Napraattopic 17

30-12-2014 16:39 3144 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
quote:Istar_ schreef op 02 januari 2015 @ 15:02:

[...]

Moet volgens de picto's hè.
quote:elfje12 schreef op 02 januari 2015 @ 15:03:

Zijn we al vol?

Zolang niemand om een nieuwe vraagt of een Mods moeten toevallig goed opletten kan ie nog veel voller

Edit: eitje al gedaan.. ja dan hebben ze koffiebreak.
dat zeg ik, meubelboulevard, zitten wij de hele middag te turen of er al een nieuw topic is, zoeken zij een nieuwe bank uit of zo...
Ah, ok!
Nou ik moet weg. Alvast veel plezier in het nieuwe topic!
quote:Istar_ schreef op 02 januari 2015 @ 14:30:

Mijn kind gedroeg zich altijd voorbeeldig in de supermarkt. Behalve dan dat hij altijd bij iedereen moest melden wat wel en niet gezond was wat op de band lag En hij was niet af te leiden. Wat kon ik vaak door de grond zakken.Zo stond er ooit een ventje van een jaar of 6 tegen zijn moeder die sigaretten wilde kopen: "Mamma, ik ben wel teleurgesteld in jou dat je sigaretten koopt, want die zijn niet goed voor je". Die wist ook niet welke kant ze op moest kijken.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Miss.Innuendo schreef op 02 januari 2015 @ 15:16:

[...]

Zo stond er ooit een ventje van een jaar of 6 tegen zijn moeder die sigaretten wilde kopen: "Mamma, ik ben wel teleurgesteld in jou dat je sigaretten koopt, want die zijn niet goed voor je". Die wist ook niet welke kant ze op moest kijken.
Haha die Stoor!
Ik heb een 8 jarig montessori kind in huis. Vorige week waren er onbekende buren vuurwerk aan het afsteken. Is ze bloedserieus, en ernstig verontwaardigd, want dat mag toch nog niet? En bij de 4e keer zegt ze:

'Mam, ik ga de ze aanspreken hoor, dit kan écht niet.'

http://forum.viva.nl/foru ... list_messages/250833/last

Bam en door
Hè lekker rustig hier, heerlijk!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Laatst!

Echt niet.
quote:Star schreef op 02 januari 2015 @ 13:17:

[...]

+1

Zit gewoon niet in mijn genen Het schijnt wel in mijn genen te moeten zitten. Mijn ma was panisch schoon en een paar van mijn zussen ook. Ik ben van de weeromstuit een smerige slons.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Ze zullen nu toch wel terug zijn van de koffie en cup a soup break?
Nog geen nieuw topic?
T wordt nu een wedstrijdje wie de laatste is ;)
quote:Istar_ schreef op 02 januari 2015 @ 16:29:

Nog geen nieuw topic?Allang.
Nu er toch 2 topics zijn is het natuurlijk een uitgelezen moment om 1 tot kletstopic te bombarderen.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Laatst!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven