Napraattopic 14

16-12-2014 20:56 3038 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
En ik ben vannacht ook 1 van mijn ijswormen kwijt geraakt en nu heb ik er nog maar 1 en dat loopt heel moeilijk.
En port, hup, door de pot.
ik moet nog even wat ellendige zaken regelen. dus als jij ondertussen wat negatieve berichten plaats kan ik straks mijn buikspieren weer trainen!
Denk dat ik m'n tanden er maar 1 voor 1 uit ga pulken.
quote:fluim schreef op 21 december 2014 @ 17:32:

ik moet nog even wat ellendige zaken regelen. dus als jij ondertussen wat negatieve berichten plaats kan ik straks mijn buikspieren weer trainen!Is goed. Ajuus hè, doe je er lekker lang over?
Je jaagt iedereen weg Stora
ik doe er sowieso al een half uur over om uit de bank te komen, dus wees gerust
Hier voor je kater:

@Stora: pas je een beetje op met die negativiteit? Voor je het weet doe je een ketllertje.
quote:Amaqanda schreef op 21 december 2014 @ 16:58:

Ik kan geen lamp aanzetten in huis

Vriend heeft alles op 1 of andere afstandsbediening gezet, aan de knopjes draaien werkt niet en ik kan dat ding niet vinden!!!! Vriend is natuurlijk niet te bereiken. AaaaaaaarghIk vertelde dit net aan mijn meneer. Hij lacht je uit. Dat je het weet.
quote:Bieb2.0 schreef op 21 december 2014 @ 17:37:

Hier voor je kater:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]Dank je wel bieb. Het is alleen geen appelstroop hè.
quote:ThunderassMan schreef op 21 december 2014 @ 17:40:

@Stora: pas je een beetje op met die negativiteit? Voor je het weet doe je een ketllertje.Boehoe, huilûh.
Ik ga even douchen. Onder arseen.
Dank je MissI, heb net popcorntime gedownload

Ben benieuwd wat ik er allemaal ga vinden en of de kwaliteit beter is dan bij streamen.
quote:fluim schreef op 21 december 2014 @ 17:20:

één keer port gedronken en het kwam er binnen een seconde weer spontaan uitgevlogenDat heb ik ooit met tequila gehad. Maar wel pas na een fles.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:Lady-Voldemort schreef op 21 december 2014 @ 17:23:

[...]

Doodschoppen zou je die kerels + 1
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:MrsStanleyWalker schreef op 21 december 2014 @ 17:49:

[...]

Dat heb ik ooit met tequila gehad. Maar wel pas na een fles.Ik ook. De hele trap lag ermee vol. Bij navraag bleek dat ik niet alleen mijn eigen kots netjes had opgeruimd . Dat waren nog eens feestjes!
ga zo door mensen. dit is leuk leesvoer tijdens ongedane zaken die gedaan moeten worden

(nu even wat zaken digitaal invullen en versturen, dat is soms wel fijner)
klut, was vergeten dat ik onlangs al zo vaak mn digicode verkeerd invulde dat ik een nieuwe heb aangevraagd

dan houdt het op he.

stora, je valt me tegen. gelukkig dat vol en w hier nog even kwamen met hun kotsverhalen
Mmmm port
quote:StoraHuntur schreef op 21 december 2014 @ 17:44:

[...]

Boehoe, huilûh.

Hmmm, zo te lezen is het niet alleen een kater waar je last van hebt. Hebben Sjaan en Twerky het soms uitgemaakt en zijn ze samen een relatie begonnen?

Bah port
Get TAM, jij kijkt ook dwars door me heen hè. Twerk schreef vandaag ergens "ik bgb".
port
quote:ThunderassMan schreef op 21 december 2014 @ 18:11:

[...]

Hmmm, zo te lezen is het niet alleen een kater waar je last van hebt. Hebben Sjaan en Twerky het soms uitgemaakt en zijn ze samen een relatie begonnen?

Nou Twerky heeft BGB de liefde verklaard. Dat doet pijn denk ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven