Napraattopic 14

16-12-2014 20:56 3038 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ik trek het niet meer, ik duik onder..
quote:Lady-Voldemort schreef op 21 december 2014 @ 19:17:

[...]

Oh, dingen met afgerukte ledematen en zo. En biefstukken-na-motorongelukken kan ik me ook nog herinneren. In ieder geval stukken schokkender dan een mevrouw die een volle zakdoek leeg eet. En trouwens, ik vind die meneer veel smeriger dat hij zomaar zijn vullis op straat gooit, laat ie dat thuis effe lekker in de vuilnisbak gooien zeg.Bah.
Nou, dat kettler bv. schrijft "ik was naugtyboyxxxx" maar dat ík dat dan eigenlijk was. En dat we dan hier gaan uitvechten wie de echte naughtyboyxxx was.
quote:StoraHuntur schreef op 21 december 2014 @ 19:15:

Lijkt me wel een keer leuk als iemand post "ik was die en die voor mijn nick change" en dat je dat dan zelf was [afbeelding]ik was vroeger Larva.
quote:ThunderassMan schreef op 21 december 2014 @ 19:18:

[...]

piemols met poep eraan enzo. Alsof je net seks onder de douche had gehad.

Dat waren heule, heule, heule vieze plaatjes. Zelfs voor mij.Ach, het is maar poep. Als ik daar al druk over moet maken. Dat ene plaatje van die mevrouw met die door de chrystal meth weggevreten arm vond ik wel een beetje viezig.
O, dus eigenlijk hoefde ik 'm niet weg te halen?

Ledematen vind ik ook vies en poep aan piemols ook.
Ik was vroeger naughtyboyxxx
Ik heb godzijdank niet alle plaatjes bewonderd.
quote:StoraHuntur schreef op 21 december 2014 @ 19:19:

Nou, dat kettler bv. schrijft "ik was naugtyboyxxxx" maar dat ík dat dan eigenlijk was. En dat we dan hier gaan uitvechten wie de echte naughtyboyxxx was.Ik was vroegah Iris1969 .
Vooral ledematen die gewoon vast zitten, bah.
M81 meld zich
Ik heb wel eens een website gezien met verkeersslachtoffers uit India (denk ik). Not funny.
Ik was vroeger Cyntia0.
quote:Lady-Voldemort schreef op 21 december 2014 @ 19:21:

[...]

Ik was vroegah Iris1969 .

En vertel eens: is Amand een seksbeest?
quote:ThunderassMan schreef op 21 december 2014 @ 19:22:

Ik heb wel eens een website gezien met verkeersslachtoffers uit India (denk ik). Not funny. Ieuwwwww. Dan was die van mij gewoon een bloemtje-in-de-lentebries-plaatje.
Ik heb ook nog nooit een onthoofding gekeken.
Ik was vroeger Amand.
Over oliebollen gesproken: zijn die bij jullie ook zo schreeuwend duur geworden aan de kraam? Ik betaalde vanmiddag verdomme 90 cent voor een oliebol zonder krenten! Mijn zoon was er erg blij mee, dat wel.
ik was jasmijn
quote:Lady-Voldemort schreef op 21 december 2014 @ 19:24:

Over oliebollen gesproken: zijn die bij jullie ook zo schreeuwend duur geworden aan de kraam? Ik betaalde vanmiddag verdomme 90 cent voor een oliebol zonder krenten! Mijn zoon was er erg blij mee, dat wel.Hier 1,20 ps!! Ik bedacht me dat ik er daarvoor 20 zelf kon bakken!!
hier een volle euro
Ik zie liever per ongeluk dode mensen dan express vieze mensen..
dat er zo iemand van de flat springt en recht voor je neus valt?
Alle reacties Link kopieren
quote:ketller schreef op 21 december 2014 @ 19:26:

[...]

Hier 1,20 ps!! Ik bedacht me dat ik er daarvoor 20 zelf kon bakken!!Geintje hoop ik, zoniet, had ik spontaan geen geen trek meer.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
quote:fluim schreef op 21 december 2014 @ 19:29:

dat er zo iemand van de flat springt en recht voor je neus valt?Alleen als het per ongeluk is?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven