Napraattopic 16

28-12-2014 15:36 3035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:Christine23 schreef op 28 december 2014 @ 17:03:

Klopt ik kan ruzie hebben met iemand maar het toch eens zijn met diegene op een ander topic. Zoals ze het hier verwoord had ik het zelf geschreven kunnen hebben. Ik doe niet aan vetes en als ik het met iemand eens ben dan schroom ik niet om dat ook gewoon toe te geven.Dat vind ik tof van je!
quote:StoraHuntur schreef op 28 december 2014 @ 17:00:

Steinbeck jij verwoordt het goed, precies hoe ik het zie. Helaas verval ik snel in verbale sneren dus bij deze heb je een "+1".

Welkom als poster 349 in het nieuwe topic

Fijne dag met je logee?
quote:ketller schreef op 28 december 2014 @ 17:02:

Christine, je vergelijkt jezelf hier met hats, maar Op een ander dorum hadden jullie ruzie.. Just saying, grappig ;)Dat kan toch? Dat heb ik zo vaak, dat ik in het ene topic helemaal met iemand overhoop lig en het in het andere topic volmondig met die persoon eens ben, of enorm veel lol heb. Is heel menselijk hoor.
Wat een cliffhanger zeg... geband or not geband. That is the question!
quote:Lady-Voldemort schreef op 28 december 2014 @ 16:49:

[...]

Voor mij hoeft Bente helemaal niet weg. Ik (en Yasmijn, en vast nog wel wat anderen) hebben haar meermaals gevraagd gewoon gezellig mee te gaan forummen, want het lijkt me een leuke meid verder en helemaal niet stom. Helaas kiest Bente er zelf voor om dat niet te doen, en dat vind ik oprecht jammer. En met mijn boerenklompenverstand denk ik wel eens dat gesprekken over ditjes en datjes veel meer zouden kunnen bijdragen aan het verminderen van haar gevoel van eenzaamheid dan wat er nu gebeurt/gebeurde.

Dat laatste denk ik ook, maar komt idd niet van de grond.

Dat is jammer, heel jammer.
quote:ketller schreef op 28 december 2014 @ 17:02:

Christine, je vergelijkt jezelf hier met hats, maar Op een ander dorum hadden jullie ruzie.. Just saying, grappig ;)Het een hoeft het ander niet uit te sluiten. Je kunt hier op topic à bonje hebben met elkaar en op topic b de beste matties zijn. Altijd al zo geweest hier gelukkig.
quote:Lady-Voldemort schreef op 28 december 2014 @ 17:04:

[...]

Dat kan toch? Dat heb ik zo vaak, dat ik in het ene topic helemaal met iemand overhoop lig en het in het andere topic volmondig met die persoon eens ben, of enorm veel lol heb. Is heel menselijk hoor.

Kan ik dan hier even kletsen over mijn perma daar! 😁 ?

Grapje!
.
quote:yasmijn schreef op 28 december 2014 @ 17:05:

[...]

Het een hoeft het ander niet uit te sluiten. Je kunt hier op topic à bonje hebben met elkaar en op topic b de beste matties zijn. Altijd al zo geweest hier gelukkig.Ja dat las ik, en reageerde ik al op dat ik dat tof vond!
quote:StoraHuntur schreef op 28 december 2014 @ 17:04:

[...]

Als je ergens "Tja. En?" op antwoordt is het discussie niveau m.i. niet erg hoog.Ik vind dat gezeik over 'toon' en of iemand mij geen prettige manier van forummen vind hebben niet meer waard dan een 'Tja. En?' En dan heb ik al teveel aandacht gegeven
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Steinbeck schreef op 28 december 2014 @ 17:04:

[...]

Welkom als poster 349 in het nieuwe topic

Grote hond staat voor de slee gebonden dus ik trek m'n sneeuwboots maar weer aan.
quote:consuelabananahammok schreef op 28 december 2014 @ 17:05:

[...]

Dat laatste denk ik ook, maar komt idd niet van de grond.

Dat is jammer, heel jammer.Doordat ze dit niet van de grond kreeg en echt alleen maar alles om haar draaide werd ze er niet sympathieker op in mijn ogen. Denk dat daar deels de crux zit in waarom ik haar zo irritant vond. En dat heeft niks met je ziekte te maken want er zijn echt wel mensen met anorexia die wel belangstelling hebben voor een ander.
Waarom schop je zo hats? Issues?
quote:Christine23 schreef op 28 december 2014 @ 17:07:

[...]

Doordat ze dit niet van de grond kreeg en echt alleen maar alles om haar draaide werd ze er niet sympathieker op in mijn ogen. Denk dat daar deels de crux zit in waarom ik haar zo irritant vond. En dat heeft niks met je ziekte te maken want er zijn echt wel mensen met anorexia die wel belangstelling hebben voor een ander.Klopt. Mijn twee beste vriendinnetjes hadden dat wel, ook op het hoogtepunt (dieptepunt) van hun ziekte.
quote:StoraHuntur schreef op 28 december 2014 @ 17:08:

Waarom schop je zo hats? Issues? Ja. Allergisch voor honden.
quote:hatsetats schreef op 28 december 2014 @ 17:09:

[...]

Ja. Allergisch voor honden.Wahahahaha
quote:ketller schreef op 28 december 2014 @ 17:06:

[...]

Ja dat las ik, en reageerde ik al op dat ik dat tof vond!

Ik kan ook heel tof zijn hoor maar ik heb gewoon vaak last van The moment your sarcasm gets so advanced people actually think you are stupid.

Ik woon helaas samen met een nog zwarter omrand sarcastisch misbaksel en de keren dat ik in huilen uitbarstte omdat ik dacht dat hij echt een enorm botte kutlul was zijn inmiddels aardig op 2 handen te tellen ik blijf erin trappen
Ik denk dat de mensen die het meeste aan Bente haar topic hebben, die paar zijn die er heel veel posten. Niet dat meiske zelf.
quote:StoraHuntur schreef op 28 december 2014 @ 17:07:

[...]

Grote hond staat voor de slee gebonden dus ik trek m'n sneeuwboots maar weer aan.

Leuk joh, een sleetocht door de sneeuw. En dan straks warme chocolademelk? Bij de open haard?

Ik zie het al helemaal voor me.
Sommige mensen hebben echt alles zelf meegemaakt hé.
O shit pagina tien alweer?

Ik heb alleen het vorige topic uitgelezen.
quote:Lady-Voldemort schreef op 28 december 2014 @ 16:45:

[...]

Die worden niet erg gewaardeerd zo te lezen.Dan lees je selectief. Zowel Feow, Consuela als ik hebben in dit topic al gezegd het goed te vinden dat er kritisch naar het topic word gekeken.
quote:Christine23 schreef op 28 december 2014 @ 17:07:

[...]

Doordat ze dit niet van de grond kreeg en echt alleen maar alles om haar draaide werd ze er niet sympathieker op in mijn ogen. Denk dat daar deels de crux zit in waarom ik haar zo irritant vond. En dat heeft niks met je ziekte te maken want er zijn echt wel mensen met anorexia die wel belangstelling hebben voor een ander.Eensch. Je moet niet alles ophangen aan een ziekte/stoornis.
quote:hatsetats schreef op 28 december 2014 @ 17:08:

[...]

Klopt. Mijn twee beste vriendinnetjes hadden dat wel, ook op het hoogtepunt (dieptepunt) van hun ziekte.En één van hen heeft dat (ondanks dat ze in een instelling woont waar ze waarschijnlijk nooit meer uitkomt) nog steeds. Maar ik zal tegen haar zeggen dat ze niet diep genoeg zit.
quote:Amaqanda schreef op 28 december 2014 @ 17:09:

Ik denk dat de mensen die het meeste aan Bente haar topic hebben, die paar zijn die er heel veel posten. Niet dat meiske zelf.Niet zo gemeen he!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven