:40
quote:iry schreef op 21 april 2010 @ 22:31:
[...]
Klopt Iry, maar ja that's life (schijnbaar).
Zo goed Iris?
Heel slim, zo op de late avond
Ik ook, want ik ga lekker naar bed, rel ze!
[...]
Klopt Iry, maar ja that's life (schijnbaar).
Zo goed Iris?
Heel slim, zo op de late avond
Ik ook, want ik ga lekker naar bed, rel ze!
woensdag 21 april 2010 om 22:42
woensdag 21 april 2010 om 22:48
Iry, ik doe nog een poging. Er is wél een algemene topicwaarschuwing gegeven. Ik heb die gelezen en dat ook ergens geschreven. Omdat Schouderklopje beweerde van niet, ging ik aan mezelf twijfelen en zei daarom dat het dan wellicht niet klopte.
*note to me: niet te veel twijfelen*
Maar SK was boos vanwege het volgende:
SK krijgt een ban en N. een waarschuwing, omdat SK al een waarschuwing hád.
Terwijl zij in de veronderstelling was dat ze géén waarschuwing had gehad.
Het topic waarop de ban uitgevoerd werd was overigens dusdanig provocerend dat het ook banwaardig was geweest als er geen waarschuwing vooraf geplaatst was. Plus dan N. een opmerking in het topic plaatste die ook niet netjes was, maar ze opende er geen heel topic over. Een provocerend topic en een provocerende post vind ik zelf nog weer 2 verschillende zaken, maar dat is persoonlijk, dat heeft verder niets te maken met de beslissing van 3.
*note to me: niet te veel twijfelen*
Maar SK was boos vanwege het volgende:
SK krijgt een ban en N. een waarschuwing, omdat SK al een waarschuwing hád.
Terwijl zij in de veronderstelling was dat ze géén waarschuwing had gehad.
Het topic waarop de ban uitgevoerd werd was overigens dusdanig provocerend dat het ook banwaardig was geweest als er geen waarschuwing vooraf geplaatst was. Plus dan N. een opmerking in het topic plaatste die ook niet netjes was, maar ze opende er geen heel topic over. Een provocerend topic en een provocerende post vind ik zelf nog weer 2 verschillende zaken, maar dat is persoonlijk, dat heeft verder niets te maken met de beslissing van 3.
woensdag 21 april 2010 om 22:54
woensdag 21 april 2010 om 22:55
woensdag 21 april 2010 om 23:00