Napraattopic 13

12-12-2014 20:29 3026 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:Istar_ schreef op 12 december 2014 @ 22:49:

Volgens mij was ik het enige rafelrandje in mijn omgeving.Het bekende zwarte schaap.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Ik snap wat je bedoeld MrsS. (Ja, heb ooit wat gelezen over je donkere geheim.)

Lady, dat was ook een beetje vreemd van die generatie idd, aan de ene kant zo negatief maar toch zo bezig met die toekomst. Tegen kruisraketten etc...
quote:GrannyWeatherwax schreef op 12 december 2014 @ 22:40:

[...]

Ah, dat kan natuurlijk ook. Mizpoez, enlighten us!Je kan kiezen: doodgaan op je 80e zonder ooit eens de grenzen opgezocht te hebben, of doodgaan op je 27e (dat schijnt een magische leeftijd te zijn) met allerlei ervaringen.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 12 december 2014 @ 22:51:

[...]

Het bekende zwarte schaap.

Ja. En nooit er echt bij gehoord. Of begrepen hoe het nou werkte, de wereld en het leven. Ik had altijd het gevoel dat ik vanaf de rand toekeek hoe de rest leefde.

Dat is nog steeds zo trouwens.
no friture
quote:misspoez schreef op 12 december 2014 @ 22:52:

[...]

Je kan kiezen: doodgaan op je 80e zonder ooit eens de grenzen opgezocht te hebben, of doodgaan op je 27e (dat schijnt een magische leeftijd te zijn) met allerlei ervaringen.

Dus drugs moet je proberen om geleefd te hebben?

Ik heb 10 mensenlevens geleefd inmiddels, zonder drugs.
quote:fluim schreef op 12 december 2014 @ 22:50:

[...]

hier ook zo. dus ik hoop dat de kiddoos van de mensen hier niet zoals ons denken..Ik ga Christiane F. in ieder geval juist niet vertonen aan mijn kinderen .
quote:fluim schreef op 12 december 2014 @ 22:50:

[...]

hier ook zo. dus ik hoop dat de kiddoos van de mensen hier niet zoals ons denken..Ben je er echt slechter van geworden, Fluim? Er waar kwam jij dan vroegah?
Oven dan Fluimpie.
quote:Istar_ schreef op 12 december 2014 @ 22:52:

[...]

Ja. En nooit er echt bij gehoord. Of begrepen hoe het nou werkte, de wereld en het leven. Ik had altijd het gevoel dat ik vanaf de rand toekeek hoe de rest leefde.

Dat is nog steeds zo trouwens.Kind, ik snap het nog steeds niet, en dat gaat niet meer goed komen ook. Maar daar heb ik mee leren leven .
quote:Lady-Voldemort schreef op 12 december 2014 @ 22:57:

[...]

Kind, ik snap het nog steeds niet, en dat gaat niet meer goed komen ook. Maar daar heb ik mee leren leven .Idem hier, en het is fijn om te weten dat je niet de enige bent.
quote:Istar_ schreef op 12 december 2014 @ 22:52:

[...]

Dat is nog steeds zo trouwens.Ik snap wat je bedoeld. Inmiddels 'hoor' ik er weer helemaal bij, of tenminste zo doen mensen nu en ik nu wil ik niet meer. Eerst was ik einzelganger tegen wil en dank en nu is het mijn eigen keuze.
ik ben er niet slechter van geworden, maar als ik zoiets zag (en nog zie) dan vind ik het steeds weer heel verleidelijk.

en ik ben nogal wat jaren een housefreak geweest en dat was nooit nuchter zeg maar.

tilburg ging me vrnml om het stappen, swingebijdinge, de spoel en batcave

breda hangen in het park en stappen in de 111 en nog wat tenten waar ik nu even helemaal niet op kan komen
quote:Lady-Voldemort schreef op 12 december 2014 @ 22:57:

[...]

Kind, ik snap het nog steeds niet, en dat gaat niet meer goed komen ook. Maar daar heb ik mee leren leven .Net zoiets als een bouwdoos LEGO zonder plaatje, tegen de tijd dat het bijna af is denk je, aha, dus dat is het.
Ye ken.
quote:GrannyWeatherwax schreef op 12 december 2014 @ 23:01:

[...]

Net zoiets als een bouwdoos LEGO zonder plaatje, tegen de tijd dat het bijna af is denk je, aha, dus dat is het.Ik krijg de eerste stukjes niet eens goed in elkaar
quote:Istar_ schreef op 12 december 2014 @ 23:03:

[...]

Ik krijg de eerste stukjes niet eens goed in elkaar Of je bouwt in een andere dimensie
Ye ken.
Oh wat leuk om hier mijn eigen jeugd te lezen.

Fluim, ik moet jou dan wel eens tegen gekomen zijn.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
niemand hier die ook houseparties en clubs bezocht?
Ik leef ook in mijn eigen demensie, helaas is het noodzakelijk om in die van de rest te verkeren
quote:misspoez schreef op 12 december 2014 @ 22:52:

[...]

Je kan kiezen: doodgaan op je 80e zonder ooit eens de grenzen opgezocht te hebben, of doodgaan op je 27e (dat schijnt een magische leeftijd te zijn) met allerlei ervaringen.Dan kies ik dood gaan op mijn tachtigste en veel meer ervaringen hebben dan alleen wat hard gaan en festivals aflopen. Want dat feesten en beesten is heel leuk, grenzen opzoeken endezo, maar haalt het niet en dit is lekker cliché, de eerste lach van je kind, bijvoorbeeld. En niet iedereen is een thrillseeker, niet iedereen wil grenzen opzoeken.
in breda of tilburg, gatti?
quote:fluim schreef op 12 december 2014 @ 23:06:

niemand hier die ook houseparties en clubs bezocht?Jawel hoor en de ergste die jij kan bedenken, heb ik van binnen gezien en sterker nog, waarschijnlijk heb ik er nog meer van gezien dan jij.
Ik heb zeker wel grenzen opgezocht, gevaarlijke grenzen ook. En allemaal in een manie, dus helemaal niet passend bij mij.

Ik hou van voorspelbaar, met soms een sprongetje
ja maar jij was ook van de ehbo toch?!
Tilburg, Swinge, de Spoel en Batcave. En onze jas hingen we op bij Extase omdat dat gratis was.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven