Napraattopic 13
vrijdag 12 december 2014 om 20:29
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
vrijdag 12 december 2014 om 22:52
vrijdag 12 december 2014 om 22:52
vrijdag 12 december 2014 om 22:53
quote:misspoez schreef op 12 december 2014 @ 22:52:
[...]
Je kan kiezen: doodgaan op je 80e zonder ooit eens de grenzen opgezocht te hebben, of doodgaan op je 27e (dat schijnt een magische leeftijd te zijn) met allerlei ervaringen.
Dus drugs moet je proberen om geleefd te hebben?
Ik heb 10 mensenlevens geleefd inmiddels, zonder drugs.
[...]
Je kan kiezen: doodgaan op je 80e zonder ooit eens de grenzen opgezocht te hebben, of doodgaan op je 27e (dat schijnt een magische leeftijd te zijn) met allerlei ervaringen.
Dus drugs moet je proberen om geleefd te hebben?
Ik heb 10 mensenlevens geleefd inmiddels, zonder drugs.
vrijdag 12 december 2014 om 22:53
vrijdag 12 december 2014 om 22:57
quote:Istar_ schreef op 12 december 2014 @ 22:52:
[...]
Ja. En nooit er echt bij gehoord. Of begrepen hoe het nou werkte, de wereld en het leven. Ik had altijd het gevoel dat ik vanaf de rand toekeek hoe de rest leefde.
Dat is nog steeds zo trouwens.Kind, ik snap het nog steeds niet, en dat gaat niet meer goed komen ook. Maar daar heb ik mee leren leven .
[...]
Ja. En nooit er echt bij gehoord. Of begrepen hoe het nou werkte, de wereld en het leven. Ik had altijd het gevoel dat ik vanaf de rand toekeek hoe de rest leefde.
Dat is nog steeds zo trouwens.Kind, ik snap het nog steeds niet, en dat gaat niet meer goed komen ook. Maar daar heb ik mee leren leven .
vrijdag 12 december 2014 om 22:59
quote:Istar_ schreef op 12 december 2014 @ 22:52:
[...]
Dat is nog steeds zo trouwens.Ik snap wat je bedoeld. Inmiddels 'hoor' ik er weer helemaal bij, of tenminste zo doen mensen nu en ik nu wil ik niet meer. Eerst was ik einzelganger tegen wil en dank en nu is het mijn eigen keuze.
[...]
Dat is nog steeds zo trouwens.Ik snap wat je bedoeld. Inmiddels 'hoor' ik er weer helemaal bij, of tenminste zo doen mensen nu en ik nu wil ik niet meer. Eerst was ik einzelganger tegen wil en dank en nu is het mijn eigen keuze.
You know how I know? Because I reeaally think so!
vrijdag 12 december 2014 om 23:00
ik ben er niet slechter van geworden, maar als ik zoiets zag (en nog zie) dan vind ik het steeds weer heel verleidelijk.
en ik ben nogal wat jaren een housefreak geweest en dat was nooit nuchter zeg maar.
tilburg ging me vrnml om het stappen, swingebijdinge, de spoel en batcave
breda hangen in het park en stappen in de 111 en nog wat tenten waar ik nu even helemaal niet op kan komen
en ik ben nogal wat jaren een housefreak geweest en dat was nooit nuchter zeg maar.
tilburg ging me vrnml om het stappen, swingebijdinge, de spoel en batcave
breda hangen in het park en stappen in de 111 en nog wat tenten waar ik nu even helemaal niet op kan komen
vrijdag 12 december 2014 om 23:01
vrijdag 12 december 2014 om 23:07
quote:misspoez schreef op 12 december 2014 @ 22:52:
[...]
Je kan kiezen: doodgaan op je 80e zonder ooit eens de grenzen opgezocht te hebben, of doodgaan op je 27e (dat schijnt een magische leeftijd te zijn) met allerlei ervaringen.Dan kies ik dood gaan op mijn tachtigste en veel meer ervaringen hebben dan alleen wat hard gaan en festivals aflopen. Want dat feesten en beesten is heel leuk, grenzen opzoeken endezo, maar haalt het niet en dit is lekker cliché, de eerste lach van je kind, bijvoorbeeld. En niet iedereen is een thrillseeker, niet iedereen wil grenzen opzoeken.
[...]
Je kan kiezen: doodgaan op je 80e zonder ooit eens de grenzen opgezocht te hebben, of doodgaan op je 27e (dat schijnt een magische leeftijd te zijn) met allerlei ervaringen.Dan kies ik dood gaan op mijn tachtigste en veel meer ervaringen hebben dan alleen wat hard gaan en festivals aflopen. Want dat feesten en beesten is heel leuk, grenzen opzoeken endezo, maar haalt het niet en dit is lekker cliché, de eerste lach van je kind, bijvoorbeeld. En niet iedereen is een thrillseeker, niet iedereen wil grenzen opzoeken.
You know how I know? Because I reeaally think so!
vrijdag 12 december 2014 om 23:08