Napraat topic.

23-10-2010 20:39 1169 berichten
Voor al uw off topics!
Alle reacties Link kopieren
Toen het idee er kwam zou er idd een delegatie forummers met Naomi gaan praten, maar er zijn er ondertussen ontzettend veel gedupeerd door alle commotie, bans e.d. en er zijn er onderhand dus echt wel heel veel meer die een zegje willen doen dan toen.
quote:Lisa72 schreef op 24 oktober 2010 @ 16:08:

Toen het idee er kwam zou er idd een delegatie forummers met Naomi gaan praten, maar er zijn er ondertussen ontzettend veel gedupeerd door alle commotie, bans e.d. en er zijn er onderhand dus echt wel heel veel meer die een zegje willen doen dan toen.

Dat is waar, al denk ik dat als je goede woordvoerders uitzoekt die naar een oplossing willen werken en niet te fel zijn (ik val af ), je er uiteindelijk wel uitkomt.

Het moet geen moddergooi-sessie worden .
quote:iris1969 schreef op 24 oktober 2010 @ 16:11:

[...]

Dat is waar, al denk ik dat als je goede woordvoerders uitzoekt die naar een oplossing willen werken en niet te fel zijn (ik val af ), je er uiteindelijk wel uitkomt.

Het moet geen moddergooi-sessie worden .

Ja, oke, als het op deze manier zou kunnen zou het idd wel een optie zijn.

Maar, gezien alles wat er gebeurd is en hoe er gereageerd is op o.a. Naomi, zou zij (Naomi) nog wel met forummers om de tafel willen voor die brainstormsessie?

En wie garandeert dan dat de gemoederen daar niet ook net zo hoog oplopen als hier op het forum?

Ik geloof nooit dat die sessie er komt (of gekomen zou zijn) omdat het om een internetforum gaat.

Internet is (deels) anoniem en dat gaat Sanoma ook fijn zo houden denk ik.
Beste forummers,

Fijn dat ik via een zijweg even een reactie kan geven.

Met het regentopic wist ik dat ik een ban zou riskeren. Dus eigen schuld, dikke bult. Simpel.

Wat me verbaasde was de (1e) melding: banned forever. Hoezo, wij hanteren het banbeleid?

Ik ben hier zo’n 10 jaar. Enkele weken terug een 1e ws gehad die ook terecht was. Een 2e overtreding levert dan een ban van 24 uur op. Hoezo dan nu ineens perma? Later is het door 2 blijkbaar teruggedraaid naar ‘ban tot Naomi er naar kan kijken’. Vreemd? Ja, ik vind dat erg vreemd. Waarom val ik niet onder het gewone beleid?

Shahla, ik vind dat je je punten goed en helder verwoord hebt.

Qua Eregalerij. Ook dat topic is gesloten. De alinea die men niet wilde plaatsen in de blog die ik had geschreven voor de eregalerij is deze:

Ik ben gegroeid (gelukkig meer figuurlijk dan letterlijk) en het forum is gegroeid. Sommige fases in je leven geven ‘groeipijn’. Dat doet soms even pijn maar is overkomelijk. Viva lijkt een beetje ‘ontgroeid’ en ik hoop dat ze snel de weg naar ‘naar boven i.p.v. naar beneden groeien’ terugvinden.Ik hoop dat mijn Viva-groeipijn overgaat. Pijn leeft, net zoals hout. Je hebt op dit forum een aantal ‘design forummers’, daar hoor ik niet bij. Misschien hoor ik bij ‘oud hout’ maar ik blijf voorlopig graag deel uitmaken van het meubilair. Soms is pijnbestrijding niet genoeg en is een operatie nodig.

Blijkbaar te negatief/cynisch etc. maar in mijn ogen een metafoor over wat er al een tijdje speelt. Niet meer, niet minder. Maar Hogerhand dacht daar anders over.

Het vertrek van Wuiles is inderdaad een gemis van een veel wetende en wijze forummer die al veel mensen geholpen heeft met haar postings.

Hoe/wat/waar wanneer ik weer toegang krijg. Geen idee.

p.s. ik heb geen idee of je iets mag ventileren via een andere forummer. Kan in de beleidsregels niet terugvinden dat dat niet mag. Dus ik hoop niet dat het Dama een waarschuwing/ban oplevert.
Nee ik denk ook niet dat die sessie er komt, hoe verstandig ik het ook zou vinden.

Maar ja, wat dan? Al die Angel- en Engelentopics helpen ook niet .
Wat zal je geschrokken zijn Thee, ik hoop dat het met een sisser afloopt....
ha Theetje
He Thee! Wat een goede zet van je!
Thee

iris, ik weet echt niet wat de oplossing voor deze zooi zou zijn, echt niet.

Volgens mij weet niemand dat en moddert het daarom maar gewoon zo door.
Hoi Thee!

Ik snap ook niet waarom jij zo zwaar gestraft moet worden en waarom een reguliere ban niet volstond. Bij de regels staat dat er alleen bij 'ernstig wangedrag' van afgeweken wordt, de vraag is nu alleen wie dat 'wangedrag' nou precies vertoonde.

Hoop dat je er snel weer bent!
Thee, ik had laatst toestemming van angel 6 om iets voor iemand te posten hier op overig voor iemand die een ban had. Dus maak je geen zorgen.

Ik hoop dat alles morgen opgelost wordt.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Wat is eigenlijk de aanleiding geweest van deze hele toestand?

Is er één direct aanwijsbare oorzaak?

Ik weet zelf alleen dat ik op een dag met mijn neus in de shit viel, en dat het van kwaad tot erger is verworden, en daarna inderdaad het gemodder (gemoddereer?) van nu.
Thee het is belachelijk. Je hoort gewoon een ban van 24 uur te krijgen volgens hun eigen regels. Je hebt niks schokkends gedaan/gezegd wat een langere ban zou verklaren.

Je zou zo denken van de afgelopen dagen dat ze wel weten hoe ze moeten bannen die overgebleven engelen.

Die brainstorm sessie zover ik weet stond ik op die lijst en ik sta daar wel nog steeds voor open. Mits ik wel van tevoren weet welk doel het precies dient.
quote:Mutsiebutsie schreef op 24 oktober 2010 @ 16:28:

Wat is eigenlijk de aanleiding geweest van deze hele toestand?

Is er één direct aanwijsbare oorzaak?

Ik weet zelf alleen dat ik op een dag met mijn neus in de shit viel, en dat het van kwaad tot erger is verworden, en daarna inderdaad het gemodder (gemoddereer?) van nu.De onrust is er al meer dan een jaar, de blog van Sanne was de eerste oorzaak die ik actief heb meegemaakt, maar wellicht zijn er nog eerdere oorzaken....
quote:Lisa72 schreef op 24 oktober 2010 @ 16:24:

Thee

iris, ik weet echt niet wat de oplossing voor deze zooi zou zijn, echt niet.

Volgens mij weet niemand dat en moddert het daarom maar gewoon zo door.Eens. Wellicht is het gewoon een kwestie van "wie heeft de langste adem" geworden.
ik heb een 24 uurs ban gehad terwijl ik een waarschuwing had moeten krijgen, mijn waarschuwing was al lang verlopen namelijk.

Administratie is niet het sterkste punt hier. (of is ook dit dissen en banwaardig? )
wuiles weg..
quote:Lisa72 schreef op 24 oktober 2010 @ 15:18:

iris, al zou Naomi excuses aanbieden, op alle vragen antwoord geven, de Angels afvallen, met nieuwe (onbekende en niet privé-forumende) Angels komen, dan nog zal het niet goed zijn.

Er is al teveel kapot bij velen en ik weet niet of dat nog wel op een goede manier hersteld kan worden.

Dat is net zo goed speculatie als de veronderstelling dat het hier straks een saaie middelmatige yes-invasie zal zijn.

Laat Naomi het eerst maar eens proberen op de manier zoals je die beschrijft, dan zien we dan wel wat het gevolg is.

Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
quote:iris1969 schreef op 24 oktober 2010 @ 16:45:

[...]

De onrust is er al meer dan een jaar, de blog van Sanne was de eerste oorzaak die ik actief heb meegemaakt, maar wellicht zijn er nog eerdere oorzaken....Het speelt al veel en veel langer. We hebben hier nog veel meer shit gehad. Daarna is het een tijd rustig geweest maar de laatste tijd is het ook weer schering en inslag.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
quote:shahla schreef op 24 oktober 2010 @ 17:48:

[...]

Het speelt al veel en veel langer. We hebben hier nog veel meer shit gehad. Daarna is het een tijd rustig geweest maar de laatste tijd is het ook weer schering en inslag.Weet ik, maar ik kan me dan weer geen echte oorzaken herinneren (dagje ouder hè), behalve het bannenlingenbos. Jij wel?
Thee, het is ook allemaal heel vreemd. Ze moeten gewoon hun eigen beleid handhaven. Als hen dat zelf al niet eens lukt...

Ik vraag me ook sterk af of ze zelf nog wel weten waar ze mee bezig zijn maar soit, ik ga wat anders doen.
quote:iris1969 schreef op 24 oktober 2010 @ 17:51:

[...]

Weet ik, maar ik kan me dan weer geen echte oorzaken herinneren (dagje ouder hè), behalve het bannenlingenbos. Jij wel?

Een nick die zich de waarheid noemde bijvoorbeeld. Dat herinner ik me nog wel. Dat was lang voor het bannelingenbos, in die periode was ik hier ook niet. Hoorde en las daar pas later van.

Volgens mij had die waarheid nick toen (deels) ook te maken met gekonkel en gedoe achter de schermen en deels op het forum.
quote:iris1969 schreef op 24 oktober 2010 @ 17:51:

[...]

Weet ik, maar ik kan me dan weer geen echte oorzaken herinneren (dagje ouder hè), behalve het bannenlingenbos. Jij wel?in mijn beleving is meetgate de aanleiding waardoor het echt uit de klauwen is gelopen
quote:meds schreef op 24 oktober 2010 @ 18:32:

[...]

in mijn beleving is meetgate de aanleiding waardoor het echt uit de klauwen is gelopenHPL-gate deed de zaak ook geen goed .
wat is 2 nu aan het doen?

in het topic van HansHier (waar helegaar niks aan de hand is) alvast de strenge juf spelen?!

Daar word ik erg moe van.

Het is provocerend, irriterend en opruiend in mijn opinie.

Een mogelijk interessante (of grappige, of pittige, whatever) discussie bij voorbaat in de kiem smoren, is het doel wellicht.

Het effect is averechts

Zo ongeloofwaardig maak je jezelf dan.

Wat wel handig zou zijn is als ik mijn mailadres kon wijzigen, dat lukt maar steeds niet.

Wat nou als ik een waarschuwing krijg?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven