Napraattopic 15

22-12-2014 19:35 3099 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Natte sneeuw hier!
Goedemorgen, hier gaat het behoorlijk tekeer, maar geen sneeuw die blijft liggen.
Grmbl, ik krijg mijn muts niet af...
Hier bleef de sneeu vannacht een beetje liigen, nu smelt het alweer. Het ziet er vies uit!
quote:Rasa* schreef op 27 december 2014 @ 07:59:

Grmbl, ik krijg mijn muts niet af......en ik dat vervloekte veel te korte jurkje niet!
Goedemorgen allen.

Ik vind de aangekondigde sneeuwstorm des doods die voor chaos en anarchie zou zorgen nogal tegenvallen. Er ligt geen enkele vlok hier.

@Cochise: jurkjes kunnen nooit te kort zijn.
Trek jij maar 's een dag of wat zo'n jurkje aan Tam.
quote:ThunderassMan schreef op 27 december 2014 @ 09:05:

Ik vind de aangekondigde sneeuwstorm des doods die voor chaos en anarchie zou zorgen nogal tegenvallen. Er ligt geen enkele vlok hier.
Morgen! Hier ligt wel sneeuw, best wat ook
quote:cochise schreef op 27 december 2014 @ 05:13:

Natte sneeuw hier!Yep. Goedemorgen!
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

Vervelend is dat hè Phootje.

Vooral ls je nog weg moet.

Dat gedoe met de treinen, en zo..
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.

quote:cochise schreef op 27 december 2014 @ 09:06:

Trek jij maar 's een dag of wat zo'n jurkje aan Tam. Eeuh, ik denk niet dat dat iets is waarop de wereld zit te wachten qua ethisch verantwoord.
quote:ThunderassMan schreef op 27 december 2014 @ 09:05:

Goedemorgen allen.

Whutwhut?

Checkt begrafenispolis....

Dat weerbericht ook. Pas volgend jaar lijkt het weer zachter te worden...

Honds eerste kennismaking met sneeuw: in de tuin een flink pak, poten zakker erin weg, draait zich om en gaat binnen weer maffen.

Dochter stond te stuiteren aan mijn bed, mama kijk eens naar buiten het sneeuwt kom we gaan krrrr krrrr krrrr door de sneeuw lopen!

(Shit ik ben zoooo brak)
quote:ThunderassMan schreef op 27 december 2014 @ 09:16:

[...]

Eeuh, ik denk niet dat dat iets is waarop de wereld zit te wachten qua ethisch verantwoord.Heb je geen mooie benen, dan?

Goedemorgen dames, hier ook sneeuw!! T blijft nog liggen en de schutting van de buren ligt in onze tuin. Ik vond mijn tuin ineens zo groot.
Ik kan mijn tuinpad niet terugvinden
Vanochtend een lange wandeling in een soort van sneeuwstorm gemaakt. Ik zag mijn hond niet eens, terwijl ze heel dicht tegen me aan stond. Nu is het even rustig, maar de lucht ziet eruit alsof er nog een boel uit gaat vallen.

TBL Welkom en
Ik zou bijna een zaterdagtopic openen, niet alleen mijn kind gaat stuiteren van een pak sneeuw namelijk :-)
Ik ben benieuwd hoe mijn hondje t vindt. Hij zat net al vol verwondering naar buiten te kijken.
quote:merano schreef op 27 december 2014 @ 09:12:

Vervelend is dat hè Phootje.

Vooral ls je nog weg moet.

Dat gedoe met de treinen, en zo..Ja, dat is nog even spannend, ik heb al gezien dat er een trein per uur is uitgevallen. Ik denk dat het voor mij nog het minste gedoe is..even afwachten maar?
Voor wie nog de deur uitmoet, sterkte hoor, tis heul vies en lillek weer.
quote:merano schreef op 27 december 2014 @ 09:18:

[...]

Heb je geen mooie benen, dan?Jawel. maar bedekt met een vachtje en daardoor niet jurkjes-proof.
Ik wil sneeuw
quote:*Ginger* schreef op 27 december 2014 @ 09:23:

Ik kan mijn tuinpad niet terugvinden Ojee

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven