Napraat topic.

23-10-2010 20:39 1169 berichten
Voor al uw off topics!
Alle reacties Link kopieren
Ongelooflijk, een permaban voor Thee, voor dat regentopic?
Heeft Thee echt een permaban?? Dat meen je niet!
Omdat Twee toen niet als een achterlijke furie over het forum raasde om alles maar weg te mikken wat er weg te mikken viel
quote:bohndehaes schreef op 23 oktober 2010 @ 22:43:

een permaban voor Thee???? Voel je je wel helemaal lekker zeg!

What the f*ck!? Ik had een gewone voorspeld gezien de razende-roeland-psyche-pijler-waardige-houding-en-handelen van twee, maar dan nog. Thee was pissig, dat was duidelijk. Maar een permaban? Daar is volgens mij iemands graf definitief gegraven. Mijn volgende voorspelling?

Zwaai maar dag-dag met je handje, twee. Als Naomi jou niet direct de vleugels afrukt zodra ze online en bijgelezen is, dan kan Naomi net zo goed het forum direct offline halen. Ik denk dat je er nog goed af komt als je slechts een ontengeling als maatregel opgelegd krijgt voor dit immer idioter wordend handelen. Je zou bijna hopen dat Naomi gaat bannen -ja, op gewone forummeraccount- in het kader van "voelen hoe je je misdragen hebt en welke impact een onterechte ban kan hebben". Alhoewel, onterecht dan weer een leuke discussie op kan leveren in dít geval.
when you wish upon a star...
Zijn jullie daar nou serieus verbaasd over??
Je bent zo waardevol als je laatste posting
He? Nee dat kan niet Thee een permaban. Staat ook niet in het bantopic.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Goh... ik gok dat er weer massaal opgestapt wordt door iedereen vanavond?
Ja eigenlijk wel Bianca

Dat ze een ban krijgt conform banbeleid lijkt me logisch maar iemand met 1 (onterechte) waarschuwing in 10 jaar tijd een permaban te geven vind ik redelijk vreemd ja
quote:Thee heeft een ban tot Naomi er naar kan kijken.Nog geen permaban dus
er staat wel meer niet in het bantopic
Naomi mag beslissen of de ban van Thee blijft.

Naomi krijgt het nog druk
Böhn, pas je op? Je hebt een waarschuwing te pakken geloof ik. Lees B&S-topic even bij voor het geval er weer eens een oud-oud-oud-mailadres gebruikt wordt om je op de vingers te tikken.
when you wish upon a star...
quote:Shebyte schreef op 23 oktober 2010 @ 22:48:

[...]

Nog geen permaban dusNou met het tempo waarin Naomi naar dingen kijkt kun je wel veilig stellen dat het een permaban is hoor
quote:bohndehaes schreef op 23 oktober 2010 @ 22:43:

een permaban voor Thee???? Voel je je wel helemaal lekker zeg!Stoker!
quote:bohndehaes schreef op 23 oktober 2010 @ 22:48:

Ja eigenlijk wel Bianca

Dat ze een ban krijgt conform banbeleid lijkt me logisch maar iemand met 1 (onterechte) waarschuwing in 10 jaar tijd een permaban te geven vind ik redelijk vreemd jaZe heeft dus geen permaban.. dus jullie waren weer aan het flippen door 1 posting van een mede-forumster... het wordt gelijk weer voor waar aangenomen.
Al weet ik uit ervaring dat het even kan duren voordat Naomi er naar gekeken heeft. Ik had 3 weken vakantie geloof ik..
quote:Bianca40 schreef op 23 oktober 2010 @ 22:47:

Zijn jullie daar nou serieus verbaasd over??

Nja, 't is een soort hopen tegen beter weten in. Denk ik. Er op vertrouwen dat er ergens iets geraakt wordt bij Two, door iemand, door wat dan ook, en ze op enig moment weer een beetje bij zinnen komt zeg maar.

Pffff, en idd dat forummer-van-de-maand gebeuren. Genomineerd door de forummers maar gekozen door Five en Naomi toch? Heeft Two nog iets recht te zetten t.o.v. de acties van Five of zo? Een onenigheid tussen die twee die beslecht moet worden?
Wie zegt en waar staat het dat ze een permaban heeft? Zijn jullie niet een beetje voorbarig?
En Twee, ik ben Nikkelennelis niet.
quote:Bianca40 schreef op 23 oktober 2010 @ 22:48:

Goh... ik gok dat er weer massaal opgestapt wordt door iedereen vanavond?

in elk geval wel door mij.. maar dat is omdat ik nu nog op pad ga

morgen of overmorgen is er vast wel weer een dag

ik zie wel hoe alles verloopt

tot die tijd, sms banuit naar 0900-vleugelexpress
anoniem_110976 wijzigde dit bericht op 23-10-2010 22:52
Reden: smsnummer-bron: flanellennellie
% gewijzigd
quote:Turkooiss schreef op 23 oktober 2010 @ 22:50:

Wie zegt en waar staat het dat ze een permaban heeft? Zijn jullie niet een beetje voorbarig?Ah gelukkig, tenminste nog eentje die nuchter en helder blijft!
Nou:

You are banned forever lijkt me toch een permaatje of niet?
quote:Veronicas schreef op 23 oktober 2010 @ 22:50:

[...]

Nja, 't is een soort hopen tegen beter weten in. Denk ik. Er op vertrouwen dat er ergens iets geraakt wordt bij Two, door iemand, door wat dan ook, en ze op enig moment weer een beetje bij zinnen komt zeg maar.

Pffff, en idd dat forummer-van-de-maand gebeuren. Genomineerd door de forummers maar gekozen door Five en Naomi toch? Heeft Two nog iets recht te zetten t.o.v. de acties van Five of zo? Een onenigheid tussen die twee die beslecht moet worden?Met het openen van het regentopic, viel natuurlijk wel te verwachten dat er een reactie vanuit viva zou komen! Duh.
quote:Lisa72 schreef op 23 oktober 2010 @ 22:49:

Naomi mag beslissen of de ban van Thee blijft.

Naomi krijgt het nog druk Maar ze doet rustig aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven