Napraattopic 13

12-12-2014 20:29 3026 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
de stemming zit er weer in
quote:Nouschi schreef op 13 december 2014 @ 23:42:

[...]

Dat durfde ik niet te typen Is dat wat?Ik vind het niks, maar de kinderen doen het er graag mee
quote:fluim schreef op 13 december 2014 @ 23:53:

ik wil ook net als mrsW 20 cm kwijt 15 cm is ook goed

welk recept moet ik daarvoor hebben?

(hier mag ik dat toch wel vragen?)Gewoon twee dagen per week 24 uur vasten, kost je ook geen geld. Ik ben wel helemaal paleo gaan eten, maar als Nien met twee dagen vasten dertig kilo eraf kan krijgen, waarom jij dan niet.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:Nouschi schreef op 13 december 2014 @ 23:54:

[...]

Dat is mij te trapezerig.Vind ik ook niet zo, teveel van hetzelfde
Je bent zelf een theepot
quote:Lady-Voldemort schreef op 13 december 2014 @ 23:36:

[...]

Pannenkoekenmix? Ben je gek. gewoon zo'n schudflesje. En ik ga ook niks zelf knutselen hoor, ik ben alleen op zoek naar nieuwe combinaties zeg maar. En iets met vis, voor Mij.Aubergineschijfje met een klont gorgonzola, dat vind ik lekker met gourmetten. Of vis gratineren met kaas ofzo.
als ik 30 kilo ga verliezen kan ik een privetopic gaan starten dus dat doen we maar niet,

ik zoek wel doorzettingsvermogen.

maar serieus, als ik 2 dagen pw vast en amper beweging heb (sporten gaat het voor mij echt niet worden, evenals wandelen er niet in zit) hoelang doe ik dan over een cm of 10?
quote:fluim schreef op 13 december 2014 @ 23:53:

ik wil ook net als mrsW 20 cm kwijt 15 cm is ook goed

welk recept moet ik daarvoor hebben?

(hier mag ik dat toch wel vragen?)

Neem een grote aardappel. Eén die precies blijft hangen in je huig. Kook die beetgaar. Niet snijden, prakken of pureren. In één keer doorslikken.

Ik zal ook even Googlen naar een recept voor gebakken spons in knoflookolie.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 13 december 2014 @ 23:54:

[...]

Pannenkoekenbeslag heb je toch zo gemaakt, wat bloem, melk, ei, snufje zout, kloppen met de garde (of schudden in een flesje) en klaar. Je gaat toch je kinderen geen melk van een stobberkoe en een stobberei geven?Wat zijn dat?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Kun je wel fietsen fluim?

Volgens mij lukt afvallen zonder meer bewegen maar matig
Je bent zelf een theepot
quote:MrsStanleyWalker schreef op 13 december 2014 @ 23:54:

[...]

Pannenkoekenbeslag heb je toch zo gemaakt, wat bloem, melk, ei, snufje zout, kloppen met de garde (of schudden in een flesje) en klaar. Je gaat toch je kinderen geen melk van een stobberkoe en een stobberei geven?Dat krijgen ze hier normaal ook, vrees ik. Het moet hier goedkoop, goedkoper, goedkoopst, en stom genoeg zijn de beroerdste dingen het goedkoopst. Maar ze zijn nooit ziek, en ook al niet dik. Dus ik doe toch iets goed .
quote:SuzanneSuus schreef op 13 december 2014 @ 23:54:

[...]

Misschien klink ik verwend. Ik krijg al járen kaartjes en ga om het jaar, het andere jaar geef ik ze weg. Ik vind het steeds nèt iets minder worden.

Maar het is wel een mooie show en als je nog nooit naar een groot circus bent geweest is het indrukwekkend, letterlijk.

Verleden jaar zaten we naast mensen die heel goedkoop kaartjes hadden via de ANWB en Ing-rentepunten.Heb ik! Waar moeten we zitten?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
weet je wat lekker is. je maakt zo'n beslag met bier en dan dip je daar courgetteschijven in en die frituur je dan in zonnebloemolie

als je aubergine lekker vindt kan je die ook doen\

en dan een fris dipsausje met bieslookstreepjes.

ik raad je wel aan om in al je dipsauzen knoflook te doen. is lekker!

en rond kerst/nieuwjaar doe je schijven appels in die beslag

en ipv dipsaus knoflook gooi je er poedersuiker overheen
quote:fluim schreef op 13 december 2014 @ 23:59:

als ik 30 kilo ga verliezen kan ik een privetopic gaan starten dus dat doen we maar niet,

ik zoek wel doorzettingsvermogen.

maar serieus, als ik 2 dagen pw vast en amper beweging heb (sporten gaat het voor mij echt niet worden, evenals wandelen er niet in zit) hoelang doe ik dan over een cm of 10?Bij mij ging het met 5:2 echt rap. Half jaartje ofzo? Veel sport en beweging zat er bij mij niet in omdat ik zoveel mogelijk tijd met Brutus wilde doorbrengen thuis en die had aan een rondje over de werft al genoeg. Eigenlijk had ie aan de rollator gemoeten de laatste maanden.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 14 december 2014 @ 00:01:

[...]

Neem een grote aardappel. Eén die precies blijft hangen in je huig. Kook die beetgaar. Niet snijden, prakken of pureren. In één keer doorslikken.

Ik zal ook even Googlen naar een recept voor gebakken spons in knoflookolie.

vooral dat laatste klinkt goed

ik had ooit een vriendin die we spons noemden, omdat ze zoop als een ketter
Oh, plakjes knoflook op de gourmet! Dat is een idee!
quote:Nouschi schreef op 14 december 2014 @ 00:01:

[...]

Wat zijn dat?Poedermelk en poederei. Dat zit in kant-en-klare pannenkoekenmix waarbij alleen water toegevoegd moet worden.
quote:SuzanneSuus schreef op 14 december 2014 @ 00:01:

Kun je wel fietsen fluim?

Volgens mij lukt afvallen zonder meer bewegen maar matig

jawel, maar niet te lang.

ik moet nml 2 nieuwe haringen en wil dat nog even uitstellen indien mogelijk
quote:Lady-Voldemort schreef op 14 december 2014 @ 00:01:

[...]

Dat krijgen ze hier normaal ook, vrees ik. Het moet hier goedkoop, goedkoper, goedkoopst, en stom genoeg zijn de beroerdste dingen het goedkoopst. Maar ze zijn nooit ziek, en ook al niet dik. Dus ik doe toch iets goed .Ik heb normaal altijd kant-en-klare
quote:Lady-Voldemort schreef op 14 december 2014 @ 00:04:

Oh, plakjes knoflook op de gourmet! Dat is een idee!Knoflookgarnalen! Schijfjes knoflook, garnalen, gedroogde chili, flink wat olijfolie en een beetje zeezout. Hartstikke lekker!
Ik val als een gek af sinds ik post ben gaan sorteren. Om te beginnen moet ik er veertien kilometer voor fietsen, enkele reis. En dan mag ik daar de hele dag met van die stapels tijdschriften gooien. Ik ben in een paar maanden tijd al drie kledingmaten kwijt, en ik ben er geen kruimel minder om gaan eten .
quote:MrsStanleyWalker schreef op 14 december 2014 @ 00:04:

[...]

Bij mij ging het met 5:2 echt rap. Half jaartje ofzo? Veel sport en beweging zat er bij mij niet in omdat ik zoveel mogelijk tijd met Brutus wilde doorbrengen thuis en die had aan een rondje over de werft al genoeg. Eigenlijk had ie aan de rollator gemoeten de laatste maanden.

klinkt goed

en helaas ook slecht, maar je was goed voor hem

ik ga even een goed excuus zoeken om door te zetten!
quote:fluim schreef op 14 december 2014 @ 00:06:

[...]

jawel, maar niet te lang.

ik moet nml 2 nieuwe knie--ën en wil dat nog even uitstellen indien mogelijkGa gewoon meeschrijven in het 5:2 topic. Bij mij werkt het als een trein.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 14 december 2014 @ 00:07:

[...]

Knoflookgarnalen! Schijfjes knoflook, garnalen, gedroogde chili, flink wat olijfolie en een beetje zeezout. Hartstikke lekker!En bedankt he. Mijn viswens is vervuld, al is een garnaal dan strikt genomen geen vis. Wat voor garnalen raad je aan?
wat ik zo erg vind is dat die mensen die voor bijv sandt werken hun hele huis vol met die zooi hebben staan en niet eens opslaggeld krijgen!
quote:Lady-Voldemort schreef op 14 december 2014 @ 00:04:

Oh, plakjes knoflook op de gourmet! Dat is een idee!http://wessalicious.com/kastanje-champi ... t-de-oven/

Dit stinkt is vast ook lekker.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven