Napraattopic 15

22-12-2014 19:35 3099 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Fangtasia schreef op 23 december 2014 @ 10:13:

[...]

Superzand? Het is vast te merken dat ik geen kinderen heb.

Ik zat meer te denken aan een nieuw design op de muren (lijkt me best leuk om een vingerverfcreatie erop te hebben), een grote ronde met de hond door het bos met modderwedstrijden, konijnen- en vossenhollen zoeken, belletje trekken bij de bejaarde overburen (die hebben humor, dus geen probleem, denk ik / hoop ik) en dan nog roddelen of klimmen. Heeft iemand kinderen te leen, ik heb nu eigenlijk wel zin om even gekke dingen te doen??

Kom maar, ik kan aan al je wensen voldoen.

Oh boy, ga jij hier spijt van krijgen. Moewhahahaha.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:AnnaP1977 schreef op 23 december 2014 @ 09:52:

Ik word moe van die mensen met een grote buidel die niet verder kunnen kijken dan hun eigen portemonnee. En dat is een ding maar gewoon iedereen die daar post blijven uitlachen en knierten noemen en belachelijk maken is echt zielig.. zo ik heb stoom afgeblazen.Ach, zegt meer over hen. Let it go.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:MrsStanleyWalker schreef op 23 december 2014 @ 10:37:

[...]

Ach, zegt meer over hen. Let it go.Yes.
quote:MrsStanleyWalker schreef op 23 december 2014 @ 10:32:

[...]

quote:MrsStanleyWalker schreef op 23 december 2014 @ 10:34:

[...]

Kom maar, ik kan aan al je wensen voldoen.

Oh boy, ga jij hier spijt van krijgen. Moewhahahaha.

Oh, mag ik je kind zomaar verpesten, yeah! Waar moet ik zijn? Geef Gerrit ook maar mee hoor (en nee, honden verpest ik niet!)

Disclaimer: Fangtasia is niet verantwoordelijk voor welke vorm van vervolgschade!
Hallo weer!

Nou dat viel mee. Ik moest wel een heel eind met de bus (naar Groesbeek, voor de kenners) naar de noodtandarts, maar hij heeft me prima geholpen, geen centje pijn en na een kwartier was mijn kies gerepareerd en stond ik weer buiten. Dus ik kan weer zonder gene mijn tanden in allerlei lekkere kerstgerechten zetten.

Anna, beterschap, vervelend hoor die griep.
Oh, en ik kreeg een mailtje, dat ik als 3e in de wachtrij mag gaan kijken voor een bovenwoning in het centrum van mijn stad.

Spannend, want ik wil zo graag terug naar de stad ipv de buitenwijk waar ik nu zit. Dus wie weet dat ik in het nieuwe jaar wel ga verhuizen. Fingers crossed.
Fijn Steinbeck, dat heb je weer achter de rug. Spannend, zou zo maar kunnen dat je het wordt! Duimen maar..
Wat een fijne berichten Stein! Ik zal voor je duimen wat betreft de woning.
Cochise, zit je nog steeds aan zee?
quote:Miss.Innuendo schreef op 23 december 2014 @ 09:11:

Zo, bijgelezen.

@Dystania

Ik herkende je verhaal, volgens mij heb je het wel eens eerder geschreven met met een andere nick?

(niet dat dat er toe doet, maar ik bedacht het me). Mensen kunnen lomp zijn, vaak door gebrek aan empathisch vermogen. Het is ook lastig in te schatten denk ik, de één kan meer hebben dan de ander qua opmerkingen. Plus dat mensen misschien dingen over je kindje zeggen omdat ze haar juist niet willen ontkennen misschien?

Hmm nee, dit is mijn eerste nick op Viva, maar ik schrijf wel al een hele tijd op een ander forum, wel met een andere naam. Misschien van daar?

Dat van dat inschatten heb je gelijk in hoor, ik vind het zelf vaak ook lastig naar anderen toe

Heel veel succes Steinbeck, au. Oh, je bent al terug zie ik. Fijn dat het weer goed zit. Wat spannend van de woning, ik zal duimen.

Beterschap AnnaP1977.
Goedemiddag. Sowhe, deel 15 alweer.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Superzand staat ook op mijn verlanglijstje.

Leuk, Steinbeck, ik duim voor je.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

quote:Phoolan schreef op 23 december 2014 @ 11:43:

Cochise, zit je nog steeds aan zee?Ja!
Barbieee is back.
Ik wilde het net posten. Waarom...
Wat een leuk nieuws Steinbeck, ik duim!

Anna, beterschap.

Ik ben nuttig geweest. In tegenstelling tot mijn semipuber, die de hele dag niets anders doet dan hangen. Ik begrijp nu eindelijk waar mijn vader zich aan irriteerde
Hoi allemaal!

Zitten jullie hier!

Steinbeck succes! Duimpje vanuit 040!

Anna beterschap!

Een aarzelend zonnetje hier. Ik ga nog één middag lekker naar buiten en genieten van en met Daantje.

Want morgenvroeg gaat ie naar huis.

Huts!
quote:Istar_ schreef op 23 december 2014 @ 12:26:

Wat een leuk nieuws Steinbeck, ik duim!

Anna, beterschap.

Ik ben nuttig geweest. In tegenstelling tot mijn semipuber, die de hele dag niets anders doet dan hangen. Ik begrijp nu eindelijk waar mijn vader zich aan irriteerde Ik heb hier ook zo'n hanggeval. Heerlijk zo nu dan.
Jammer Bella

Wat het hanggeval betreft, ik heb maar het idee dat ik iets met hem moet ondernemen. Terwijl hij gewoon de hele dag in huispak rond wil hangen en zo min mogelijk doen.

Ik lees net dat je privileges krijgt zodra je een stoornis hebt. Wat zijn die privileges, ze zijn ze mij vergeten te geven
quote:BellatrixVanDetta schreef op 23 december 2014 @ 12:30:

Hoi allemaal!

Zitten jullie hier!

Steinbeck succes! Duimpje vanuit 040!

Anna beterschap!

Een aarzelend zonnetje hier. Ik ga nog één middag lekker naar buiten en genieten van en met Daantje.

Want morgenvroeg gaat ie naar huis.

Hoi

Dat is snel gegaan zeg.
Waarrr is Barbie, ik zie haar niet?
Haai Bella!

Ik vind Barbie ook niet? Ik vind haar wel leuk.
Life is short. Eat dessert first.
He Bella, was het gezellig met Daantje?
Ja zo lijkt het wel Dystania.

Die dagen vlogen voorbij. Gelukkig ga ik met de Kerst lekker naar Pa en Ma. Ook gezellig.

Soms zou ik echt zelf zo'n Daan willen. Maar ik woon écht te klein en als ik weer aan het werk ben wordt zo'n hond daar niet blij van.

Maar als ik de miljoen win volgende week...!!
Huts!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven