Napraattopic 16

28-12-2014 15:36 3035 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:fluim schreef op 28 december 2014 @ 22:07:

ik zie het nadeel even niet in dezeAls je opvalt, wordt er over je gepraat. Nu is het hier buiten proportie vind ik. Zolang en zoveel over 1 iemand. Of bedoelde je dat niet?
Eieieieieieieieieieieieieieieieieieieieieieieieieieieieieieieieiei
Het "grappige" vind ik, dat zelfmoord en zelfbeschadiging, overdosis ed op andere topics gewoon ter sprake komen. Die liggen alleen niet onder de loep en valt er dus niemand over.
quote:fluim schreef op 28 december 2014 @ 22:09:

nou jij maakt er niet zoveel woorden aan vuil hoor amei. maak je wat dat betreft geen illusies

daar gaan mijn illusies.

Als er echt 20 pagina's over mij zou worden nagepraat zou ik me laten anonimiseren.
ik snap je amei
quote:Istar_ schreef op 28 december 2014 @ 22:09:

Het "grappige" vind ik, dat zelfmoord en zelfbeschadiging, overdosis ed op andere topics gewoon ter sprake komen. Die liggen alleen niet onder de loep.Klopt. Maar misschien kan je dat beter onder de pet houden voordat er weer een hyena bloed ruikt.
You know how I know? Because I reeaally think so!
en dan zeker onder een andere nick partij komen trekken voor jezelf he

Het "grappige" vind ik, dat zelfmoord en zelfbeschadiging, overdosis ed op andere topics gewoon ter sprake komen. Die liggen alleen niet onder de loep en valt er dus niemand over.Dat zie ik echt nooit. Maar ik kom dan ook weinig tot niet op psyche.
Is het gesprek met het nare onderwerp van begin van de avond voorbij?

Ja?

Mooi.

Ik ben er weer met een glas wijn.
ja doe maar snel een kleedje over, want ik was daar ook niet van op de hoogte istar ;)
quote:MrsStanleyWalker schreef op 28 december 2014 @ 22:11:

[...]

Klopt. Maar misschien kan je dat beter onder de pet houden voordat er weer een hyena bloed ruikt.Welnee, nu is het wel eens klaar toch? Hoop ik.

Het "grappige" vind ik, dat zelfmoord en zelfbeschadiging, overdosis ed op andere topics gewoon ter sprake komen. Die liggen alleen niet onder de loep en valt er dus niemand over.Eens, het komt ook (deels) omdat dit topic maar over 1 persoon gaat. Het is zeg maar geen lotgenotengroepje.
quote:StoraHuntur schreef op 28 december 2014 @ 22:10:

Als er echt 20 pagina's over mij zou worden nagepraat zou ik me laten anonimiseren.Heus niet, je zou de pagina's inlijsten en interviews geven,
quote:yasmijn schreef op 28 december 2014 @ 22:12:

Ja?

Mooi.

Ik ben er weer met een glas wijn.We hebben het nu over kindsoldaten.
ik vind het goed dat die soldaatjes er zijn
quote:StoraHuntur schreef op 28 december 2014 @ 22:13:

[...]

Eens, het komt ook (deels) omdat dit topic maar over 1 persoon gaat. Het is zeg maar geen lotgenotengroepje.

Het is juist heel erg mooi om te zien dat lotgenoten ervaringen uitwisselen op psyche.

Dan heb je er wat aan, is geen éénrichtingsverkeer, dunkt mij.
quote:Thordis2.0 schreef op 28 december 2014 @ 22:13:

[...]

Heus niet, je zou de pagina's inlijsten en interviews geven, In de santé.

[...]

Eens, het komt ook (deels) omdat dit topic maar over 1 persoon gaat. Het is zeg maar geen lotgenotengroepje.En het ligt er maar net aan wie er in dat topic kijken en wie er de aandacht op vestigen.
quote:yasmijn schreef op 28 december 2014 @ 22:12:

Ja?

Mooi.

Ik ben er weer met een glas wijn.Het is weer rustig wat dat betreft gelukkig.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

[...]

We hebben het nu over kindsoldaten.Oh do tell. Weet ik wel wat over.
quote:StoraHuntur schreef op 28 december 2014 @ 22:14:

[...]

In de santé.
En een topic waarin iemand dood wil of iets dergelijks, vind ik ook niet kunnen hier. Of topics over automutilatie. Wel iemand die het wilde/gedaan heeft en steun zoekt, maar niet iemand die er de ernst niet van in ziet.
quote:yasmijn schreef op 28 december 2014 @ 22:14:

[...]

Het is juist heel erg mooi om te zien dat lotgenoten ervaringen uitwisselen op psyche.

Dan heb je er wat aan, is geen éénrichtingsverkeer, dunkt mij.Dat bedoel ik toch ook.
ik begreep toch juist dat het topic vooral werd gebruikt om eigen ellende te etaleren

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven