Napraat- en uitvechttopic 3

17-04-2010 23:22 2899 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is het grote napraattopic :-) Hierin kunnen jullie reageren, onderling discussiëren, off-topicen over het beleid e.d., kortom: alle reacties plaatsen die in dit topic en in de moderatortopics niet passen. Let op:

- de angels en Naomi lezen hier niet per definitie mee en reageren hier dus ook niet op alles.

- vragen aan Naomi kunnen gesteld blijven worden in Vragen aan Vivamod

- we gaan in dit topic uit van zelfregulering; we gaan niet modereren en betreden is op eigen risico

NB: er wordt wél gemodereerd op privacy en uitermate grove beledigingen!
quote:VivaAngel6 schreef op 22 april 2010 @ 23:28:

Charlotte, ik modereer hier niet.

Etosha, de dame woont een beetje in Noorwegen. En ik begrijp hier dat ze al vaker haar mening verkondigde, maar ik had nog nooit van haar gehoord. Ik zal haar overigens ook niet meer vergeten.

Nee, dat denk ik ook niet. Niemand denk ik. Ieuw.

Het doet er toch niet toe dat ze in Noorwegen woont? Hoeveel forummers hebben er al een ban gekregen voor simpelweg provocerend gedrag waarbij het niet eens ging om de inhoud of om dingen die wettelijk niet toegestaan waren maar domweg: provoceren? Er zijn toch veel meer wegen die naar Rome (of fucking Oslo) leiden, dan alleen deze? Ik word vooral getriggerd door je eigen tekst: dat jij er zelf ook de rillingen van kreeg. Have dan in godsnaam mercy met de overige posters daar die niet op hun handen zijn gaan zitten.
Mán, ik heb nog nooit gejankt op dit forum om iets negatiefs. En dit, nu is het raak. Oh wat lekker, je kindertjes meppen omdat het zogenaamd Gods woord zou zijn.

Mijn opa kreeg dezelfde opvoeding. De beste man sprak er op 77-jarige leeftijd in zijn sterfbed nog over. Hoe hem dat beschadigd heeft. Kon als oersterke man na al die jaren nog altijd niet met droog gezicht daarover praten.

Inmiddels weten we als forummers dat er ergens in een Scandinavisch land 4 jonge kindertjes eenzelfde opvoeding mogen genieten. Dergelijke walgelijke misstanden mogen niet aan de kaak gesteld worden. Daar mag niet herhaaldelijk naar gevraagd worden en/of veroordeeld worden. Nee, want dát is de grens van het vivabeleid overschrijdend. We moeten maar lekker een oogje toeknijpen, mondje dicht, oogjes toe, oren dicht. Wat doet het er toe dat er 4 kinderen tig jaar lang op een dergelijke wijze lichamelijk, emotioneel en geestelijk mishandeld worden d.m.v. meppen, angst en godsdienstwaanzin.

F*ck grenzen van vivabeleid als we hier niet eens grenzen van moreel besef mogen trekken.
vandaag ga ik van alles kunnen
Ook gelezen hoe desondanks de misselijkmakende vertoning rondom het tuchtigen van haar kinderen, en het promoten daarvan gezien hoe, desondanks de emotie gemoederen die dat opwekt, toch behoorlijk correct de forummers zijn gebleven?

Maar wel continu wijzen op het foute ervan/ontkrachten van haar ideeen.

Dat vind ik eerder een dikke pluim waard dan een ban
Ja Iry, ik weet het. Maar wie zegt me dat het wáár is wat ze schrijft? Is er iemand daar geweest?

Ik zoek dus een echte foute post. Iemand werd schijnbaar hoer genoemd. Dat is wat ik zoek, want daar kunnen we wat mee.
Zes, een echt foute post is ook al dat je dit uberhaupt verkondigt. Zelfmoordaankondigingen check je ook niet op waarheid (je kunt NIKS op waarheid checken hier) en toch zijn die ook reden voor een ban.
Kinderen tuchtigen is strafbaar, Angel6. Zij promoot dat. Weg ermee.
Angel, dat wat Banba heeft gequoot is toch genoeg?

Ze slaat haar kinderen, dat staat daar!
@ Angel: niemand werd met name een hoer genoemd, maar je was bijvoorbeeld een hoer als je topless in de zon lag, zoals BGB.

O ja, Robo werkte samen met de duivel. Dat is misschien wel wat!!!!
Noorwegen is iets heel anders dan België hoor, dames. Het verleden heeft ons geleerd dat bijv. forumsters uit België worden geband op gedrag dat tegen de NL wet is, want dat zou wel erg veel forummers veel emoties aanjagen enzo. Doet een forumster uit Noorwegen hetzelfde, zei het met ander onwettelijk gedrag, ja...... halló!? Wat denken we nu eigenlijk? Das een ver weg land, kom op zeg. Logisch dat daar niets aan gedaan kan worden.
Ik kan me echt niet voorstellen dat jij niets ziet. Kijk jij in een ander topic dan ik?

Tuchtigen= slaan met een latje. Van kinderen. Van kleine kinderen. Die gewoon moeten gehoorzamen en overigens ook geen kinderboekjes mogen lezen, alleen de bijbel hebben. Uit de definitie die 1 bleek volgens mij dat dat ook kindermishandeling is.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
quote:VivaAngel6 schreef op 22 april 2010 @ 23:32:

Ja Iry, ik weet het. Maar wie zegt me dat het wáár is wat ze schrijft? Is er iemand daar geweest?

.Oh, dus zolang het niet waar is, mag ik ook wel dreigen met zelfmoord? Of krijg ik dan wel een ban?
The time is now

de dame woont een beetje in Noorwegen.

Ja én?

Daar kun je niet geband worden?

Is daar ergens een verdrag ofzo over?

Viva kan niet over de grens bannen?

Noorwegen is unbannable?

Wat een rare opmerking zeg.
quote:qwertu schreef op 22 april 2010 @ 23:30:

Sinds wanneer is consequent provoceren niet meer tegen de regels?Maar wáár dan??
Zes, wat dan nog of je MrScary nu wel of niet gelegitimeerd kunt bannen of niet. Het gaat erom dat andere forummers vervolgens op eenzelfde gedrag -imho stukken minder laakbaar, maar soit- wél kneiterhard geband worden. Of is dat tegenwoordig beleid?
Maar ik ben het eens met mijn voorgangers. De tendens en de intentie is strafbaar en daarbij is ze uiterst provocerend. Dat moet toch genoeg zijn?
moet ze dan hoer voordat er ingegrepen word?

Zei ze alleen maar hoer dan was het mij best.

(is ook niet ok ..... maar beter dan de quote post van banba)

Etosha, de dame woont een beetje in Noorwegen. En ik begrijp hier dat ze al vaker haar mening verkondigde, maar ik had nog nooit van haar gehoord. Ik zal haar overigens ook niet meer vergeten.Viev, zelfs ik die echt maar op 1 topic op de horrorpijler komt heeft van haar gehoord. Sterker nog, dit is de tweede keer dat er zoveel commotie is omtrent haar postgedrag dat het niet meer gemist kan worden. Na de eerste keer ben ik 1 posting van haar hand gaan lezen. Ik was daarna direct klaar met haar. Want ik had voor mijn leven een ban gekregen om haar postings. En dat, puur omdat ik weiger een ban te krijgen door iemand die zo provocerend schrijft. Het is toen al ter sprake gekomen dat ze wellicht niet echt was en een troll. Gezien haar postgedrag zou je dat bijna gaan denken. Toen is door haar gezegd dat ze geen troll is maar echt. Of ik het geloof is een tweede. Maar feit blijft. Zij mag doorgaan met haar procoverende postings onder het mom: vrijheid van meningsuiting en mensen die daartegenin gaan die krijgen een ban. En wie is de vrolijke lachende? Juist ja, Mrs C
quote:VivaAngel6 schreef op 22 april 2010 @ 23:32:

Ik zoek dus een echte foute post. Iemand werd schijnbaar hoer genoemd. Dat is wat ik zoek, want daar kunnen we wat mee.

Ohhh dus daar draait het om bij Viva?

Als ik nu hier ga vertellen dat harddrugs verkoop? Met alle details, prijzen, bestellingswijzen etc erbij? Of iets anders illegaals en walgelijks? Gaat Viva dan eerst om bewijzen vragen voordat ik aangepakt word?

Té walgelijk gewoon!! Zeker na het lezen van de quote hiervoor! Gatver!
Scherp roosvrouw..
I only get one shot at life - so I shoot to kill
quote:VivaAngel6 schreef op 22 april 2010 @ 23:36:

[...]

Maar wáár dan??Oh meeeeeen..... in het hele topic!!! Dat ze het schrijft is toch al voldoende provocatie!!!
Hoe kun je mrsC de afgelopen weken nou gemist hebben op het forum? Of ben ik dan écht te verslaafd?!
Ik begrijp het ook niet...... mrs C is al eerder door het Angel-team aangesproken op haar posts. Ban toen, weer ingetrokken...... er zou toch een lampje moeten gaan branden in de Angel-kamer........

Als ik iets provocerends zeg, krijg ik een waarschuwing, misschien wel een ban. Je mag niets zeggen over zelfmoord, maar mishandeling van kinderen mag wel? Want JA zo zie ik het MISHANDELING van kinderen, onder het mom van opvoeding, omdat het geloof van de bewuste mevrouw wil dat zij haar kinderen tuchtigt, dat zij zich moeten onderwerpen aan de opvoeding/mening van haar en haar man.

We leven in 2010!!!!!! Er zijn genoeg gezinnen uit de ouderlijke macht ontzegd voor minder..........

Ongelooflijk dat viva hier niet ingrijpt!

Ik ben zeer benieuwd naar de reactie van het Angel-team.

Als dit wordt goed gevonden....... dan is het vivaforum wel gezakt tot ver onder het nulpunt.
Haha Dushi jouw avatar is erg leuk!
Die opmerking over Robo is terug te vinden. Echt waar.
quote:Banba schreef op 22 april 2010 @ 23:35:

[...]

Oh, dus zolang het niet waar is, mag ik ook wel dreigen met zelfmoord? Of krijg ik dan wel een ban?

Nee, die dreiging veroorzaakt een ban. En de reden daarvan... daar kan ik misschien wel wat mee...

Maar dat gaat toch morgen worden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven