Napraattopic 14

16-12-2014 20:56 3038 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
En series vind ik niet leuk.
Wat een leuke avatar weer, StoraHuntur!
Ik lag om 5 uur in m'n bed dus eigenlijk vind ik vandaag alles stom en overbodig.
quote:Dystania schreef op 21 december 2014 @ 16:53:

Wat een leuke avatar weer, StoraHuntur! Thanx! Check ook mijn motto, ik heb géén rare schimmels.
Wat ik echt haat aan series zijn van die walchelijke thema/musical afleveringen. Dat zouden ze echt moeten verbieden. Wie verzint zoiets?
quote:StoraHuntur schreef op 21 december 2014 @ 16:53:

Ik lag om 5 uur in m'n bed dus eigenlijk vind ik vandaag alles stom en overbodig.Dan mag dat
ik ga alle poppen van de buurtkinders afpakken en in mn boom ophangen. dat zal ze leren!

blij dat je je snuffert even komt laten zien
Sowieso musicals. Allemaal het putje door.
quote:Bieb2.0 schreef op 21 december 2014 @ 16:31:

[...]

Ik ben ook Suits fan Ben hu halverwege het 3de seizoen.

Wat een enorme aanrader is op Netflix: Orphan Black en Orange is the new black. Hoop dat je die nog niet gezien hebt.Orphan Black ben ik ooit aan begonnen maar niet ingekomen, zal eens weer eens opnieuw proberen. En die ander natuurlijk wel, zit te wachten op nieuwe seizoen. Duurt lang!
Ha, wat leuk een dag heel negatief zijn.
quote:Amaqanda schreef op 21 december 2014 @ 16:54:

Wat ik echt haat aan series zijn van die walchelijke thema/musical afleveringen. Dat zouden ze echt moeten verbieden. Wie verzint zoiets?Ja braak!! Nu ook weer de kerstafleveringen. bahbahbah.
AnnaP1977 wie ben jij nou weer??
quote:Miss.Innuendo schreef op 21 december 2014 @ 16:33:

[...]

Oh, zo heb ik Popcorntime ontdekt. En dat is gewoon gratis Ja ik ga daar ook maar eens snuffelen,
Ik kan geen lamp aanzetten in huis

Vriend heeft alles op 1 of andere afstandsbediening gezet, aan de knopjes draaien werkt niet en ik kan dat ding niet vinden!!!! Vriend is natuurlijk niet te bereiken. Aaaaaaaargh
Ik kijk op Netflix ook Warehouse13. Beetje vage serie over een opslagplaats vol bovennatuurlijke objecten en de geheim agenten die ze over de hele wereld verzamelen.

Kijkt wel lekker weg maar soms te flauwe humor.

http://www.imdb.com/title/tt1132290/
quote:StoraHuntur schreef op 21 december 2014 @ 16:53:

Ik lag om 5 uur in m'n bed dus eigenlijk vind ik vandaag alles stom en overbodig.Oh. Nou. Dan ga ik maar weer.
quote:StoraHuntur schreef op 21 december 2014 @ 16:54:

[...]

Thanx! Check ook mijn motto, ik heb géén rare schimmels.
was je nou naar een goa feest toe vanacht storie?
Drop dead Diva, kijkt ook heeeeerlijk weg.
quote:StoraHuntur schreef op 21 december 2014 @ 16:57:

AnnaP1977 wie ben jij nou weer??Herken je me niet
nou ja, het is mij nu iig eindelijk duidelijk waarom er op die ene ava free huggies stond
quote:fluim schreef op 21 december 2014 @ 16:24:

klinkt goed, op de port na danDe port klinkt juist goed, ik vind Fox sport dan weer minder.
You know how I know? Because I reeaally think so!
één keer port gedronken en het kwam er binnen een seconde weer spontaan uitgevlogen
quote:MrsStanleyWalker schreef op 21 december 2014 @ 17:16:

[...]

De port klinkt juist goed, ik vind Fox sport dan weer minder.De Fox sport vind ik ook niks Maar nieuwe Linda en laptop houden me wel bezig.
quote:Amaqanda schreef op 21 december 2014 @ 16:58:

Ik kan geen lamp aanzetten in huis

Vriend heeft alles op 1 of andere afstandsbediening gezet, aan de knopjes draaien werkt niet en ik kan dat ding niet vinden!!!! Vriend is natuurlijk niet te bereiken. AaaaaaaarghDoodschoppen zou je die kerels

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven