Napraattopic 15
maandag 22 december 2014 om 19:35
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 27 december 2014 om 09:30
Hier alleen nog maar een beetje miezersneeuw.
Dat is wel een voordeel van sneeuw. Niet alleen kun je je tuinpad niet vinden, je hele tuin inclusief het achterstallig onderhoud daarin wordt bedekt met een genadig dekentje.
Dat is wel een voordeel van sneeuw. Niet alleen kun je je tuinpad niet vinden, je hele tuin inclusief het achterstallig onderhoud daarin wordt bedekt met een genadig dekentje.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.
zaterdag 27 december 2014 om 09:37
quote:*Ginger* schreef op 27 december 2014 @ 09:18:
Honds eerste kennismaking met sneeuw: in de tuin een flink pak, poten zakker erin weg, draait zich om en gaat binnen weer maffen.
Dochter stond te stuiteren aan mijn bed, mama kijk eens naar buiten het sneeuwt kom we gaan krrrr krrrr krrrr door de sneeuw lopen!
(Shit ik ben zoooo brak)Behalve dat brak klinkt het als een vrolijk gebeuren.
Honds eerste kennismaking met sneeuw: in de tuin een flink pak, poten zakker erin weg, draait zich om en gaat binnen weer maffen.
Dochter stond te stuiteren aan mijn bed, mama kijk eens naar buiten het sneeuwt kom we gaan krrrr krrrr krrrr door de sneeuw lopen!
(Shit ik ben zoooo brak)Behalve dat brak klinkt het als een vrolijk gebeuren.
zaterdag 27 december 2014 om 09:40
zaterdag 27 december 2014 om 09:45
quote:GateKeeper schreef op 27 december 2014 @ 09:40:
Wat een blunder zeg.
GateKeeper in "Net zwangerschap ontdekt - help! Feestda..."
Schrijft TO in haar latere posts dat ze toch ongesteld is geworden en een vroege miskraam heeft gehad, komt er eentje haar feliciteren met haar zwangerschap
Dat is echt
Verbaast me vaak hoe slecht er soms gelezen wordt.
Wat een blunder zeg.
GateKeeper in "Net zwangerschap ontdekt - help! Feestda..."
Schrijft TO in haar latere posts dat ze toch ongesteld is geworden en een vroege miskraam heeft gehad, komt er eentje haar feliciteren met haar zwangerschap
Dat is echt
Verbaast me vaak hoe slecht er soms gelezen wordt.
zaterdag 27 december 2014 om 09:48
Bah, hier blijft het ook liggen inmiddels, er ligt al een dikke centimeter en het blijft maar hard sneeuwen en waaien. Het waait zo hard dat de sneeuw bijna horizontaal vliegt. Op de wegen is de sneeuw alleen maar vies en grijs en nat.
Ik moet naar een begrafenis en ik zag het niet zitten om met de bus te gaan en om daar met natte kleren te zitten. Gelukkig is iemand zo lief om me op te halen en kan ik meerijden. Dat is wel erg fijn.
Ik moet naar een begrafenis en ik zag het niet zitten om met de bus te gaan en om daar met natte kleren te zitten. Gelukkig is iemand zo lief om me op te halen en kan ik meerijden. Dat is wel erg fijn.
zaterdag 27 december 2014 om 09:49
zaterdag 27 december 2014 om 09:52
zaterdag 27 december 2014 om 09:53
quote:Steinbeck schreef op 27 december 2014 @ 09:48:
Ik moet naar een begrafenis en ik zag het niet zitten om met de bus te gaan en om daar met natte kleren te zitten. Gelukkig is iemand zo lief om me op te halen en kan ik meerijden. Dat is wel erg fijn.Sterkte. Geen fijne dag voor een begrafenis.
Ik moet naar een begrafenis en ik zag het niet zitten om met de bus te gaan en om daar met natte kleren te zitten. Gelukkig is iemand zo lief om me op te halen en kan ik meerijden. Dat is wel erg fijn.Sterkte. Geen fijne dag voor een begrafenis.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.
zaterdag 27 december 2014 om 09:53