Napraattopic 152

16-06-2022 09:19 3067 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 152!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/op-napraat/list_messages/249598
En hierbij ook de link naar deel 151: overig/napraattopic-151/list_messages/489697#

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-deel-2-zonder-geklet ... ges/468401

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Moderator team
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Houten klompen, licht gelakt. Ik liep er al maanden over te zeuren dat ik echt weer eens klompen moest kopen, en toen heeft dochter me ter gelegenheid van mijn 53e maar uit de brand geholpen :mrgreen:

Ik vind klompen echt het ideale huis tuin en keuken schoeisel.
Iedereen heeft recht op mijn mening.
Gefeliciteerd LV!
Alle reacties Link kopieren
LuciFee2022 schreef:
14-08-2022 17:18
Ik geloof geen reet van dat topic over onaantrekkelijke man. Maar dat komt niet alleen door verhaaltje. :biggrin:
Als je je man onaantrekkelijk vindt omdat ie dik is, vindt iedereen dat begrijpelijk.
Maar stel dat ie kaal geworden is en je em daardoor ineens niet meer aantrekkelijk vindt?
Of hij laat zijn baard staan.
Neemt een tatoeage die je lelijk vindt.
Enz.
Enz.
Enz.
Dan loopt zo'n topic heel anders.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Gefeliciteerd met je verjaardag, LV!

Afbeelding
Lady*Voldemort schreef:
14-08-2022 17:36
Ik heb vandaag klompen gekregen voor mijn verjaardag, maar ik ga er niet mee naar een restaurant. Ik hou ze wel aan als zodadelijk de pizzabezorger arriveert.
Gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
gefeliciteerd LV!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Solomio schreef:
14-08-2022 17:47
Als je je man onaantrekkelijk vindt omdat ie dik is, vindt iedereen dat begrijpelijk.
Maar stel dat ie kaal geworden is en je em daardoor ineens niet meer aantrekkelijk vindt?
Of hij laat zijn baard staan.
Neemt een tatoeage die je lelijk vindt.
Enz.
Enz.
Enz.
Dan loopt zo'n topic heel anders.
Voor mij niet bij die voorbeelden. Mijn mans uiterlijk is zijn zaak, al heb ik een voorkeur en zou ik niet staan te springen om een levensgrote tatoeage van John de Wolf op de rug van mijn ega. Mocht hij ineens FvD gaan stemmen, of aan de drank gaan, dan zou het een ander verhaal worden.

Gefeliciteerd LV!
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
14-08-2022 17:41
Houten klompen, licht gelakt. Ik liep er al maanden over te zeuren dat ik echt weer eens klompen moest kopen, en toen heeft dochter me ter gelegenheid van mijn 53e maar uit de brand geholpen :mrgreen:

Ik vind klompen echt het ideale huis tuin en keuken schoeisel.
Van hart LV!
Ik vermoed zomaar dat mijn benedenburen niet heel blij worden als ik op klompen rond ga klossen. (Nu wordt die buurman toch al nergens blij van en heeft ie een heul kort lontje).
Alle reacties Link kopieren
cuculuscanorus schreef:
14-08-2022 18:29
Voor mij niet bij die voorbeelden. Mijn mans uiterlijk is zijn zaak, al heb ik een voorkeur en zou ik niet staan te springen om een levensgrote tatoeage van John de Wolf op de rug van mijn ega. Mocht hij ineens FvD gaan stemmen, of aan de drank gaan, dan zou het een ander verhaal worden.

Gefeliciteerd LV!
En als ie 40 kilo aankomt?

Ik heb voor mezelf geen idee hoe belangrijk ik uiterlijke veranderingen vind.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
14-08-2022 18:38
En als ie 40 kilo aankomt?

Ik heb voor mezelf geen idee hoe belangrijk ik uiterlijke veranderingen vind.
Ik roep al jaren tegen man dat 'als ik hem kan rollen, ik hem de deur uitrol'. In zijn familie hebben de mannen aanleg tot het kweken van 9-maanden buiken. En ook hij heeft die aanleg maar daar is in hun/zijn geval echt wat tegen te doen: net wat minder snoepen en meer bewegen. Man zelf vindt het gelukkig ook vreselijk, zo'n pens, dus als zijn broek te strak gaat zitten zet hij zichzelf even op 'suikervrij'. Ik sta er altijd van te kijken hoe snel hij daar resultaat van heeft.
Mocht hij veel aankomen door medicatie of ziekte, is dat een andere zaak maar zolang hij er zelf invloed op heeft stel ik het erg op prijs dat hij maat houdt.
Solomio schreef:
14-08-2022 18:38
En als ie 40 kilo aankomt?

