Napraattopic 15

22-12-2014 19:35 3099 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:eend1993 schreef op 27 december 2014 @ 11:46:

[...]

Iets tegen Vlamingen? Alleen tegen Walen.
quote:Star schreef op 27 december 2014 @ 11:45:

Het Belgenhek staat weer open. Ruzie met schoonmoeder.Ik las het (half), niet om door te komen hoe ze schrijft.
quote:Star schreef op 27 december 2014 @ 11:45:

Het Belgenhek staat weer open. Ruzie met schoonmoeder.Pfff, niet door te komen.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Lady-Voldemort schreef op 27 december 2014 @ 11:46:

[...]

Ik begrijp niks van dat topic. En dat komt niet door de taalbarriere.Ik heb de OP nu twee keer gelezen maar snap er niks van. BGB wel geloof ik

[...]

Iets tegen Vlamingen? Nee, alleen tegen Walen.
Zo. Ik ben weer ontkerst.
quote:doornroosje9 schreef op 27 december 2014 @ 11:47:

[...]

Pfff, niet door te komen.Dan ligt het niet aan de taalbarrière dus
quote:Star schreef op 27 december 2014 @ 11:48:

[...]

Nee, alleen tegen Walen.
Ik had m'n reactie nog toegelicht op de vorige pagina:quote:eend1993 schreef op 27 december 2014 @ 11:46:

[...]

Iets tegen Vlamingen?

Ik vind het zelf ook maar niks wanneer ze te Vlaams typen op een NL forum, maar we zijn écht niet allemaal zo hoor.

Komt gewoon nogal veralgemenend over.
quote:Bieb2.0 schreef op 27 december 2014 @ 11:48:

[...]

Dan ligt het niet aan de taalbarrière dus Nee, echt niet. Ze schrijft belabberd.
quote:Star schreef op 27 december 2014 @ 11:47:

[...]

Ik heb de OP nu twee keer gelezen maar snap er niks van. BGB wel geloof ik Ik ben erg goed in begrijpend lezen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

[...]

Iets tegen Vlamingen?

Ik vind het zelf ook maar niks wanneer ze te Vlaams typen op een NL forum, maar we zijn écht niet allemaal zo hoor.

Komt gewoon nogal veralgemenend over.Dat weet ik. Maar er zijn de laatste tijd nogal wat topics geopend door mensen die Vlaams schrijven en dat komt nogal simpel over.
quote:Star schreef op 27 december 2014 @ 11:52:

[...]

Dat weet ik. Maar er zijn de laatste tijd nogal wat topics geopend door mensen die Vlaams schrijven en dat komt nogal simpel over.Zijn gewoon Walen die Vlaams willen zijn.

[...]

Dat weet ik. Maar er zijn de laatste tijd nogal wat topics geopend door mensen die Vlaams schrijven en dat komt nogal simpel over.Het leest alsof ze van de kanten van Antwerpen komt. Sommigen daar schrijven echt zoals ze spreken.
quote:Amaqanda schreef op 27 december 2014 @ 11:52:

[...]

Zijn gewoon Walen die Vlaams willen zijn. O dat is het.

[...]

Dat weet ik. Maar er zijn de laatste tijd nogal wat topics geopend door mensen die Vlaams schrijven en dat komt nogal simpel over.Als ze netjes schrijven niet hoor. Maar deze schrijft zoals ze praat, met haar si en haar foert. Dat komt net zo duf over als een Nederlander die hier plat Achterhoeks gaat zitten schrijven.

[...]

Dat weet ik. Maar er zijn de laatste tijd nogal wat topics geopend door mensen die Vlaams schrijven en dat komt nogal simpel over.

Ok dan.

Dat vind ik echt jammer, omdat het op die manier wel lijkt alsof wij maar achterlijk zijn of zo.
quote:eend1993 schreef op 27 december 2014 @ 11:56:

[...]

Ok dan.

Dat vind ik echt jammer, omdat het op die manier wel lijkt alsof wij maar achterlijk zijn of zo.Nee hoor, ik vind jullie helemaal niet achterlijk. Integendeel eerder
quote:Star schreef op 27 december 2014 @ 11:57:

[...]

Nee hoor, ik vind jullie helemaal niet achterlijk. Integendeel eerder Jij vindt ze voorlijk?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Lady-Voldemort schreef op 27 december 2014 @ 11:56:

[...]

Als ze netjes schrijven niet hoor. Maar deze schrijft zoals ze praat, met haar si en haar foert. Dat komt net zo duf over als een Nederlander die hier plat Achterhoeks gaat zitten schrijven.Ja maar er zijn er dus de laatste tijd juist vrij veel die wel plat schrijven. En dat vind ik bij Vlaams net zo storend als Achterhoeks. Of Limburg.
quote:Star schreef op 27 december 2014 @ 11:57:

[...]

Nee hoor, ik vind jullie helemaal niet achterlijk. Integendeel eerder
quote:blijfgewoonbianca schreef op 27 december 2014 @ 11:58:

[...]

Jij vindt ze voorlijk?

Die ik IRL ken wel

En een aantal forummers ook
Ik snap het niet. Als je nou begrepen wil worden, dan moet je toch beginnen met begrijpelijk te schrijven.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu

[...]

Iets tegen Vlamingen?

Komt gewoon nogal veralgemenend over.Ik snap je bericht niet. Probeer eens Nederlands?
quote:Star schreef op 27 december 2014 @ 11:58:

[...]

Ja maar er zijn er dus de laatste tijd juist vrij veel die wel plat schrijven. En dat vind ik bij Vlaams net zo storend als Achterhoeks. Of Limburg.Oh, dat is me nog niet opgevallen. Ik zie er wel vaak Vlaamse uitdrukkingen tussendoor piepen, maar die vind ik juist leuk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven