Napraattopic 15
maandag 22 december 2014 om 19:35
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 24 december 2014 om 17:24
woensdag 24 december 2014 om 17:25
quote:Istar_ schreef op 24 december 2014 @ 17:21:
Weet iemand nog een goede consequentie op scheten laten. Meer dan "Oh sorry" gebeurt er niet en ik ben het inmiddels zo zat.Ik laat altijd scheten in het openbaar zodat Mason zich dood schaamt voor me. Zo hoop ik dit te voorkomen in de toekomst.
Weet iemand nog een goede consequentie op scheten laten. Meer dan "Oh sorry" gebeurt er niet en ik ben het inmiddels zo zat.Ik laat altijd scheten in het openbaar zodat Mason zich dood schaamt voor me. Zo hoop ik dit te voorkomen in de toekomst.
You know how I know? Because I reeaally think so!
woensdag 24 december 2014 om 17:25
quote:AnnaP1977 schreef op 24 december 2014 @ 16:36:
Ben gestaft blijkbaar... ik heb een officiele waarschuwing gehad. En dan ben ik achterbaks.
Zoals ik al eens eerder zei, sommige mensen zijn aardig en anderen dóen slechts aardig.
Ben gestaft blijkbaar... ik heb een officiele waarschuwing gehad. En dan ben ik achterbaks.
Zoals ik al eens eerder zei, sommige mensen zijn aardig en anderen dóen slechts aardig.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
woensdag 24 december 2014 om 17:29
woensdag 24 december 2014 om 17:29