Napraattopic 14

16-12-2014 20:56 3038 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:MrsEinstein schreef op 17 december 2014 @ 06:52:

[...]

Bij mij op het werk zijn ook veel zieken. Succes met de laatste dagen.Jij ook
quote:Steinbeck schreef op 17 december 2014 @ 07:00:

Oh Oldwood, wat een griezel is het toch

Goed dat het gelukt is.

Vind hem zo een stuk liever nu z'n ene hand niet meer te zien is, kan hij ook niks doen

Ben er ook blij om, wat een gepruts zeg.
quote:oldwood schreef op 17 december 2014 @ 06:55:

Goedemorgen iedereen!

Het duurde even, maar plaatje is eindelijk gelukt Half onthoofd maakt hem nog enger.
Ik snap iets niet. Hebben alle geanonimiseerde accounts hetzelfde nummer? Want gisteren verdween meisje1995 en dat werd anoniem 16122014. En ik denk dat dat rond twee uur gebeurde. Nu zie ik dat grumpycat ook wegging en die ging ook weg rond twee uur. Die heeft hetzelfde nummer nu. Toch staat er maar 1 verzoek tot anonimisering op dat tijdstip. Hoe kan dat nou? Is er iets mis gegaan of waren ze dezelfde persoon. Lijkt mij niet, maar goed. Meisje1995 was best wel onverwachts weg. Ze had wel al haar reacties gewist dus ik dacht toen al dat ze weg was. Maar toen kwam ze toch terug. Maar nu snap ik niet hoe ze haar account heeft gesloten want het moet rond dat tijdstip zijn gebeurd, even daarvoor zei ze nog iets namelijk en ik zie geen andere verzoeken staan. Mysterie!
Mensen kunnen alleen zichzelf redden.
Morguh!

Steinbeck, beterschap. Hoop dat je leukere dingen kunt doen in je vakantie.

Cochise, slaap lekker straks
Goeiemorgen! Grumpy geanonimiseerd? Why?
Goedemorgen iedereen!

Steinbeck, beterschap vandaag.

Nu ben ik weg voor vandaag
Waren grumpycat en meisje1995 dezelfde persoon, weet iemand dat?
quote:MrsEinstein schreef op 17 december 2014 @ 07:14:

[...]

Half onthoofd maakt hem nog enger. Ja hé ik krijg dat niet gepast als plaatje, dus vandaar dat hij er zo uitziet.
Voor mijn idee waren dat twee verschillende personen.

Misschien heeft meisje1995 een mail gestuurd ipv moderatortopic?
Nee ik vergis me. Meisje1995 heeft om 15:09 nog iets gezegd. Maar vrij snel daarna was ze weg en er staat op dat tijdstip geen verzoek tot anonimisering. Ik snap er niks van!
Die verzoeken worden vaak later weer verwijderd door de mods.
quote:gladoortje74 schreef op 17 december 2014 @ 07:19:

Ik snap iets niet. Hebben alle geanonimiseerde accounts hetzelfde nummer?

Nee hoor. Die nummers zijn gebaseerd op de datum van anonimiseren. De eerste anonimiseerder op een dag krijgt gewoon de datum als nummer, de tweede (en daaropvolgenden) krijgen de datum met wat random getallen er achter. Grumpy en Meisje hebben ook twee verschillende nummers, die ik hier niet neer ga zetten trouwens omdat ze toch niet voor niks anoniem wilden worden.

Dat er geen anonimiseerverzoek van Meisje terug te vinden is is niet zo verwonderlijk: sommigen doen zo'n verzoek per mail en sommige mods halen die verzoeken inderdaad weer weg.
Het zou trouwens wel handiger zijn als de mods alle anonimiseerverzoeken uit het modtopic zouden wissen, want als je weet hoe die nummers toegekend worden is iedereen alsnog terug te vinden. Of ze moeten echt random nummers geven.
Ah dank u. Nu snap ik het. Ik ben nog niet zo bekend met alle gebruiken hier dus bedankt voor de uitleg. Ik zag wel dat de code op de dag sloeg maar ik wist niet dat ze de verzoeken zelf ook weg kunnen halen.
quote:gladoortje74 schreef op 17 december 2014 @ 07:59:

Ah dank u. Nu snap ik het. Ik ben nog niet zo bekend met alle gebruiken hier dus bedankt voor de uitleg. Ik zag wel dat de code op de dag sloeg maar ik wist niet dat ze de verzoeken zelf ook weg kunnen halen.Je mag wel jij zeggen hoor . En het zijn de mods die die verzoeken weghalen he, niet de gebruikers. Alleen niet iedere mod gaat er op dezelfde manier mee om, en dat is een beetje verwarrend inderdaad.
Binnen één uur een on-topicvraag beantwoord. Dat moet een record zijn.

*schuift ondersneeuwcommentaar terzijde*
Oke, ik dacht, een lady, daar zeg je u tegen. Het is wel even wennen als iemand waar je al weken energie in steekt, ineens verdwenen is. Dat kan altijd gebeuren en ik snap het ook goed. Maar ja, leg dat maar uit aan mijn hart. Ik ben toch om haar gaan geven. En ik ben nieuwsgierig dus vind het jammer dat ik nu niet weet hoe het haar zal vergaan in deze gekke wereld. Tja, had ik zelf maar aan kinderen moeten beginnen he. Dat is waar. Maar ze deed me erg aan mezelf denken toen ik haar leeftijd had. Nou ja, ik hoop dat het goed met haar gaat en dat ze haar problemen aan gaat pakken.
quote:Lady-Voldemort schreef op 17 december 2014 @ 07:58:

Het zou trouwens wel handiger zijn als de mods alle anonimiseerverzoeken uit het modtopic zouden wissen, want als je weet hoe die nummers toegekend worden is iedereen alsnog terug te vinden. Of ze moeten echt random nummers geven.Beetje zinloos. De nummers zijn sowieso makkelijk aan een nick te koppelen, omdat in quotes de oude nick blijft staan. Googel een nummer en je komt 9 van de 10 keer in een topic terecht waarin zowel de 'anonieme' nick staat als de oude, maar die laatste dan in een quote. Iedereen die 1 plus 1 kan optellen kan dan de link leggen. Als de nicks in de quotes ook (automatisch) door het nummer zouden worden vervangen, zou dat veel lastiger zijn.
.
quote:impala schreef op 17 december 2014 @ 08:33:

[...]

Beetje zinloos. De nummers zijn sowieso makkelijk aan een nick te koppelen, omdat in quotes de oude nick blijft staan. Googel een nummer en je komt 9 van de 10 keer in een topic terecht waarin zowel de 'anonieme' nick staat als de oude, maar die laatste dan in een quote. Iedereen die 1 plus 1 kan optellen kan dan de link leggen.Dat is ook weer zo ja. Dat hele anonimiseren is ook een wassen neus eigenlijk . Ik heb het zelf ook niet gedaan toen ik een nieuwe nick nam, al is het alleen maar omdat ik al die nummers vreselijk irritant vind lezen in een oud topic.
quote:gladoortje74 schreef op 17 december 2014 @ 07:19:

Ik snap iets niet. Hebben alle geanonimiseerde accounts hetzelfde nummer? Want gisteren verdween meisje1995 en dat werd anoniem 16122014. En ik denk dat dat rond twee uur gebeurde. Nu zie ik dat grumpycat ook wegging en die ging ook weg rond twee uur. Die heeft hetzelfde nummer nu. Toch staat er maar 1 verzoek tot anonimisering op dat tijdstip. Hoe kan dat nou? Is er iets mis gegaan of waren ze dezelfde persoon. Lijkt mij niet, maar goed. Meisje1995 was best wel onverwachts weg. Ze had wel al haar reacties gewist dus ik dacht toen al dat ze weg was. Maar toen kwam ze toch terug. Maar nu snap ik niet hoe ze haar account heeft gesloten want het moet rond dat tijdstip zijn gebeurd, even daarvoor zei ze nog iets namelijk en ik zie geen andere verzoeken staan. Mysterie!

Ze hebben niet hetzelfde nummer.

En waren ook niet dezelfde persoon.
.
Goedemorgen ladies

Steinbeck beterschap vrouw!

Het is koud buiten, mijn litteken doet zeer
quote:GateKeeper schreef op 17 december 2014 @ 08:44:

Goedemorgen ladies

Steinbeck beterschap vrouw!

Het is koud buiten, mijn litteken doet zeer Kletsmajoor
quote:Lady-Voldemort schreef op 17 december 2014 @ 08:45:

[...]

Kletsmajoor
@ dana (ik hoop dat je het leest want je hebt het al zo zwaar met alles bijlezen )

Ik vind niet dat je je zo moet uitlaten tegen/over een geanonimiseerde forummer die haar woord niet meer kan doen.

Ja ik weet dat grumpy zelf ook fel kon zijn maar daarom is ze hierin geen uitzondering

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven