Napraattopic 159, met geklets

09-06-2023 20:22 3013 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Welkom in napraat 158!

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/op-napraat/list_messages/249598
En hierbij ook de link naar deel 158:
overig/napraattopic-deel-158-met-geklet ... es/498269#

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-deel-2-zonder-geklet ... ges/468401

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Moderator team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Joppie schreef:
01-07-2023 20:13
Ja ik wel😊

Nou gelukkig ben ik dan niet de enige :high5:
MrsMorrison schreef:
Uhm over katten praten en scheldwoorden? De spelling wordt nogal dun zo...
Spoeling.
Solomio schreef:
01-07-2023 20:09
Tegenwoordig word je naar napraat 2.0 verwezen zodra je hier wilt napraten.
Precies. En dan klagen over gezapig geklets. :peace:
Jaja.
MrsMorrison schreef:
01-07-2023 20:12
Doen jullie ook loepen wanneer een forummer vraagt om op anoniem te gaan? Ben altijd beetje nieuwsgierig naar de reden en of er iets gebeurd is...

Schuldig :proud:
PoesmetLaarzen schreef:
01-07-2023 19:55
Kijk..zo lang geleden dat niemand het meer weet.
Beter kletsen we allemaal over eten en het 4e wijntje en tena blijkbaar.
Ik weet wel dat ik veel voorlichter ben geworden mbt privacy en dus ook minder snel nog eigen ervaringen als kapstok gebruik of om iets aan te zwengelen. En het forum vind ik gewoon saai. En wanneer er eens iets interessant is wordt het snel ik vind tegen ik vind en jij bent onaardig en dat gaat dan zoveel pagina’s door dat ik het wel weer best vind.
hanke321 schreef:
01-07-2023 20:16
Spoeling.

Haha ja had hem al gecorrigeerd... verdomde autocorrect...
Overigens kan ik ook echt heel goed schelden. Mijn vader was goed in onderbroekse lichaamsdelen, en mijn opa was expert in godslasteringen en uitgestorven ziektes. En ik heb die twee gecombineerd zeg maar.
Irma_3110 schreef:
01-07-2023 20:10
Hmmm, zou jij me door hebben? Nee, het is vast je buikgevoel wat je hier laat spreken, en daar hoeven we gelukkig niet naar te luisteren... :A:
Als ik zo woest aantrekkelijk als Signoury Weaver op een tafel lig, dan vind ik het niet erg dat je niet luistert...
Murgatroyd schreef:
En... was het zo?
[/quote

Eh niet dat ik weet o_o
Maar mensen gaan voorbij
LuciFee2023 schreef:
Serieus, ik heb dat zo’n beetje gevolgd op vraag het de mod. Wat daar nog over nagepraat moet worden, geen idee. Een stuk of twee lopen al uren lang A te gillen en een stuk of 10 B. En dan ook nog eens over niets.
Lady*Voldemort schreef:
01-07-2023 20:18
Overigens kan ik ook echt heel goed schelden. Mijn vader was goed in onderbroekse lichaamsdelen, en mijn opa was expert in godslasteringen en uitgestorven ziektes. En ik heb die twee gecombineerd zeg maar.

Wel een beetje jammer dat je die creativiteit hier dan weer niet mag gebruiken...
Lady*Voldemort schreef:
01-07-2023 20:18
Erfelijk belast dus
Maar mensen gaan voorbij
Ik ben daar aan het bij-lezen, ik snap er niets van. :whistle:
Jaja.
Moiren schreef:
01-07-2023 20:19
Serieus, ik heb dat zo’n beetje gevolgd op vraag het de mod. Wat daar nog over nagepraat moet worden, geen idee. Een stuk of twee lopen al uren lang A te gillen en een stuk of 10 B. En dan ook nog eens over niets.
Weinig stimulerend idd, maar ik wil ook wel weten wie student was en of het rijmt op Nena.
Je vraagt je wel eens af: 'Waar hebben wij het aan verdiend?
Murgatroyd schreef:
01-07-2023 20:20
Weinig stimulerend idd, maar ik wil ook wel weten wie student was en of het rijmt op Nena.
Wat is dit u weer voor een puzzel?
Jaja.
Tijdje terug werd er hier nagepraat, totdat iemand ineens haar avondmaaltijd plaatste. Daar ging een incidentele naprater toen van uit haar dak, vond dat heel raar, midden in de discussie. Dat er toen de andere napraat genoemd werd, vind ik logisch. Hier kan je erop rekenen dat er meerdere verhalen door elkaar lopen. Die filter je er zelf maar uit, of niet. Maar als je dat niet op prijs stelt, dan is die 2.0 een beter idee.
En ik moet zeggen dat ik persoonlijk niet iedere discussie hier hoef te lezen, als ik meer zin heb in gezellig geklets, maar dat verandert er niets aan dat dit topic juist voor discussie over topics is.
MrsMorrison schreef:
01-07-2023 20:17
Haha ja had hem al gecorrigeerd... verdomde autocorrect...
Dacht al zoiets. Hoewel ik slecht ben in 'herkennen en inhouden' verwachtte ik correct Nederlands van je. En had ik je al vergeven en aan je autocorrect gedacht. :P
Murgatroyd schreef:

Ik ben ook benieuwd... maar geen idee wie het zou kunnen zijn geweest maar meer of hij dan echt geen Nieuwe is.
MrsMorrison schreef:
01-07-2023 20:12
Doen jullie ook loepen wanneer een forummer vraagt om op anoniem te gaan? Ben altijd beetje nieuwsgierig naar de reden en of er iets gebeurd is...
Als ik de kans krijg loep ik.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Afbeelding ?
Je vraagt je wel eens af: 'Waar hebben wij het aan verdiend?
hanke321 schreef:
01-07-2023 20:21
Dacht al zoiets. Hoewel ik slecht ben in 'herkennen en inhouden' verwachtte ik correct Nederlands van je. En had ik je al vergeven en aan je autocorrect gedacht. :P

:flirting: naahhhh wat lief van je
Irma_3110 schreef:
01-07-2023 20:21
Tijdje terug werd er hier nagepraat, totdat iemand ineens haar avondmaaltijd plaatste. Daar ging een incidentele naprater toen van uit haar dak, vond dat heel raar, midden in de discussie. Dat er toen de andere napraat genoemd werd, vind ik logisch. Hier kan je erop rekenen dat er meerdere verhalen door elkaar lopen. Die filter je er zelf maar uit, of niet. Maar als je dat niet op prijs stelt, dan is die 2.0 een beter idee.
En ik moet zeggen dat ik persoonlijk niet iedere discussie hier hoef te lezen, als ik meer zin heb in gezellig geklets, maar dat verandert er niets aan dat dit topic juist voor discussie over topics is.
Waar ik het over heb was iets anders. Een gewoon napraatgesprek werd naar 2.0 verwezen.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
LuciFee2023 schreef:

Ik verwees niet naar 2.0 hoor.

Maar ik mag niet zeggen blijkbaar dat ik het een zeurcafe vind. Duidelijk.
Ik ben niet altijd sarcastisch. Soms slaap ik.
Joppie schreef:
Erfelijk belast dus
Ja precies.

Mijn vader leeft trouwens nog hoor, hij rijdt zelfs nog motor. Maar hij is wel wat gematigder geworden in zijn gescheld. En als ik dan per ongeluk iets ergs laat vliegen ligt ie helemaal in een deuk, de schat :love:
Murgatroyd schreef:
Oehh dit is wel een leuke puzzel jaaa :biggrin:

Wat zullen we doen? Eeuwige roem voor degene die het weet?
Zwetser

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven