Napraattopic 11

30-11-2014 22:50 3051 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren hebben we dit topic geopend. Helaas blijkt na een aantal weken proefdraaien dat dit toch niet gaat op de gehoopte manier en daarom zullen er vanaf nu strengere regels gelden in dit topic.

Wat is Napraten?

In het napraattopic kun je samen met de andere forummers napraten over gebeurtenissen op het forum.

Wat mag:

- Bans bespreken BantopicBantopic

- Beleid bespreken

- Trolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)

- Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)

*Deze privileges kunnen op ieder moment worden ingetrokken.

Wat mag niet:

Alles dat in overtreding is met de huisregels.

- Het bashen van het moderatorteam en andere gebruikers.

- Hinten en hengelen naar eerdere nicks.

- Het openbaar maken van persoonlijke gegevens, zoals naam, adres, woonplaats of andere privacygevoelige informatie, Ook het dreigen met het openbaar maken van deze informatie is niet toegestaan.

- Het uitvechten van privé-vetes.

Dit soort gedrag accepteren we niet en kan direct, zonder waarschuwing vooraf, resulteren in een (permanente) ban. Of er sprake is van een overtreding die leidt tot een permanente ban is ter beoordeling van de Community Manager en hier wordt niet verder over gediscussieerd.

Kritiek op ons forumbeleid mag absoluut, mits dit binnen de fatsoengrenzen gebeurt die wij redelijk achten. Mocht het toch buiten deze fatsoengrenzen komen, behouden de Junioren, Moderators en de Community Manager het recht om de betreffende reacties zonder reden van opgaaf te verwijderen, de napraat (tijdelijk) te sluiten en direct een ban van een week toe te kennen aan de betreffende forummer(s).

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, of als je een reactie wilt over een ban, beleid of moderatie, staf dan je posting of stuur een mailtje naar forum@viva.nl.

Net als bij Het Bantopic behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het bestaan van dit topic te beëindigen.

NB Graag aandacht voor deze toevoeging van de Community Manager gedateerd 02-12-2014

ModeratorViva in "Moderator Mededelingen"

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Grrrr..... ik heb gewoon een half uur geprobeerd om in te loggen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Enn schreef op 03 december 2014 @ 19:34:

Grrrr..... ik heb gewoon een half uur geprobeerd om in te loggen.Ik heb het idee dat ze met het forum bezig zijn, want het rommelt.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Elle --------------> Anti-man
quote:StoraHuntur schreef op 03 december 2014 @ 19:06:

MissI-------->chocolade letters

Ik kan ze niet meer zien

Is de 'e-meeuw' al geland?
quote:Amaqanda schreef op 03 december 2014 @ 19:33:

Ik vind het pas echt irritant dat die M op actueel altijd in het blauw schrijft. Het is zo onzinnig en dan valt het ook nog eens extra op.Eens, en, wat schrijf je dat enig
en in het kader van wie doe ik naquote:yasmijn schreef op 03 december 2014 @ 18:48:

?zuig!
Istar====> Ik heb jouw gegevens in mijn administratie bijgewerkt.
En ik ontdekte iets, bitterder dan de dood: de vrouw, die een valstrik is en wier hart een net is en wier handen boeien zijn.
Waar is Istar überhaupt!
quote:fluim schreef op 03 december 2014 @ 19:38:

en in het kader van wie doe ik na

[...]

zuig!hvm?
En ik ontdekte iets, bitterder dan de dood: de vrouw, die een valstrik is en wier hart een net is en wier handen boeien zijn.
quote:StoraHuntur schreef op 03 december 2014 @ 19:40:

Waar is Istar überhaupt!Iets met zwanger.
quote:Miss.Innuendo schreef op 03 december 2014 @ 19:37:

[...]

Is de 'e-meeuw' al geland?Nog niet! Zit al dagen met m'n netje te wachten.
quote:harry13 schreef op 03 december 2014 @ 19:40:

[...]

hvm?He?
Hare van Majesteit?
Fluim, je hebt eindelijk een pb terug, zag 'm nu pas.
ja werd tijd ook!
Heiligman van Mira?
quote:fluim schreef op 03 december 2014 @ 19:43:

ja werd tijd ook!Klopt.
Elle5460 is wel heel sportief in het spreekwoorden topic
quote:StoraHuntur schreef op 03 december 2014 @ 19:37:

[...]

Eens, en, wat schrijf je dat enig
Nee, dat is de nick, alleen maar deze letters. En die quote heel de tijd zo. Zo van dat haar reactie boven de quote staat.

Met een ava van Michael Jackson met pony.
quote:ThunderassMan schreef op 03 december 2014 @ 19:09:

[...]

Oei, ik schaam mij diep en verontschuldig mij; ik gebruik de afkorting MrsW om MrsStanlyWalker aan te duiden. Ik had geen idee dat er ook een echte MrsW rondliep hier. Sorry.

Bovenstaand is tevens antwoord cq uitleg op je vragen.

Overigens: 'Hoi'

Hoi terug dan maar! Ik ben nog zo'n beginneling die meer meeleest dan schrijft... Verandert vast nog wel

En ach... Mrs SW....vrouwenhaat? ...Moet ik haar toch eens beter gaan lezen? Of niet!
quote:harry13 schreef op 03 december 2014 @ 19:44:

Nee, dat is de nick, alleen maar deze letters. En die quote heel de tijd zo. Zo van dat haar reactie boven de quote staat.

Met een ava van Michael Jackson met pony.Ik snap 't.
en waarom heet jij mrsw?
quote:StoraHuntur schreef op 03 december 2014 @ 19:37:

[...]

Eens, en, wat schrijf je dat enig

Van jou kan ik het hebben. Mensen die onzin uitkramen moet verboden worden in kleurtjes te schrijven.

Ik ga lobbyen!
@ Fluim. Ik denk nu wel te weten wie dat is. Maar in het kader van geen gegevens van anderen doorgeven kan ik dat hier niet neerzetten.

Jij had de tekst dus ook gelezen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven