Napraattopic 159, met geklets
vrijdag 9 juni 2023 om 20:22
Beste forummers,
Welkom in napraat 158!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/op-napraat/list_messages/249598
En hierbij ook de link naar deel 158:
overig/napraattopic-deel-158-met-geklet ... es/498269#
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-deel-2-zonder-geklet ... ges/468401
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Welkom in napraat 158!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/op-napraat/list_messages/249598
En hierbij ook de link naar deel 158:
overig/napraattopic-deel-158-met-geklet ... es/498269#
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-deel-2-zonder-geklet ... ges/468401
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 28 juni 2023 om 01:57
Beterschap voor hem.Lady*Voldemort schreef: ↑27-06-2023 20:51Mijn zoon heeft een hersenschudding. Opgelopen op de kermis, omdat ie per ongeluk te dicht bij een meneer stond die net bezig was zo'n boksbal een rotklap te verkopen. Het onheil klopt ook altijd aan dezelfde deur.

woensdag 28 juni 2023 om 07:44
Ja, was een typisch gevalletje van de verkeerde plek op het verkeerde moment, daar is ie goed in. Maar we zijn al lang blij dat er geen opzet in het spel was want dan hou je er een nog veel vervelender gevoel aan over. En gelukkig hoef je tegenwoordig geen zes weken meer in een verduisterde kamer in bed te liggen

woensdag 28 juni 2023 om 07:47
BeterschapLady*Voldemort schreef: ↑27-06-2023 20:51Mijn zoon heeft een hersenschudding. Opgelopen op de kermis, omdat ie per ongeluk te dicht bij een meneer stond die net bezig was zo'n boksbal een rotklap te verkopen. Het onheil klopt ook altijd aan dezelfde deur.

woensdag 28 juni 2023 om 07:56

woensdag 28 juni 2023 om 07:59
Niet alleen in dat topic.charlottew88 schreef: ↑28-06-2023 07:56Ik vind die frituursnack ontzettend irritant in het ontzettend veel werk topic.
woensdag 28 juni 2023 om 08:01
Ja dat is waar

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 28 juni 2023 om 08:16
Ik wilde de nick niet noemen

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

woensdag 28 juni 2023 om 08:18
charlottew88 schreef: ↑28-06-2023 07:56Ik vind die frituursnack ontzettend irritant in het ontzettend veel werk topic.
Hahahaha ik moest even scrollen om te zien wie je nou bedoelde... maar idd niet alleen in dat topic.

woensdag 28 juni 2023 om 08:21
woensdag 28 juni 2023 om 08:49
woensdag 28 juni 2023 om 08:55
Ik wilde eigenlijk in dat topic reageren met wat reageer jij apart heb jij te lang in het frituurvet gelegen. Maar dat is geen nuttige bijdrage in dat topic en wordt waarschijnlijk gezien als een sneer.MrsMorrison schreef: ↑28-06-2023 08:18Hahahaha ik moest even scrollen om te zien wie je nou bedoelde... maar idd niet alleen in dat topic.![]()

woensdag 28 juni 2023 om 09:07
charlottew88 schreef: ↑28-06-2023 08:55Ik wilde eigenlijk in dat topic reageren met wat reageer jij apart heb jij te lang in het frituurvet gelegen. Maar dat is geen nuttige bijdrage in dat topic en wordt waarschijnlijk gezien als een sneer.
Haha mooi dat je het dan toch hier plaatst. Kunnen we toch lachen om die in mijn ogen wel grappige opmerking. Maar ze reageerde ook uiterst vreemd...
woensdag 28 juni 2023 om 09:31
De schoolvakanties beginnen langzaamaan. Verveling neemt toe, komkommertijd.Murgatroyd schreef: ↑28-06-2023 08:49Religieuze zwangere die eigenlijk geen kinderen wil en nu een te late abortus overweegt heeft wel de moeite genomen om een avatar uit te kiezen voor haar eerste post, erg bedachtzaam.
Ik hoop dat het dat is.
Die TO laatst met laat afbreken zwangerschap was helemaal aan het doordraaien. Die trok het echt niet.
Deze klinkt lijdzamer, heimelijker en zie ik in dit scenario 'gewoon' moeder worden. En misschien met tegenzin moederen. Of scheiden en solo verder na bevalling.
woensdag 28 juni 2023 om 09:37
Laat mij er ff lekker buiten hè.....hanke321 schreef: ↑28-06-2023 09:31De schoolvakanties beginnen langzaamaan. Verveling neemt toe, komkommertijd.
Ik hoop dat het dat is.
Die TO laatst met laat afbreken zwangerschap was helemaal aan het doordraaien. Die trok het echt niet.
Deze klinkt lijdzamer, heimelijker en zie ik in dit scenario 'gewoon' moeder worden. En misschien met tegenzin moederen. Of scheiden en solo verder na bevalling.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

woensdag 28 juni 2023 om 09:42
hanke321 schreef: ↑28-06-2023 09:31De schoolvakanties beginnen langzaamaan. Verveling neemt toe, komkommertijd.
Ik hoop dat het dat is.
Iemand schreef "bedenk je ook eens wat de voordelen zijn van een kind" en ik probeer nu al een half uur te bedenken wat dat dan is.

woensdag 28 juni 2023 om 09:44
Wat naar voor hem, hopelijk is hij er snel vanaf.Lady*Voldemort schreef: ↑28-06-2023 07:44Ja, was een typisch gevalletje van de verkeerde plek op het verkeerde moment, daar is ie goed in. Maar we zijn al lang blij dat er geen opzet in het spel was want dan hou je er een nog veel vervelender gevoel aan over. En gelukkig hoef je tegenwoordig geen zes weken meer in een verduisterde kamer in bed te liggen![]()
Jaja.

woensdag 28 juni 2023 om 09:46
Ik hou van ze maar ik weet even ook niet, ander soort liefde voelen misschien?
Maar dat is geen vast gegeven, ik heb zelf ouders die ik mijn kinderen of andermans kinderen niet echt zou toewensen. Dus die gok zou ik niet nemen dan hoor Rik.
Ow, en kinderbijslag inderdaad als je verder niets voor ze betaald dan, voedsel enzo.

lucifee2023 wijzigde dit bericht op 28-06-2023 09:47
6.95% gewijzigd
Jaja.
woensdag 28 juni 2023 om 09:48
Dat je dan volwaardig lid bent van de maatschappij?
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning