Napraattopic 17

30-12-2014 16:39 3144 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:StoraHuntur schreef op 02 januari 2015 @ 17:20:

[...]

Toen ik nog NL woonde, woonde ik ook bij m'n ouders op de boerderie. Idd in een bijgebouw maar ja, je komt dan iid wel redelijk vaak bij elkaar over de vloer natuurlijk.Wij wonen op 1 minuut lopen bij mijn ouders vandaan. Die zie ik ook bijna dagelijks
Als je nou echt wil zieken hè... Op de zwangerpijler staan allemaal topics met tabellen. Steeds meer topics hebben een algemene gebruikersnaam en wachtwoord zodat iedereen zelf de tabel kan bewerken.

Je zou natuurlijk uit al die topics de tabel weg kunnen halen
quote:StoraHuntur schreef op 02 januari 2015 @ 17:20:

[...]

Toen ik nog NL woonde, woonde ik ook bij m'n ouders op de boerderie. Idd in een bijgebouw maar ja, je komt dan iid wel redelijk vaak bij elkaar over de vloer natuurlijk.Ja, maar wel gezellig.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Dat heb ik al zo vaak willen doen Istar
quote:Amaqanda schreef op 02 januari 2015 @ 17:23:

Dat heb ik al zo vaak willen doen Istar Elke keer als ik het zie kriebelt het. Ik kan er niets aan doen
quote:MrsStanleyWalker schreef op 02 januari 2015 @ 17:22:

Het is eigenlijk een gifje, maar hij beweegt niet als ava, jammer genoeg.

[afbeelding]Hij is leuk
quote:Istar_ schreef op 02 januari 2015 @ 17:24:

[...]

Elke keer als ik het zie kriebelt het. Ik kan er niets aan doen Of alle namen er uit halen en alle posters die mee zijn gaan posten nadat de tabel 'vol' was er in zetten.
quote:Istar_ schreef op 02 januari 2015 @ 17:24:

[...]

Elke keer als ik het zie kriebelt het. Ik kan er niets aan doen Je kan het ook in afvaltopics doen, kilootje of 20 erbij
quote:Amaqanda schreef op 02 januari 2015 @ 17:25:

[...]

Of alle namen er uit halen en alle posters die mee zijn gaan posten nadat de tabel 'vol' was er in zetten.Of gewoon een stom plaatje. Of hele andere nicks, van de kindvrijen ofzo. Of gewoon een lege OP.
De mogelijkheden zijn eindeloos!
Ik vind het altijd zo overdreven dat mensen na het beëindigen van een relatie over "rouwen" spreken. Zo overdramatiserend.
Dit is het leukste frame, vind ik

Laatste!
Nee, het was niet het laatste frame, het 15e geloof ik.
quote:StoraHuntur schreef op 02 januari 2015 @ 17:28:

Ik vind het altijd zo overdreven dat mensen na het beëindigen van een relatie over "rouwen" spreken. Zo overdramatiserend.Eens. Ik kan daar helemaal niets mee.
Pompidom.
laatst
Deel 18!

http://forum.viva.nl/foru ... _messages/250846#reacties

Met vriendelijke groeten,

Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Dames, ik ben weer naar een nieuwjaarsborrel. Niks doen wat ik ook niet zou doen.
You know how I know? Because I reeaally think so!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven