Napraattopic 13
vrijdag 12 december 2014 om 20:29
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 15 december 2014 om 00:07
quote:fluim schreef op 15 december 2014 @ 00:01:
wat ik me afvroeg. stel je stuurt een pb naar mij en verwijderdt hem voor ik het heb gelezen
zal hij dan voor mij ook weg zijn?
Nee.
Maar het is wel zo dat als je een PB conversatie verwijderd en de ander daar nog op reageert, dat jij die PB niet meer krijgt. Ik weet niet hoe ik het duidelijk kan uitleggen, hoop dat je het begrijpt?
wat ik me afvroeg. stel je stuurt een pb naar mij en verwijderdt hem voor ik het heb gelezen
zal hij dan voor mij ook weg zijn?
Nee.
Maar het is wel zo dat als je een PB conversatie verwijderd en de ander daar nog op reageert, dat jij die PB niet meer krijgt. Ik weet niet hoe ik het duidelijk kan uitleggen, hoop dat je het begrijpt?
Life is short. Eat dessert first.
maandag 15 december 2014 om 00:08
quote:doornroosje9 schreef op 15 december 2014 @ 00:07:
[...]
Nee.
Maar het is wel zo dat als je een PB conversatie verwijderd en de ander daar nog op reageert, dat jij die PB niet meer krijgt. Ik weet niet hoe ik het duidelijk kan uitleggen, hoop dat je het begrijpt?Ag, dus fluim zal mijn evenzo beledigende Pb terug niet ontvangen?
[...]
Nee.
Maar het is wel zo dat als je een PB conversatie verwijderd en de ander daar nog op reageert, dat jij die PB niet meer krijgt. Ik weet niet hoe ik het duidelijk kan uitleggen, hoop dat je het begrijpt?Ag, dus fluim zal mijn evenzo beledigende Pb terug niet ontvangen?
maandag 15 december 2014 om 00:16
maandag 15 december 2014 om 00:32
maandag 15 december 2014 om 00:40
quote:doornroosje9 schreef op 15 december 2014 @ 00:07:
[...]
Nee.
Da's ook lullig!
Pas m'n inbox opgeruimd, lekker dan.
[...]
Nee.
Da's ook lullig!
Pas m'n inbox opgeruimd, lekker dan.
maandag 15 december 2014 om 00:43