Napraattopic 15
maandag 22 december 2014 om 19:35
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
dinsdag 23 december 2014 om 13:34
quote:Lady-Voldemort schreef op 23 december 2014 @ 13:30:
Mijn pré-puber gisteren toen ik hem vroeg mijn koffiebeker even van boven te halen: "Ja, dat is wel lekker makkelijk he? Jij hebt alleen maar kinderen genomen om als slaaf te gebruiken!"
O, dat heb ik geloof ik ook een keer gezegd.
Één keer maar.
Toen waaide Ma VanDetta er eens flink tegenaan.
Ben ik een hele tijd lief geweest
Mijn pré-puber gisteren toen ik hem vroeg mijn koffiebeker even van boven te halen: "Ja, dat is wel lekker makkelijk he? Jij hebt alleen maar kinderen genomen om als slaaf te gebruiken!"
O, dat heb ik geloof ik ook een keer gezegd.
Één keer maar.
Toen waaide Ma VanDetta er eens flink tegenaan.
Ben ik een hele tijd lief geweest
Huts!
dinsdag 23 december 2014 om 13:35
quote:Istar_ schreef op 23 december 2014 @ 13:31:
Oja, het slaafargument. Herkenbaar!Mijn dochter gooit er altijd ook nog wat maatschappelijke bespiegelingen tussendoor, zoals dat de uitgebuite kindertjes in India maar geluk hebben want die hoeven tenminste niet naar school en zij moet wel naar school én ze wordt uitgebuit
Oja, het slaafargument. Herkenbaar!Mijn dochter gooit er altijd ook nog wat maatschappelijke bespiegelingen tussendoor, zoals dat de uitgebuite kindertjes in India maar geluk hebben want die hoeven tenminste niet naar school en zij moet wel naar school én ze wordt uitgebuit
dinsdag 23 december 2014 om 13:36
dinsdag 23 december 2014 om 13:38
quote:*Ginger* schreef op 23 december 2014 @ 13:35:
Mijn slaafje vindt het nog leuk om te helpen. Is boos als ze niet zelf haar brood mag smeren. Wil zelfs thee zetten voor me.
Hoeveel jaar nog tot dat afgelopen is? Dan wentel ik me er nog even lekker in.Je oudste? Die gaat pas puberen als ze daar aan toe is. Elk jonger kind komt ook nog in de pré-puberale-imitatie-fase.
Mijn slaafje vindt het nog leuk om te helpen. Is boos als ze niet zelf haar brood mag smeren. Wil zelfs thee zetten voor me.
Hoeveel jaar nog tot dat afgelopen is? Dan wentel ik me er nog even lekker in.Je oudste? Die gaat pas puberen als ze daar aan toe is. Elk jonger kind komt ook nog in de pré-puberale-imitatie-fase.
dinsdag 23 december 2014 om 13:49
quote:*Ginger* schreef op 23 december 2014 @ 13:42:
Ik heb er maar één, Sandt.
De komende zes jaar moet nog wel lukken toch, ze is vier.
Ik begon pas echt goed te puberen toen ik een jaar of dertien was.
Slim, één kind! Groep acht ongeveer dan begint het echt!
Ik heb er drie, de jongste was, bij wijze van spreken, nog maar net uit de peuterpuberteit, toen de oudste ging puberen. Jongste heeft heel lang gevraagd wanneer hij nou eindelijk eens helemaal zelf een boodschap mocht doen. Op de dag dat het mocht, riep hij net als zijn broer en zus dat hij geen zin had!
Ik heb er maar één, Sandt.
De komende zes jaar moet nog wel lukken toch, ze is vier.
Ik begon pas echt goed te puberen toen ik een jaar of dertien was.
Ik heb er drie, de jongste was, bij wijze van spreken, nog maar net uit de peuterpuberteit, toen de oudste ging puberen. Jongste heeft heel lang gevraagd wanneer hij nou eindelijk eens helemaal zelf een boodschap mocht doen. Op de dag dat het mocht, riep hij net als zijn broer en zus dat hij geen zin had!
dinsdag 23 december 2014 om 14:06
dinsdag 23 december 2014 om 14:13
dinsdag 23 december 2014 om 14:15
quote:sandt2.0 schreef op 23 december 2014 @ 13:49:
[...]
[...]
dinsdag 23 december 2014 om 14:50
dinsdag 23 december 2014 om 15:17
quote:Istar_ schreef op 23 december 2014 @ 12:44:
[...]
Serieus? Das best ziek Nouja ergens is het ook wel zo. Met een stempel krijg je opeens dingen die gewone mensen niet krijgen. Ik heb me vaak afgevraagd waarom mijn kinderen niet met een vrachtwagen mee mochten, hard toeterend in de dorpen. Die vinden dat toch ook leuk?
[...]
Serieus? Das best ziek Nouja ergens is het ook wel zo. Met een stempel krijg je opeens dingen die gewone mensen niet krijgen. Ik heb me vaak afgevraagd waarom mijn kinderen niet met een vrachtwagen mee mochten, hard toeterend in de dorpen. Die vinden dat toch ook leuk?
dinsdag 23 december 2014 om 15:20
quote:misspoez schreef op 23 december 2014 @ 15:17:
[...]
Nouja ergens is het ook wel zo. Met een stempel krijg je opeens dingen die gewone mensen niet krijgen. Ik heb me vaak afgevraagd waarom mijn kinderen niet met een vrachtwagen mee mochten, hard toeterend in de dorpen. Die vinden dat toch ook leuk?Wil jij mij dan vertellen wat ik krijg en die gewone mensen niet?
[...]
Nouja ergens is het ook wel zo. Met een stempel krijg je opeens dingen die gewone mensen niet krijgen. Ik heb me vaak afgevraagd waarom mijn kinderen niet met een vrachtwagen mee mochten, hard toeterend in de dorpen. Die vinden dat toch ook leuk?Wil jij mij dan vertellen wat ik krijg en die gewone mensen niet?