Napraattopic 18

02-01-2015 17:42 3210 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

http://forum.viva.nl/foru ... c-op/list_messages/249598

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Oh oh, Stoor een ban?
quote:Istar_ schreef op 04 januari 2015 @ 19:32:

[...]

Ik wil dan 1 dag meer gaan werken, tot half 4 ipv 5. En contractuitbreiding voor de overige dagen. Ik werk nl al 2 jaar 18 uur ipv 16 uur ontdekte ik laatst

Ik denk dat dat wel gaat lukken, want anders moeten ze voor 1 dag iemand aannemen.Succes met het nemen van de beslissing.
quote:doornroosje9 schreef op 04 januari 2015 @ 19:33:

[...]

Werk jij dan meer in jullie klas dan hij? Dat lijkt me niet slecht. Ik heb ook 5 jaar samengewerkt en dat viel heel goed mee, maar daar moet je echt geluk mee hebben.Allebei 2 dagen alleen en 1 dag samen.
quote:Steinbeck2 schreef op 04 januari 2015 @ 18:57:

[...]

Snarfie kwam hier gal spuwen en heeft een perma ivm trollen.Oh, niks gemist dan.
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:Steinbeck2 schreef op 04 januari 2015 @ 19:34:

[...]

Succes met het nemen van de beslissing.Dank je. Eigenlijk heb ik hem al genomen, maar ik vind het gewoon doodeng.
Ik heb weleens wat mails van. Angels onder ogen gehad die niet voor forum-ogen bestemd waren. Jullie zitten er niet ver naast.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Istar_ schreef op 04 januari 2015 @ 19:35:

[...]

Dank je. Eigenlijk heb ik hem al genomen, maar ik vind het gewoon doodeng.Komt wel goed!
quote:Istar_ schreef op 04 januari 2015 @ 19:35:

[...]

Dank je. Eigenlijk heb ik hem al genomen, maar ik vind het gewoon doodeng.

Ja, snap ik, maar het komt vast goed. Er gaat een wereld buiten het forum voor je open

Stoor staat niet in het bantopic.
quote:Istar_ schreef op 04 januari 2015 @ 19:34:

[...]

Allebei 2 dagen alleen en 1 dag samen.Werk je nu ook 1 dag samen? Of wordt dat de extra dag?
Life is short. Eat dessert first.
quote:Amaqanda schreef op 04 januari 2015 @ 19:34:

[...]

Ja zeker! Maar meer als een mbo-4 gaat er niet komen. Je bent te hoog opgeleid.Wat voor baan? Ik heb twee keer MBO-4 en zoek een baan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven