Napraattopic 12

07-12-2014 09:18 3041 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren hebben we dit topic geopend. Helaas blijkt na een aantal weken proefdraaien dat dit toch niet gaat op de gehoopte manier en daarom zullen er vanaf nu strengere regels gelden in dit topic.

Wat is Napraten?

In het napraattopic kun je samen met de andere forummers napraten over gebeurtenissen op het forum.

Wat mag:

- Bans bespreken http://forum.viva.nl/forum/overig/banto ... s/235701//

- Beleid bespreken

- Trolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)

- Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)

*Deze privileges kunnen op ieder moment worden ingetrokken.

Wat mag niet:

Alles dat in overtreding is met de huisregels.

- Het bashen van het moderatorteam en andere gebruikers.

- Hinten en hengelen naar eerdere nicks.

- Het openbaar maken van persoonlijke gegevens, zoals naam, adres, woonplaats of andere privacygevoelige informatie, Ook het dreigen met het openbaar maken van deze informatie is niet toegestaan.

- Het uitvechten van privé-vetes.

Dit soort gedrag accepteren we niet en kan direct, zonder waarschuwing vooraf, resulteren in een (permanente) ban. Of er sprake is van een overtreding die leidt tot een permanente ban is ter beoordeling van de Community Manager en hier wordt niet verder over gediscussieerd.

Kritiek op ons forumbeleid mag absoluut, mits dit binnen de fatsoengrenzen gebeurt die wij redelijk achten. Mocht het toch buiten deze fatsoengrenzen komen, behouden de Junioren, Moderators en de Community Manager het recht om de betreffende reacties zonder reden van opgaaf te verwijderen, de napraat (tijdelijk) te sluiten en direct een ban van een week toe te kennen aan de betreffende forummer(s).

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, of als je een reactie wilt over een ban, beleid of moderatie, staf dan je posting of stuur een mailtje naar forum@viva.nl.

Net als bij Het Bantopic behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het bestaan van dit topic te beëindigen.

NB Graag aandacht voor deze toevoeging van de Community Manager gedateerd 02-12-2014

ModeratorViva in "Moderator Mededelingen"

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
ik dank u zeer, story. ik ga hem uitprinten en boven mn bed hangen
quote:Thordis2.0 schreef op 12 december 2014 @ 17:21:

[...]

Wat grappig, ik vond het helemaal niet fantastisch om te lezen, maar smaken verschillen kennelijk

Al een beetje opgeknapt? Kopje virtuele kippensoep?

Ik moet echt niet denken aan voedsel of vloeistoffen in mijn maag nu. Brrr.

Ik vind het wel leuk om te zien hoe de kakkerds en de kakkerhaters over elkaar heen buitelen in dat topic. Ik vind dat hele topic nou echte humor. Echt, maak er een sitcom van.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:MrsStanleyWalker schreef op 12 december 2014 @ 17:38:

Ik vind Jelte Tuinstra beter klinken dat Jett Rebel. Echt, je noemt jezelf Jett Rebel? En Thordis vindt dat sexier en hipper dan Jelte?

*onderkaak opraapt naast de zetel*Mogelijk heb je een tikje sarcasme gemist in mijn post
quote:Thordis2.0 schreef op 12 december 2014 @ 17:43:

[...]

Mogelijk heb je een tikje sarcasme gemist in mijn post Pffff, beter dat ik een beetje sarcasme heb gemist dan dat jij serieus was.
You know how I know? Because I reeaally think so!
wat een lelijk motto heb jij thordis

Alleen nog even koken en dan ben ik de hele avond vrij!
quote:fluim schreef op 12 december 2014 @ 17:46:

wat een lelijk motto heb jij thordisWaarvan akte.
Hahaha, ik lach me rot om het geklep over Merisi en Isis

Ketller, misleider ben je

Enniewee, MrsS, arme stakker, nu ben jij aan de beurt.

Hopelijk is heb je het ergste snel gehad, sterkte!

M'n gesprek....ik denk wel dat ik m'n beste kant heb laten zien en dat ik een goed beeld heb gegeven.

Ik denk dat het nu meer gaat afhangen van de 'persoonlijke klik'. Altijd een lastig gegeven waar je niets mee kunt als dat de reden van afwijzing is. Maar goed, eerst maar eens afwachten, ik denk dat ik op z'n vroegst maandag wat ga horen. Ze hadden wel haast, dus het zal niet lang duren voor ik iets hoor.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Spannend MissI!

Ik duim voor jou!
Huts!
jij weet weer meer over isis natuurlijk dat je je rotlacht
Maar dan wel een weekend in spanning, is ook no fun.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 12 december 2014 @ 17:19:

[...]

Ja, is echt fantastisch om te lezen. Hele jeugdtrauma's komen daar boven joh. Maar sommige verhalen zijn echt niet om door te komen.
Ik ben opgegroeid in Kakkerland, dus ik heb sowieso een flinke allergie ontwikkeld tegen inhoudsloos en vooral materialistisch gebral.

Ik ga niet eens lezen in dat topic, krijg bij voorbaat al jeuk.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Die TO maar de hele tijd: "maar ik kijk echt niet neer op gewone mensen hoor".

Zo, is het geneuzel over menstruatie en bebaarde mannen eindelijk afgelopen? ik voel me anders verplicht om me aan te sluiten bij Nouschi.
Hoe was je gesprek gegaan, Grumpy MissI?
Och Tam toch, dan kijk jij maandag maar naar de Victoria Secret show . Komen vast hele mooie vrouwen in gepaste kleding voorbij!
Goed Idee!!!!!!
Miss, nu gewoon loslaten. Als ze snel alles geregeld willen hebben, dan weet je maandag of dinsdag wel meer. Bedenk je nu of jij het zelf wel zou willen.
Wil iemand even 40 posts voor mij doen, dan mag ik ook plaatjesplakrechten aanvragen
MissI

Anyway, materialisme, niks mis mee.
quote:Fangtasia schreef op 12 december 2014 @ 18:36:

Wil iemand even 40 posts voor mij doen, dan mag ik ook plaatjesplakrechten aanvragen Tuurlijk, mag ik je wachtwoord?
Ik weet nu definitief wat mijn volgende nick wordt; Merisis.
quote:Fangtasia schreef op 12 december 2014 @ 18:36:

Wil iemand even 40 posts voor mij doen, dan mag ik ook plaatjesplakrechten aanvragen Ik nog 26, lijkt ook een eindeloos eind, doe er al 10 jaar over.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven