Napraattopic 14

16-12-2014 20:56 3038 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Lady-Voldemort schreef op 17 december 2014 @ 08:45:

[...]

Kletsmajoor
Forummer feministe1995 heeft een perma gekregen ivm trollen.

Goh, nu opeens? Die is al sinds juli bezig ofzo.

En wat maakt het eigenlijk uit, dat iemand topics over feminisme opent om te provoceren? Als mensen erop blijven reageren is het kennelijk toch een boeiend onderwerp. En kan er evengoed een goeie discussie ontstaan.
.
Eehhh, dat bericht is van begin augustus hoor .

Voor de rest trouwens eensch.
Die heeft toch al heel lang een ban?
quote:Lady-Voldemort schreef op 17 december 2014 @ 10:26:

Eehhh, dat bericht is van begin augustus hoor .

Voor de rest trouwens eensch.Ze (??) opende de eerste topics al in juli. Eind juli, dat wel
.
quote:impala schreef op 17 december 2014 @ 10:27:

[...]

Ze (??) opende de eerste topics al in juli. Eind juli, dat wel Nou ja, we kunnen zeggen wat we willen maar dit onderwerp valt tenminste wel met recht onder de afdeling Napraten.
quote:Lady-Voldemort schreef op 17 december 2014 @ 10:30:

[...]

Nou ja, we kunnen zeggen wat we willen maar dit onderwerp valt tenminste wel met recht onder de afdeling Napraten.Ja, aan mij ligt het niet . Ik klets hier alleen on-topic.
.
Ik niet,

Gaat iemand nog iets leuks doen vandaag?
quote:gladoortje74 schreef op 17 december 2014 @ 07:42:

Nee ik vergis me. Meisje1995 heeft om 15:09 nog iets gezegd. Maar vrij snel daarna was ze weg en er staat op dat tijdstip geen verzoek tot anonimisering. Ik snap er niks van!Mss ben ik mosterd, maar Grumpy en Meisje zijn zeker niet dezelfde persoon. Waarschijnlijk heeft Meisje dat via mail gevraagd of is haar vraag inmiddels al verwijderd uit dat topic.
Life is short. Eat dessert first.
quote:doornroosje9 schreef op 17 december 2014 @ 10:40:

[...]

Mss ben ik mosterd, maar Grumpy en Meisje zijn zeker niet dezelfde persoon. Waarschijnlijk heeft Meisje dat via mail gevraagd of is haar vraag inmiddels al verwijderd uit dat topic.Je ben al de derde die die vraag beantwoordt. En maar huilen met zijn allen dat hun vragen niet beantwoord worden als ze niet tot de Kliek behoren .
quote:gladoortje74 schreef op 17 december 2014 @ 08:27:

Oke, ik dacht, een lady, daar zeg je u tegen. Het is wel even wennen als iemand waar je al weken energie in steekt, ineens verdwenen is. Dat kan altijd gebeuren en ik snap het ook goed. Maar ja, leg dat maar uit aan mijn hart. Ik ben toch om haar gaan geven. En ik ben nieuwsgierig dus vind het jammer dat ik nu niet weet hoe het haar zal vergaan in deze gekke wereld. Tja, had ik zelf maar aan kinderen moeten beginnen he. Dat is waar. Maar ze deed me erg aan mezelf denken toen ik haar leeftijd had. Nou ja, ik hoop dat het goed met haar gaat en dat ze haar problemen aan gaat pakken.Ik las dat topic af en toe en ik vond jouw berichten altijd heel waardevol. Ik hoop dat ze er iets aan heeft gehad.
Life is short. Eat dessert first.
quote:impala schreef op 17 december 2014 @ 10:22:

Forummer feministe1995 heeft een perma gekregen ivm trollen.

Goh, nu opeens? Die is al sinds juli bezig ofzo.

En wat maakt het eigenlijk uit, dat iemand topics over feminisme opent om te provoceren? Als mensen erop blijven reageren is het kennelijk toch een boeiend onderwerp. En kan er evengoed een goeie discussie ontstaan.

Volgens mij zit je op de eerste pagina vh bantopic te kijken

Ik zie wel dan Sjaan over 3 dagen weer terug mag komen.
Je bent zelf een theepot
Wie is Sjaan?
quote:Lady-Voldemort schreef op 17 december 2014 @ 10:43:

Wie is Sjaan?

Niemand?

Die heeft nog een paar daagjes een ban maar dan komt ze hopelijk weer snel terug

Ik denk iets over waarom is sneeuw wit of waarom is poedersuiker niet donker
quote:Lady-Voldemort schreef op 17 december 2014 @ 10:43:

Wie is Sjaan?sjaaniekwa
Je bent zelf een theepot
[quote]SuzanneSuus schreef op 17 december 2014 @ 10:42:

[...]

Shit, je hebt gelijk.

Ik zag in het overzicht een nieuwe post op het bantopic, maar kwam idd niet op de laatste pagina terecht bij openen van het topic.

Mag ik het nieuwe forum de schuld geven?
.
quote:StoraHuntur schreef op 17 december 2014 @ 10:46:

Die heeft nog een paar daagjes een ban maar dan komt ze hopelijk weer snel terug

Ik denk iets over waarom is sneeuw wit of waarom is poedersuiker niet donkeroliebollen zijn bruin, de krenten erin nog bruinerderer
Je bent zelf een theepot
quote:SuzanneSuus schreef op 17 december 2014 @ 10:48:

[...]

oliebollen zijn bruin, de krenten erin nog bruinerdererEn worden zo in de frituur gesmeten
quote:SuzanneSuus schreef op 17 december 2014 @ 10:47:

[...]

sjaaniekwaOh, die. Ik was haar alweer vergeten. Gezellig dat ze weer terugkomt .
quote:impala schreef op 17 december 2014 @ 10:47:

[quote]SuzanneSuus schreef op 17 december 2014 @ 10:42:

[...]

Shit, je hebt gelijk.

Ik zag in het overzicht een nieuwe post op het bantopic, maar kwam idd niet op de laatste pagina terecht bij openen van het topic.

Mag ik het nieuwe forum de schuld geven?Je moet op dat zwarte vakje met berichtenaantal klikken, dan kom je bij de laatste post.
quote:Lady-Voldemort schreef op 17 december 2014 @ 10:49:

[...]

Oh, die. Ik was haar alweer vergeten. Gezellig dat ze weer terugkomt .Wat schrijf je dat leuk!
Ik ga vandaag alleen nog maar op de toon letten, geen idee hoe je dat precies doet als je niet praat en de ander zelf een beeld heeft van jou geschapen in het hoofd... dus maar ik gok met een overal achter?
quote:Annapalona schreef op 17 december 2014 @ 10:50:

[...]

Wat schrijf je dat leuk!Gelukkig is het over drie dagen zaterdag. Dan kan ik er lekker de hele dag voor gaan zitten
quote:ketller schreef op 17 december 2014 @ 08:56:

@ dana (ik hoop dat je het leest want je hebt het al zo zwaar met alles bijlezen )

Ik vind niet dat je je zo moet uitlaten tegen/over een geanonimiseerde forummer die haar woord niet meer kan doen.

Ja ik weet dat grumpy zelf ook fel kon zijn maar daarom is ze hierin geen uitzonderingEens!! En goedemorgen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven