Napraat- en uitvechttopic 3

17-04-2010 23:22 2899 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is het grote napraattopic :-) Hierin kunnen jullie reageren, onderling discussiëren, off-topicen over het beleid e.d., kortom: alle reacties plaatsen die in dit topic en in de moderatortopics niet passen. Let op:

- de angels en Naomi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.

- vragen aan Naomi kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod

- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico

NB: er wordt wél gemodereerd op privacy en uitermate grove beledigingen!
@ Lys: goed idee, maar dan moet er wel gestopt worden met de algemene waarschuwingen, want anders krijg je bovenin je scherm een lijst met 9000 namen .
quote:Lunax schreef op 21 april 2010 @ 21:30:

Ik vind wel dat het vingerwijzen wat minder zou kunnen in zulk soort discussies Iry. Dat vind ik dan jammer.

En v.w.b. wijvengezeik heb je helemaal gelijk. Maar ik was zo blij dat ik het woord eindelijk eens kon gebruiken Och... en nu druk ik dat weer gelijk de kop in, wat een gezeik ook van dit wijf
Ik ga mee met JepJep, als het om 'topicwaarschuwingen' gaat. Strak plan!
Known to cause insanity in laboratory mice
quote:iris1969 schreef op 21 april 2010 @ 21:42:

@ Lys: goed idee, maar dan moet er wel gestopt worden met de algemene waarschuwingen, want anders krijg je bovenin je scherm een lijst met 9000 namen .Ja und??
We zijn toch allemaal professionele scrollers hier?
quote:JepJep schreef op 21 april 2010 @ 21:40:

[...]

Misschien is het dan ook wel een idee om gelijk in de OP met een felle kleur een zin neer te zetten 'pas op, eerstekomende offtopic berichten zijn banwaardig' ofzo... Dan is het voor nieuwkomers op dat topic gelijk duidelijk.

Wanneer die waarschuwing ergens halverwege staat, lezen er mensen overheen.

Goed plan!

Logischerwijs geldig zolang het in de OP staat.
quote:iry schreef op 21 april 2010 @ 21:43:

[...]

Och... en nu druk ik dat weer gelijk de kop in, wat een gezeik ook van dit wijf

[...]

Misschien is het dan ook wel een idee om gelijk in de OP met een felle kleur een zin neer te zetten 'pas op, eerstekomende offtopic berichten zijn banwaardig' ofzo... Dan is het voor nieuwkomers op dat topic gelijk duidelijk.

Wanneer die waarschuwing ergens halverwege staat, lezen er mensen overheen.Lijkt me een strak plan! Want zul je net zien, lees je een keertje niet terug, ga je gezellig mee doen heb je een ban aan je broek terwijl je je feitelijk van geen kwaad bewust bent. Sommige topics nodigen zich uit om terug te lezen. Anderen is zoveel gepost dat het teruglezen onbegonnen werk is. (of gewoon omdat je eens te lui bent om het te doen *steekt hand in eigen boezem)

[...]

Wanneer die waarschuwing ergens halverwege staat, lezen er mensen overheen.

Dit vind ik echt een heel goed idee.

Ik vind trouwens de ban van Frizzy na negen (!!!) dagen wel erg overtijd. Er moet wel een eind kunnen komen aan een waarschuwing voor off-topic, want er is anders altijd wel ergens iemand off-topic.
Ho Ho even!!

Als in een topic een algemene waarschuwing afgegeven wordt voor bijv. off topic omdat het door posters op dat moment uit de hand loopt en ik ben daar niet bij betrokken(lees niet aan mee gedaan)

Zou ik echt vreselijk gaan steigeren als ik niets vermoedend een off-topic bericht plaats Nadat ik pas na het hele gebeuren kom binnenwandelen.

Ik neem gewooon echt aan dat deze dan niet op mij van toepassing is, al zou een waarschuwing aan mijn broek krijgen wel weer terecht zijn volgens de geldende regels(mits ik er al niet 1 voor iets anders op mijn conto heb staan, dan volgt wel een ban natuurlijk, volgen jullie het nog? )
En omdat ik ook niet verder lees dan mijn neus lang is: eensch met Lys hahaha vooral het stukje: strak plan
Oh ja, hahaha, napraattopic, hè.

Strak plan!
Zo ging het dus Iry.

Ik was niet alleen niet betrokken in de zin dat ik niet had meegedaan, ik schreef daar helegaar niet! Ik ging alleen niet stijgeren, zoals jij zegt. Misschien had ik net goed geslapen die dag ofzo? Ik dacht sowieso eerst dat hele forum eruit lag oid, kreeg zo'n gekke pagina steeds! Toen ik mijn mail opende dacht ik zelfs nog: wauw, de Angels sturen gewoon mails naar de vaste forummers omdat er iets is met de server, wat cool! Totdat ik betreffende mailtje opende...
Wie zal ik nu eens napraten??
hahaha..Frizzy..die reactie past dan wél weer heel erg bij je Ava
quote:frizzy schreef op 21 april 2010 @ 21:54:

Zo ging het dus Iry.

Ik was niet alleen niet betrokken in de zin dat ik niet had meegedaan, ik schreef daar helegaar niet! Ik ging alleen niet stijgeren, zoals jij zegt. Misschien had ik net goed geslapen die dag ofzo? Ik dacht sowieso eerst dat hele forum eruit lag oid, kreeg zo'n gekke pagina steeds! Toen ik mijn mail opende dacht ik zelfs nog: wauw, de Angels sturen gewoon mails naar de vaste forummers omdat er iets is met de server, wat cool! Totdat ik betreffende mailtje opende...
quote:iry schreef op 21 april 2010 @ 21:47:

Ho Ho even!!

Als in een topic een algemene waarschuwing afgegeven wordt voor bijv. off topic omdat het door posters op dat moment uit de hand loopt en ik ben daar niet bij betrokken(lees niet aan mee gedaan)

Zou ik echt vreselijk gaan steigeren als ik niets vermoedend een off-topic bericht plaats Nadat ik pas na het hele gebeuren kom binnenwandelen.

Ik neem gewooon echt aan dat deze dan niet op mij van toepassing is, al zou een waarschuwing aan mijn broek krijgen wel weer terecht zijn volgens de geldende regels(mits ik er al niet 1 voor iets anders op mijn conto heb staan, dan volgt wel een ban natuurlijk, volgen jullie het nog? )Eens. Zie je hoe nuttig dit topic is, want zo halen we samen alle foutjes uit het systeem. Ze mogen ons wel dankbaar zijn voor al ons "gezeik" .
Ah ja, ik ben ook weleens een beetje naief...
quote:frizzy schreef op 21 april 2010 @ 21:54:

Zo ging het dus Iry.

Ik was niet alleen niet betrokken in de zin dat ik niet had meegedaan, ik schreef daar helegaar niet! Ik ging alleen niet stijgeren, zoals jij zegt. Misschien had ik net goed geslapen die dag ofzo? Ik dacht sowieso eerst dat hele forum eruit lag oid, kreeg zo'n gekke pagina steeds! Toen ik mijn mail opende dacht ik zelfs nog: wauw, de Angels sturen gewoon mails naar de vaste forummers omdat er iets is met de server, wat cool! Totdat ik betreffende mailtje opende... Wel een goed plan trouwens.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:iris1969 schreef op 21 april 2010 @ 21:56:

[...]

Eens. Zie je hoe nuttig dit topic is, want zo halen we samen alle foutjes uit het systeem. Ze mogen ons wel dankbaar zijn voor al ons "gezeik" .Moeten we Naomi even mailen dat we het al hebben opgelost?
As foretold by Nostradamus, ik herinner het me!

Die was leuk :-)
quote:nouschi schreef op 21 april 2010 @ 21:57:

[...]

Wel een goed plan trouwens.Mail jij dát voorstel dan even naar Naomi?
Hebben jullie geen rel-alert-sirene op jullie kapjoeter?

Bij mij gaat er een alarm af en een groot blauw licht knipperen. Dan log ik in, kijk welk mod-topic in de top 10 staat, traceer de rel, inventariseer waar het over gaat, scan even snel wie er mee doen en besluit dan of ik wel of niet ga aansluiten.

Op het moment dat iedereen al naar het napraattopic is vertrokken, is het foute boel, dan zijn er waarschuwingen of bans uitgedeeld.

Heel simpel eigenlijk!

Zeg dan gelijk even dat je nog even vrijuit mag rellen Frizzy, aangezien je al onschuldig je straf hebt uitgezeten .
quote:iris1969 schreef op 21 april 2010 @ 21:56:

[...]

Eens. Zie je hoe nuttig dit topic is, want zo halen we samen alle foutjes uit het systeem. Ze mogen ons wel dankbaar zijn voor al ons "gezeik" .Maar dit was gewoon duidelijk. Niks misverstanden en binnen vier posts waren 'we' eruit. Dat is toch echt wel wat anders hoor dan wat er vandaag de hele dag gebeurde. In mijn ogen tenminste

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven