Napraat topic.

23-10-2010 20:39 1169 berichten
Voor al uw off topics!
quote:Mylene_Valerie schreef op 25 oktober 2010 @ 22:58:

[...]





Nou snappen doe ik dat dan wel weer. Angels kunnen alleen op ip checken of ze dezelfde zijn. Dus krijg ik een ban nu en ik kom met "jajaja" online en ik post niets wat mij verraad, dan weet niemand het. Maar als ik online kom met "MV" dan is het wel duidelijker dat ik het waarschijnlijk ben. Maar ja, vorig voorbeeld van Minny was niet moeilijk te raden.



De meesten zeggen gewoon wie ze zijn of laten ze het doorschemeren, dus zo moeilijk is het niet om te raden .



Maar ja, Feeks is betrapt en dus weer geband. Jammer vind ik, hoewel dus volgens de regels.
Alle reacties Link kopieren
MV, mijn posting komt anders bij je binnen dan bedoeld. Nu ik mezelf terug lees zie ik dat het ook niet handig geformuleerd is. Laten we het erop houden dat het bedoeld was als "schat Naomi zo niet in", gevolgd door een vage humorpoging. Van al deze zooi zou je toch bijna ziek worden.
when you wish upon a star...
Alle reacties Link kopieren
Hihi, dat is waar Pixie, ik had het anders opgevat.

Zeker dat je hier ziek van zou worden, ik ben het al zat terwijl ik er niet werk.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Dus al deze napraatpaalpagina's verder, en het nieuws is:

Naomi is ziek.



Wauw.

De Telegraaf is er niks bij.
quote:Mylene_Valerie schreef op 25 oktober 2010 @ 23:20:

Hihi, dat is waar Pixie, ik had het anders opgevat.

Zeker dat je hier ziek van zou worden, ik ben het al zat terwijl ik er niet werk. Ik zou in alle eerlijkheid overspannen zijn geraakt. Zoveel stress al zo lang zou mij opbreken, zeker nu er geen einde aan lijkt te komen.
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 25 oktober 2010 @ 23:26:

[...]





Ik zou in alle eerlijkheid overspannen zijn geraakt. Zoveel stress al zo lang zou mij opbreken, zeker nu er geen einde aan lijkt te komen.Ik denk echt dat ik er depressief van geworden zou zijn. Wat je zegt, er lijkt geen einde aan te komen. Dit hier op Viva nog nooit zo erg meegemaakt.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik ook niet . Maar ik ga maar eens naar bed. Truste MV en zij die nog eventjes doorgaan .
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 25 oktober 2010 @ 23:26:

[...]





Ik zou in alle eerlijkheid overspannen zijn geraakt. Zoveel stress al zo lang zou mij opbreken, zeker nu er geen einde aan lijkt te komen.



Zelf blijk ik het niet zo ver (meer??) te laten komen. Ik deed tot voor kort vrijwilligerswerk waar heel mijn hart lag (en ligt!) en net als hier was dat een vechten tegen de bierkaai. In het harnas jagen van belangrijke "klanten", rigide, oogkleppen en blind volgen. Ik heb ruime tijd geprobeerd daar verandering in te brengen tot me duidelijk werd dat het er niet in zit. Op dat moment was ik eerst pislink nijdig -laten we het erop houden dat er wat dingen gezegd zijn- maar klaar. Het lampje ging branden dat ik mezelf er geen plezier mee zou doen om door te gaan. Heel stiekem ben ik daar zelfs wel een beetje trots op.



Maar goed, dan kan ik hier zo'n het-is-maar-internet-gebeuren niet los laten. Sfeertje, bepaalde handelingen en bepaalde poppetjes doen me ernstig herinneren aan bovenstaande. Misschien eens tijd dat ik hier ook zeg "basta".
when you wish upon a star...
Alle reacties Link kopieren
Slaap wel, Iris.
when you wish upon a star...
Het is heel interssant wat je schrijft, want dit heb ik namelijk als enthousiaste en vurige vrijwilliger ook mee gemaakt. Zo ver laat ik het niet meer komen en ook niet als forummer, maar dit is Naomi's baan, dat is toch wel anders, lijkt mij. Toch?
Alle reacties Link kopieren
Oh, dat zeker Iris! Zelf denk ik dat het qua Naomi wel los zal lopen. Dit is van wat ik begrepen heb niet het enige dat ze binnen Sanoma doet. Dan zou ze wel "zot" zijn om hier ziek van te worden. Schat haar in als iemand die voor dat moment haar weg wel bewandelt. Maar goed, dat is enorm in de ruimte gelul.
when you wish upon a star...
Alle reacties Link kopieren
Truste allemaal, was achter pc in slaap gevallen, nog nooit gebeurd, ik duik mijn bed in.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
quote:kjong schreef op 25 oktober 2010 @ 23:24:

Dus al deze napraatpaalpagina's verder, en het nieuws is:

Naomi is ziek.



Wauw.

De Telegraaf is er niks bij.



Naomi is forumziek, topicmoe, en heeft mailallergie, allemaal door jullie!
Alle reacties Link kopieren
MV, lekker geslapen



Heb jij eigenlijk nog antwoord gehad van Annerieke?
quote:shahla schreef op 25 oktober 2010 @ 14:32:

[...]



Ik ook.

We kunnen echt beter angels hebben die hier niet mee forummen.

Geen persoonlijke banden met forummers, want tot nu toe is gebleken dat het behalve vriendjespolitiek ook haat, nijd en gekonkel oplevert als de vriendschapsbanden 'down the tube' gaan.Tegen een goed salaris wil ik best niet meer meedoen. En wie gaat dat betalen?
quote:esbee schreef op 25 oktober 2010 @ 21:21:

[...]





Ik ben moderator op een forum waar ik niet forum. Ik ken er niemand en toch wordt me vriendjespolitiek verweten. Een ban is altijd onterecht en oneerlijk en de schuld ligt altijd bij iemand anders.

Ik heb geen vrienden, alleen vage kennissen en lotgenoten. Maar inderdaad, mensen verwijten je altijd vriendjespolitiek.



Aan de andere kant: een ban is inderdaad meestal onzin. Het is een draconische maatregel die je hooguit één, twee keer per jaar moet toepassen.
quote:iris1969 schreef op 25 oktober 2010 @ 22:44:

Ik snap het probleem van terugkomen tijdens een ban niet zo, hele volksstammen doen dat.

Een forum waar hele volksstammen een ban hebben vinnik dan weer wel wijzen op een probleem.
quote:kjong schreef op 25 oktober 2010 @ 23:24:

Dus al deze napraatpaalpagina's verder, en het nieuws is:

Naomi is ziek.



Wauw.

De Telegraaf is er niks bij.
Alle reacties Link kopieren
Ongeveer een maand geleden is besloten dat het napraattopic weg gaat/ op slot gaat. Nu is er weer een nieuw napraattopic geopend, ook deze gaat op slot.

Vragen aan Naomi kun je stellen in het volgende topic:

Vivamod

Zo houden we alle vragen centraal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven