Napraattopic 14
dinsdag 16 december 2014 om 20:56
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 21 december 2014 om 19:19
quote:Lady-Voldemort schreef op 21 december 2014 @ 19:17:
[...]
Oh, dingen met afgerukte ledematen en zo. En biefstukken-na-motorongelukken kan ik me ook nog herinneren. In ieder geval stukken schokkender dan een mevrouw die een volle zakdoek leeg eet. En trouwens, ik vind die meneer veel smeriger dat hij zomaar zijn vullis op straat gooit, laat ie dat thuis effe lekker in de vuilnisbak gooien zeg.Bah.
[...]
Oh, dingen met afgerukte ledematen en zo. En biefstukken-na-motorongelukken kan ik me ook nog herinneren. In ieder geval stukken schokkender dan een mevrouw die een volle zakdoek leeg eet. En trouwens, ik vind die meneer veel smeriger dat hij zomaar zijn vullis op straat gooit, laat ie dat thuis effe lekker in de vuilnisbak gooien zeg.Bah.
zondag 21 december 2014 om 19:20
quote:ThunderassMan schreef op 21 december 2014 @ 19:18:
[...]
piemols met poep eraan enzo. Alsof je net seks onder de douche had gehad.
Dat waren heule, heule, heule vieze plaatjes. Zelfs voor mij.Ach, het is maar poep. Als ik daar al druk over moet maken. Dat ene plaatje van die mevrouw met die door de chrystal meth weggevreten arm vond ik wel een beetje viezig.
[...]
piemols met poep eraan enzo. Alsof je net seks onder de douche had gehad.
Dat waren heule, heule, heule vieze plaatjes. Zelfs voor mij.Ach, het is maar poep. Als ik daar al druk over moet maken. Dat ene plaatje van die mevrouw met die door de chrystal meth weggevreten arm vond ik wel een beetje viezig.
zondag 21 december 2014 om 19:26
quote:Lady-Voldemort schreef op 21 december 2014 @ 19:24:
Over oliebollen gesproken: zijn die bij jullie ook zo schreeuwend duur geworden aan de kraam? Ik betaalde vanmiddag verdomme 90 cent voor een oliebol zonder krenten! Mijn zoon was er erg blij mee, dat wel.Hier 1,20 ps!! Ik bedacht me dat ik er daarvoor 20 zelf kon bakken!!
Over oliebollen gesproken: zijn die bij jullie ook zo schreeuwend duur geworden aan de kraam? Ik betaalde vanmiddag verdomme 90 cent voor een oliebol zonder krenten! Mijn zoon was er erg blij mee, dat wel.Hier 1,20 ps!! Ik bedacht me dat ik er daarvoor 20 zelf kon bakken!!
zondag 21 december 2014 om 19:30