Napraattopic 13

12-12-2014 20:29 3026 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:StoraHuntur schreef op 13 december 2014 @ 18:16:

Maar als je zo'n topic opent, zouden jullie dan echt wildvreemden je adres pb'en? En niet eentje maar mss wel 20 ofzo. Zou ik geloof ik niet zo snel doen.Goede vraag. Ik denk ik ook niet. Zeker niet vanwege kleine kinderen.

Maar als je zo'n topic opent, zouden jullie dan echt wildvreemden je adres pb'en? En niet eentje maar mss wel 20 ofzo. Zou ik geloof ik niet zo snel doen.Nee, dat zou ik niet doen. Maar mss denk ik er anders over als ik echt hulp nodig heb?
Life is short. Eat dessert first.

Maar als je zo'n topic opent, zouden jullie dan echt wildvreemden je adres pb'en? En niet eentje maar mss wel 20 ofzo. Zou ik geloof ik niet zo snel doen.Ik zou het zelf niet doen, gelukkig heb ik wel een vangnet IRL.
quote:Lady-Voldemort schreef op 13 december 2014 @ 18:13:

[...]

dus geen wedstrijdje van wie de beste hulpverlenerT is en zo.*stopt de 5 briefjes van 100 weer terug in de beurs*
quote:Star schreef op 13 december 2014 @ 18:17:

[...]

Goede vraag. Ik denk ik ook niet. Zeker niet vanwege kleine kinderen.Wat zou er mis kunnen gaan als mensen je adres hebben dan? Ik ben misschien heel ouderwets maar vroeger stond je adres gewoon in het telefoonboek, was toch ook niets engs of gevaarlijks aan?
Zeg maar Spijker.
Hoe zit het trouwens met oude kerstzegels? Zijn die nog geldig of zijn die minder waard en moet ik er nu 2 opplakken?

Ik kwam in de doos met kerstkaarten nog 2 zegels uit 2011 tegen.
quote:Spijk-er schreef op 13 december 2014 @ 18:20:

[...]

Wat zou er mis kunnen gaan als mensen je adres hebben dan? Ik ben misschien heel ouderwets maar vroeger stond je adres gewoon in het telefoonboek, was toch ook niets engs of gevaarlijks aan?Geen idee eigenlijk. Gewoon het idee. Er schijnen hier heel veel mensen mee te lezen, dus wellicht ook je hulpverlener? Je baas? Je rare buurman die hij nu hij dit van je weet je wel eens kan gaan chanteren ofzo?
Ze doet wel iets aan praaivussiebewaking hoor, ze geeft alleen haar voornaam en die van haar man (en haar adres dus). En wat kan ik nou verder met de wetenschap dat Truus in de Derde Bloemdwarsstraat in Kuttekrabbeveen woont? Niks dus.

Maar als je zo'n topic opent, zouden jullie dan echt wildvreemden je adres pb'en? En niet eentje maar mss wel 20 ofzo. Zou ik geloof ik niet zo snel doen.

Tenzij het om héle lekkere chocoladeletters gaat uiteraard

Maar ik weet niet wat ik zou doen als ik in de schuldsanering zat en maar een tientje had om 5 monden mee te voeden met Kerst. Misschien zou ik dan ook alle hulp aannemen die ik kon. Ten koste van mijn privacy.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Geheel in de kerstgedachte heb ik vandaag voedsel gedoneerd voor de voedselbank.

*klopt zichzelf enorm op de borst*
quote:Spijk-er schreef op 13 december 2014 @ 18:20:

[...]

Wat zou er mis kunnen gaan als mensen je adres hebben dan? Ik ben misschien heel ouderwets maar vroeger stond je adres gewoon in het telefoonboek, was toch ook niets engs of gevaarlijks aan?

Mss gaan ze je brievenbus wel leegroven. Serieus; iedereen waarschuwt altijd voor je gegevens uitwisselen via het internet dus ik doe het echt alleen voor heul dringende zqken. Een chocolade letter bv .

Stel je voor dat er mensen in je buurt meelezen; je wil toch niet graag "zielig" gevonden worden lijkt me.
quote:Star schreef op 13 december 2014 @ 18:22:

[...]

Geen idee eigenlijk. Gewoon het idee. Er schijnen hier heel veel mensen mee te lezen, dus wellicht ook je hulpverlener? Je baas? Je rare buurman die hij nu hij dit van je weet je wel eens kan gaan chanteren ofzo?

Lekker slimme buurman als hij iemand gaat chanteren die geen cent te makken heeft

Ik twijfel bij dit soort topics. Aan de ene kant: wat kan mij die euro schelen? De krantenbezorger krijgt straks ook weer een 5je en dat terwijl ik vandaag alweer mn krant niet heb gehad... Maar ja: kerstgedachte.

Aan de andere kant: kan zo'n situatie echt bestaan? Als je onder bewind staat, krijg je dan niets extra's voor kerst, iemand die dat weet?
Zeg maar Spijker.
weggehaald, ik mag slechte mensen geen slechte ideeën voeren
quote:ThunderassMan schreef op 13 december 2014 @ 18:23:

Geheel in de kerstgedachte heb ik vandaag voedsel gedoneerd voor de voedselbank.

*klopt zichzelf enorm op de borst*
quote:Spijk-er schreef op 13 december 2014 @ 18:25:

[...]

Lekker slimme buurman als hij iemand gaat chanteren die geen cent te makken heeft

Ik twijfel bij dit soort topics. Aan de ene kant: wat kan mij die euro schelen? De krantenbezorger krijgt straks ook weer een 5je en dat terwijl ik vandaag alweer mn krant niet heb gehad... Maar ja: kerstgedachte.

Aan de andere kant: kan zo'n situatie echt bestaan? Als je onder bewind staat, krijg je dan niets extra's voor kerst, iemand die dat weet?Chanteren is niet alleen met geld natuurlijk he
Ik heb keurig de PB gewist, zoals ik beloofd heb.

Adres weer foetsie
Ja, Spijker, dat vraag ik me ook af, met zo'n laag weekbedrag zouden ze toch in aanmerking komen voor de Voedselbank. En juist die hebben met Kerst wat extra's weg te geven.
HEB IK NOG WAT GEMIST?

graag snel een korte samenvatting over de tijd van 2 uur vanacht tot nu

ik moet nml zo weer sociaal gaan doen
Amaqanda, misschien moet je je laatste post even aanpassen omdat je nu mensen op ideeën brengt?
en potbodes zijn mijn beste vrienden!
quote:Miss.Innuendo schreef op 13 december 2014 @ 18:27:

Amaqanda, misschien moet je je laatste post even aanpassen omdat je nu mensen op ideeën brengt?

Ik denk niet dat iemand met slechte bedoelingen daar mijn input voor nodig heeft...

Maar ik haar het wel weg als het anderen stoort, ook al ben ik het er niet mee eens
@fluim

Steinbeck heeft na lang twijfelen een mooie vaas gekocht

Een of andere madame kwam haar beklag doen dat we roddelen in dit topic mét linkjes

Er is een nieuw bedelhulptopic geopend waardoor postNL mss van het jaar niet in de rode cijfers komt.

Er werd getwijfeld aan jouw algoritme mbt de wijzigingsbalk

Ik ben 112 jaar.

TAM heeft gedoneerd aan de voedselbank

MissI heeft mooie laarsjes voor haar zusje gekocht als verrassing
Wil iedereen nu ook stoppen met praten over het mogelijk kunnen chanteren van mensen waarvan je een adres hebt?
quote:Amaqanda schreef op 13 december 2014 @ 18:29:

[...]

Ik denk niet dat iemand met slechte bedoelingen daar mijn input voor nodig heeft...

Maar ik haar het wel weg als het anderen stoort, ook al ben ik het er niet mee eens

Joh, ik zou er zelf niet eens opgekomen zijn. Maar dat zegt meer over mij dan anderen.

Ik zou zeggen: better safe than sorry
quote:bollinger schreef op 13 december 2014 @ 18:27:

Ja, Spijker, dat vraag ik me ook af, met zo'n laag weekbedrag zouden ze toch in aanmerking komen voor de Voedselbank. En juist die hebben met Kerst wat extra's weg te geven.Heel veel voedselbanken hebben ook wachtlijsten. Te veel vraag en te weinig aanbod in pakketten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven