Napraattopic 2

26-08-2014 19:49 3015 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.

Wat mag wel:

- bans bespreken

- beleid bespreken

- trollhinten

- even stoom afblazen

Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat

De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl

Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ah, hurricane Katrina heeft ze ook meegemaakt, of course.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Scamp schreef op 31 augustus 2014 @ 14:47:

Ach, ze heeft het glas champagne bij binnekomst niet genoemd.

(kregen wij toen het vliegtuig overboekt was en we naar de eerste klas mochten, 20 jaar geleden )Ja, je kunt een drankje krijgen, maar zij is zwanger schreef ze in een topic van haar.
quote:doornroosje9 schreef op 31 augustus 2014 @ 14:52:

Ah, hurricane Katrina heeft ze ook meegemaakt, of course.Volgende week zal ze wel melden dat ze 9-11 ook heeft overleefd vanaf de 380ste verdieping en dat ze voor de schrik éérst even maar de starbucks moest.
quote:rdvv schreef op 31 augustus 2014 @ 14:53:

[...]

Ja, je kunt een drankje krijgen, maar zij is zwanger schreef ze in een topic van haar. Jij wilde met deze nick toch ook anoniem, want boehoe, huilie huilie, íedereen herkende je. Practice alsjeblieft een keer wat je preacht.
Zit hier het groepje?
quote:Egidius schreef op 31 augustus 2014 @ 14:55:

Zit hier het groepje?Yep, hier zit je goed
quote:doornroosje9 schreef op 31 augustus 2014 @ 14:52:

Ah, hurricane Katrina heeft ze ook meegemaakt, of course.Kan toch ook best dat ze er iets van heeft meegekregen als ze precies daar woont.
quote:Egidius schreef op 31 augustus 2014 @ 14:55:

Zit hier het groepje?Alleen op de donderdagavond van 19.15 tot 22.15.
quote:rdvv schreef op 31 augustus 2014 @ 14:56:

[...]

Kan toch ook best dat ze er iets van heeft meegekregen als ze precies daar woont.Ga eens uitzoeken waar Katrina huis heeft gehouden en vergelijk dat met NYC.
quote:rdvv schreef op 31 augustus 2014 @ 14:56:

[...]

Kan toch ook best dat ze er iets van heeft meegekregen als ze precies daar woont.

Jeeeeeeh, volgens mij sta ik onder de negeer!

Nou kan ik nog even doorspuien, ze kan nou toch niet meer klikken tegen de mods want ze kan me niet meer lezen.

Ik snap wel dat rdvv het opneemt voor het disney prinsesje. Jullie aandachtsgeilerts moeten het toch een beetje voor elkaar opnemen he.
quote:yasmijn schreef op 31 augustus 2014 @ 14:57:

[...]

Ga eens uitzoeken waar Katrina huis heeft gehouden en vergelijk dat met NYC.Ja, maar mss hadden ze toen in Joe Jork ook wel windkracht 3.
Jeej, een permaban voor Laura80
quote:yasmijn schreef op 31 augustus 2014 @ 14:57:

[...]

Ga eens uitzoeken waar Katrina huis heeft gehouden en vergelijk dat met NYC.Misschien woonde toen ergens anders, ik weet het niet, maar ik kan me niet voorstellen dat iemand zulke ellenlange verhalen verzint, want als je leest dan lijkt het wel dat ze weet waarover ze praat. Sommige mensen maken veel bijzondere dingen mee in het leven.
quote:rdvv schreef op 31 augustus 2014 @ 15:00:

[...]

Misschien woonde toen ergens anders, ik weet het niet, maar ik kan me niet voorstellen dat iemand zulke ellenlange verhalen verzint, want als je leest dan lijkt het wel dat ze weet waarover ze praat. Sommige mensen maken veel bijzondere dingen mee in het leven.Blablabla.
Ze zijn een aantal keer verhuisd, Yasmijn. Eerste huis in de VS getroffen door tornado, verhuisd, tweede huis verwoest door Katrina, verhuisd naar Florida. Daar had moeder een hartaanval gekregen en toen zijn haar ouders naar Nederland gegaan. Heel in het kort.
quote:rdvv schreef op zondag 31 augustus 2014 14:53 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Scamp in "Napraattopic 2"" class="messagelink">Scamp schreef op 31 augustus 2014 @ 14:47</a>:</b>

Ach, ze heeft het glas champagne bij binnekomst niet genoemd.

(kregen wij toen het vliegtuig overboekt was en we naar de eerste klas mochten, 20 jaar geleden )</div></blockquote>Ja, je kunt een drankje krijgen, maar zij is zwanger schreef ze in een topic van haar. Haar Amerikaanse Gyn, waar ze sowieso elke 3 maanden voor controle komt, heeft haar heus vast verteld dat een drankje geen kwaad kan, zolang het maar champagne is. Echt...
O ja, nog ergens tussendoor door een alligator gegijzeld, waar de buurman opgesprongen is en die heeft zijn bek met tape dichtgeplakt. Echt gebeurd hoor.
quote:doornroosje9 schreef op 31 augustus 2014 @ 15:02:

Ze zijn een aantal keer verhuisd, Yasmijn. Eerste huis in de VS getroffen door tornado, verhuisd, tweede huis verwoest door Katrina, verhuisd naar Florida. Daar had moeder een hartaanval gekregen en toen zijn haar ouders naar Nederland gegaan. Heel in het kort.Wow
quote:doornroosje9 schreef op 31 augustus 2014 @ 15:06:

O ja, nog ergens tussendoor door een alligator gegijzeld, waar de buurman opgesprongen is en die heeft zijn bek met tape dichtgeplakt. Echt gebeurd hoor.
Is ze met KLM naar NYC gevlogen?
Doornroosje
quote:doornroosje9 schreef op 31 augustus 2014 @ 15:06:

O ja, nog ergens tussendoor door een alligator gegijzeld, waar de buurman opgesprongen is en die heeft zijn bek met tape dichtgeplakt. Echt gebeurd hoor.Jaja.
quote:rdvv schreef op 31 augustus 2014 @ 15:09:

[...]

Jaja.Moet ik anders even naar de mods mailen voor je anonimisering?
Geen idee of ze met KLM gevlogen heeft.

Ben ik blij met mijn saaie, rustige leventje. Pfoe, lijkt me ontzettend vermoeiend.
quote:yasmijn schreef op 31 augustus 2014 @ 14:56:

[...]

Yep, hier zit je goed Dus toch? En ik maar zoeken....
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven