Napraattopic 15
maandag 22 december 2014 om 19:35
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 27 december 2014 om 13:12
zaterdag 27 december 2014 om 13:21
Het verhaal zou zomaar waar kunnen zijn
Ik heb in Amsterdam als aanbeltrut gewerkt voor een goed doel. Daar heb ik ook wel eens bij een heel aardig stel (kunstenaars) binnen gezeten, wijn gedronken en gekletst. Het sneeuwde toen en die mensen hebben aangeboden dat ik daar wel mocht terugkomen om op de logeerkamer te slapen als ik niet meer thuis kon komen met de trein.
In Amsterdam kan alles.
Ik heb in Amsterdam als aanbeltrut gewerkt voor een goed doel. Daar heb ik ook wel eens bij een heel aardig stel (kunstenaars) binnen gezeten, wijn gedronken en gekletst. Het sneeuwde toen en die mensen hebben aangeboden dat ik daar wel mocht terugkomen om op de logeerkamer te slapen als ik niet meer thuis kon komen met de trein.
In Amsterdam kan alles.
zaterdag 27 december 2014 om 13:35
quote:fluim schreef op 27 december 2014 @ 11:35:
ik vond het een smerige post. een heel kwetsbaar punt tegen iemand zijn kop aangooien.
voor de rest mogen jullie (thor&tats) denken wat jullie willen over mij, want dat zegt meer over jullie dan over mij Bestaat er een naam voor deze dooddoener? Net als Godwin zeg maar?
ik vond het een smerige post. een heel kwetsbaar punt tegen iemand zijn kop aangooien.
voor de rest mogen jullie (thor&tats) denken wat jullie willen over mij, want dat zegt meer over jullie dan over mij Bestaat er een naam voor deze dooddoener? Net als Godwin zeg maar?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
zaterdag 27 december 2014 om 13:42
zaterdag 27 december 2014 om 13:57
zaterdag 27 december 2014 om 13:58
quote:Bieb2.0 schreef op 27 december 2014 @ 13:56:
Zo, thuis met een vers doosje krasloten.
Meisje bij AH vond het (ook) een beetje dom dat collega het demo doosje had verkocht
Nu pruttelt de erwtensoep.
O, mooi opgelost dus
Ik was even benieuwd of ze moeilijk zouden gaan doen.
Zo, thuis met een vers doosje krasloten.
Meisje bij AH vond het (ook) een beetje dom dat collega het demo doosje had verkocht
Nu pruttelt de erwtensoep.
O, mooi opgelost dus
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
zaterdag 27 december 2014 om 14:03
Zo terug van boodschappen doen. Gekkenhuis in de appie, maar geen sneeuw te zien hier hoewel het wel heel erg koud is, waterkoud brrrr. Zit nu aan de koffie met tulband. Ga zo macaroni maken met het overgebleven gourmetvlees van gisteren.
Maar waar zijn dan de oren van het konijn? Die zitten nog in mijn potlood opa (vrij naar Herman van Veen)
zaterdag 27 december 2014 om 14:06
quote:Miss.Innuendo schreef op 27 december 2014 @ 13:58:
[...]
O, mooi opgelost dus
Ik eigenlijk niet
Dat is het fijne van in een kleine plaats wonen, ze gaan uit van vertrouwen. Ik heb eens aan de servicebalie gevraagd of ik garantie had op mijn bakplaat die ik het jaar ervoor gekocht had. Zat een los contactje in en deed het soms wel en soms niet.
Kreeg ik zo een nieuwe mee (was toen net weer bonusactie, vandaar dat ik er aan dacht en ging informeren)
Ik hoefde geen bon te laten zien en de andere bakplaat hoefde ze ook niet
[...]
O, mooi opgelost dus
Ik eigenlijk niet
Dat is het fijne van in een kleine plaats wonen, ze gaan uit van vertrouwen. Ik heb eens aan de servicebalie gevraagd of ik garantie had op mijn bakplaat die ik het jaar ervoor gekocht had. Zat een los contactje in en deed het soms wel en soms niet.
Kreeg ik zo een nieuwe mee (was toen net weer bonusactie, vandaar dat ik er aan dacht en ging informeren)
Ik hoefde geen bon te laten zien en de andere bakplaat hoefde ze ook niet
zaterdag 27 december 2014 om 14:21
Ik heb net eens ff de viva site bekeken (je moet wat) maar wat een achterlijkheid en geestelijke armoe zeg.
'Hoe herstel je van een food coma'. WTF? Zorg gewoon dat je niet zoveel vreet.
'Gezondheid tips voor jou en je kat' Algemene kletskoek en reclame riedel voor kattenvoer.
'Nee zeggen doe je zo' hahahahahhaaaa ze bieden een workshop aan LOL
En bij de tips voor de healthy snacks 'koop kant en klare humus'.
'Hoe herstel je van een food coma'. WTF? Zorg gewoon dat je niet zoveel vreet.
'Gezondheid tips voor jou en je kat' Algemene kletskoek en reclame riedel voor kattenvoer.
'Nee zeggen doe je zo' hahahahahhaaaa ze bieden een workshop aan LOL
En bij de tips voor de healthy snacks 'koop kant en klare humus'.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET