Napraattopic 18
vrijdag 2 januari 2015 om 17:42
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 3 januari 2015 om 19:55
quote:MrsStanleyWalker schreef op 03 januari 2015 @ 19:43:
[...]
Ik ben bang dat ik dat ook maar moet gaan overwegen. Ben alleen bang dat het weer mijn gemoedstoestand gaat beïnvloeden.
Dat hangt misschien af van de pil die je gaat slikken c.q. hebt geslikt?
Ik heb daar nooit last van, maar ja, ik las geen pauzes in. Hooguit 1 of 2 keer per jaar.
[...]
Ik ben bang dat ik dat ook maar moet gaan overwegen. Ben alleen bang dat het weer mijn gemoedstoestand gaat beïnvloeden.
Dat hangt misschien af van de pil die je gaat slikken c.q. hebt geslikt?
Ik heb daar nooit last van, maar ja, ik las geen pauzes in. Hooguit 1 of 2 keer per jaar.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
zaterdag 3 januari 2015 om 19:57
zaterdag 3 januari 2015 om 19:59
zaterdag 3 januari 2015 om 20:04
quote:Miss.Innuendo schreef op 03 januari 2015 @ 19:59:
Ik vind het trouwens een beetje dom dat iedereen dat '2 jaar naar Amerika'-topic nu aan het bashen is.
Het had leuker geweest om even af te wachten waar de TO nog mee ging komen.Zó eens!
Ik vind het trouwens een beetje dom dat iedereen dat '2 jaar naar Amerika'-topic nu aan het bashen is.
Het had leuker geweest om even af te wachten waar de TO nog mee ging komen.Zó eens!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 3 januari 2015 om 20:06