Napraattopic 13
vrijdag 12 december 2014 om 20:29
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 13 december 2014 om 18:49
quote:Frizz schreef op 13 december 2014 @ 18:47:
[...]
Waarom haalde je het weg dan?
Ik vind het altijd wel geinig hoe die discussies verlopen over privacy. Bijzonder dat er zat gekke verhalen bekend zijn hier van forummers en dat sommigen dan toch roepen dat er heus niks zal gebeuren.Omdat MissI vroeg of ik het weg wilde halen, omdat ik mensen op ideeën zou kunnen brengen. Dus onder luid protest gehoorzaam weggehaald
[...]
Waarom haalde je het weg dan?
Ik vind het altijd wel geinig hoe die discussies verlopen over privacy. Bijzonder dat er zat gekke verhalen bekend zijn hier van forummers en dat sommigen dan toch roepen dat er heus niks zal gebeuren.Omdat MissI vroeg of ik het weg wilde halen, omdat ik mensen op ideeën zou kunnen brengen. Dus onder luid protest gehoorzaam weggehaald
zaterdag 13 december 2014 om 18:50
quote:StoraHuntur schreef op 13 december 2014 @ 18:31:
@fluim
Steinbeck heeft na lang twijfelen een mooie vaas gekocht
Een of andere madame kwam haar beklag doen dat we roddelen in dit topic mét linkjes
Er is een nieuw bedelhulptopic geopend waardoor postNL mss van het jaar niet in de rode cijfers komt.
Er werd getwijfeld aan jouw algoritme mbt de wijzigingsbalk
Ik ben 112 jaar.
TAM heeft gedoneerd aan de voedselbank
MissI heeft mooie laarsjes voor haar zusje gekocht als verrassing
gr. beklagmadam van het jaar 2014
(of zijn die verkiezingen al geweest?)
@fluim
Steinbeck heeft na lang twijfelen een mooie vaas gekocht
Een of andere madame kwam haar beklag doen dat we roddelen in dit topic mét linkjes
Er is een nieuw bedelhulptopic geopend waardoor postNL mss van het jaar niet in de rode cijfers komt.
Er werd getwijfeld aan jouw algoritme mbt de wijzigingsbalk
Ik ben 112 jaar.
TAM heeft gedoneerd aan de voedselbank
MissI heeft mooie laarsjes voor haar zusje gekocht als verrassing
gr. beklagmadam van het jaar 2014
(of zijn die verkiezingen al geweest?)
zaterdag 13 december 2014 om 18:54
shit, ik ken simone niet....
gewoon even loepen fluim. kun je daarna nog zeggen dat ik mn mond moet houden. dan zeg ik dat ik eigenlijk nu pas het doel van dit topic begrijp.
Maar nu ik beter meelees (en 100x per minuut refresh) is dit topic beter te volgen en eigenlijk vermakelijker dan ik in eerste instantie dacht.
gewoon even loepen fluim. kun je daarna nog zeggen dat ik mn mond moet houden. dan zeg ik dat ik eigenlijk nu pas het doel van dit topic begrijp.
Maar nu ik beter meelees (en 100x per minuut refresh) is dit topic beter te volgen en eigenlijk vermakelijker dan ik in eerste instantie dacht.
zaterdag 13 december 2014 om 18:55
quote:MrsStanleyWalker schreef op 13 december 2014 @ 18:36:
Als ik nu geen kaart met geld stuur, krijg ik dan net zoals Scrooge drie geesten op bezoek vannacht?Nog even wachten, die zal wel weer met kerst worden uitgezonden.
Als ik nu geen kaart met geld stuur, krijg ik dan net zoals Scrooge drie geesten op bezoek vannacht?Nog even wachten, die zal wel weer met kerst worden uitgezonden.
En ik ontdekte iets, bitterder dan de dood: de vrouw, die een valstrik is en wier hart een net is en wier handen boeien zijn.
zaterdag 13 december 2014 om 18:56
quote:StoraHuntur schreef op 13 december 2014 @ 18:55:
[...]
Echt hoor, soms zie je dat wel 's van die mensen die dat doen, stumpers. Soms gooi ik wel 's expres een eurootje op de grond, lachûh.Waar loop jij morgen?
[...]
Echt hoor, soms zie je dat wel 's van die mensen die dat doen, stumpers. Soms gooi ik wel 's expres een eurootje op de grond, lachûh.Waar loop jij morgen?
En ik ontdekte iets, bitterder dan de dood: de vrouw, die een valstrik is en wier hart een net is en wier handen boeien zijn.
zaterdag 13 december 2014 om 18:58
quote:Carmelia schreef op 13 december 2014 @ 18:54:
Maar nu ik beter meelees (en 100x per minuut refresh) is dit topic beter te volgen en eigenlijk vermakelijker dan ik in eerste instantie dacht.Kijk uit voor RSI, hè. Anders klaag je daar weer over!
Maar nu ik beter meelees (en 100x per minuut refresh) is dit topic beter te volgen en eigenlijk vermakelijker dan ik in eerste instantie dacht.Kijk uit voor RSI, hè. Anders klaag je daar weer over!