Ik heb voor mezelf geen idee hoe belangrijk ik uiterlijke veranderingen vind.
Dan zou ik me zorgen maken om zijn gezondheid. Maar goed, aangezien ik zelf te zwaar ben, zou het mal zijn als ik een punt van zijn overgewicht zou maken.
Van harte, LV :cheers:
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd LV! :cheers:
Sommige mensen worden zeikend verwekt
Alle reacties Link kopieren
Waar ik stiekem heel trots op ben: Sinds mijn ex weg is ga ik financieel alleen maar beter, zelfs met minder inkomsten. In het begin heb ik me echt zorgen gemaakt, dat weten sommige van jullie ook, maar het gaat voorlopig alleen maar vooruit. Ik ben voorzichtig positief zowaar en heb zelfs een beetje gespaard de afgelopen maanden (laat ik ook wel veel voor, maar ja) Moet ik wel zeggen, die verhogingen in energieprijzen komen hier nog. Mijn contract was nét op tijd vernieuwd dus ik heb nog even.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Alle reacties Link kopieren
AeonOfWinter schreef:
14-08-2022 21:23
Waar ik stiekem heel trots op ben: Sinds mijn ex weg is ga ik financieel alleen maar beter, zelfs met minder inkomsten. In het begin heb ik me echt zorgen gemaakt, dat weten sommige van jullie ook, maar het gaat voorlopig alleen maar vooruit. Ik ben voorzichtig positief zowaar en heb zelfs een beetje gespaard de afgelopen maanden (laat ik ook wel veel voor, maar ja) Moet ik wel zeggen, die verhogingen in energieprijzen komen hier nog. Mijn contract was nét op tijd vernieuwd dus ik heb nog even.
Dat doe jij zelf Aon. Lijkt me heel fijn om te beseffen. :lips:
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

AoW: blij voor jou!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Solomio schreef:
14-08-2022 18:38
En als ie 40 kilo aankomt?

Ik heb voor mezelf geen idee hoe belangrijk ik uiterlijke veranderingen vind.
Eerlijk, ik vind dat wel een dingetje. Al vind ik eigenlijk dat dat niet netjes is.
Alle reacties Link kopieren
Moiren schreef:
14-08-2022 22:39
Eerlijk, ik vind dat wel een dingetje. Al vind ik eigenlijk dat dat niet netjes is.
En dat snap ik ook. Maar ik snap dat er ook vele andere 'dingetjes' kunnen zijn waardoor je je partner ineens niet meer aantrekkelijk vindt.
Sterker nog: ik vind het volstrekt onbegrijpelijk dat mensen ervan uitgaan dat ze 50+ jaar dezelfde persoon aantrekkelijk blijven vinden.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Solomio schreef:
14-08-2022 22:41
En dat snap ik ook. Maar ik snap dat er ook vele andere 'dingetjes' kunnen zijn waardoor je je partner ineens niet meer aantrekkelijk vindt.
Sterker nog: ik vind het volstrekt onbegrijpelijk dat mensen ervan uitgaan dat ze 50+ jaar dezelfde persoon aantrekkelijk blijven vinden.
O zeker. Ooit een vriendje gehad die een enorme al qaida baard liet staan. Echt afgrijselijk. Maar eerlijk gezegd spelen er dan vaak al veel meer dingen en is het een en en en en.
Alle reacties Link kopieren
Moiren schreef:
14-08-2022 22:46
O zeker. Ooit een vriendje gehad die een enorme al qaida baard liet staan. Echt afgrijselijk. Maar eerlijk gezegd spelen er dan vaak al veel meer dingen en is het een en en en en.
Mijn langste relatie duurde 3 jaar. En hij veranderde niet, qua uiterlijk. En toch keek ik op een dag naar hem en dacht: huh? Wat zag ik in jou?
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Meer als in niet uiterlijk dingen. Eerst van alles en dan pas wordt uiterlijk een ding.
Alle reacties Link kopieren
Moiren schreef:
14-08-2022 23:02
Meer als in niet uiterlijk dingen. Eerst van alles en dan pas wordt uiterlijk een ding.
Ja, dat bedoel ik dus.
Had mijn mijnheer dan ook nog een baard laten staan dan had ik het daar op kunnen gooien, maar nu was het duidelijk dat het gewoon klaar was.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
14-08-2022 22:59
Mijn langste relatie duurde 3 jaar. En hij veranderde niet, qua uiterlijk. En toch keek ik op een dag naar hem en dacht: huh? Wat zag ik in jou?
:HA: liefde maakt blind :lol:
Voor iedereen een groene tuin
Zie nu van wie dat topic is. Verklaart een hoop.
Alle reacties Link kopieren
GroenTuintje schreef:
15-08-2022 12:01
:HA: liefde maakt blind :lol:
'Objectief' was het een mooie man, dus met blind had het niks te maken.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven