Napraattopic 2
dinsdag 26 augustus 2014 om 19:49
Beste forummers,
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren, openen we dit topic.
Wat mag wel:
- bans bespreken
- beleid bespreken
- trollhinten
- even stoom afblazen
Wat mag niet: alles wat in de huisregels staat
De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, staf dan je posting even of stuur een mailtje naar forum@viva.nl
Net alshet Bantopic is dit een test tot eind september en behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het experiment te beëindigen.
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 6 september 2014 om 23:19
quote:Ismene schreef op 06 september 2014 @ 23:16:
Ben hier zo hard aan het lachen dat mijn vriend zich afvraagt of alles nog wel goed gaat met mij...
En Linaisa zei nog wel zo dat ze hier niet was om ons te entertainen.
Hahahahahaha, grapje, dat deed ze toch
Ben hier zo hard aan het lachen dat mijn vriend zich afvraagt of alles nog wel goed gaat met mij...
En Linaisa zei nog wel zo dat ze hier niet was om ons te entertainen.
Hahahahahaha, grapje, dat deed ze toch
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
zaterdag 6 september 2014 om 23:19
quote:Linaisa schreef op 06 september 2014 @ 23:08:
[...]
ik verdedig mezelf. maar aangezien jij ook 'terughoudend' bent tegenover mij had ik ook niet verwacht dat je uberhaupt de situatie objectief zou bekijken. want ik ben nu volgens jou de boeman hier die iedereen onderuit haalt en onterecht aanvalt zonder enige aanleiding. uhumm. De enige die jij onderuit haalt ben jij zelf hoor...
[...]
ik verdedig mezelf. maar aangezien jij ook 'terughoudend' bent tegenover mij had ik ook niet verwacht dat je uberhaupt de situatie objectief zou bekijken. want ik ben nu volgens jou de boeman hier die iedereen onderuit haalt en onterecht aanvalt zonder enige aanleiding. uhumm. De enige die jij onderuit haalt ben jij zelf hoor...
zaterdag 6 september 2014 om 23:23
quote:Merisi schreef op 06 september 2014 @ 23:11:
[...]
Komt goed schatje.
[img]http://forum.alzheimers.org.uk/attachme ... 1360669401[/img]
()
[...]
Komt goed schatje.
[img]http://forum.alzheimers.org.uk/attachme ... 1360669401[/img]
()
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht
zaterdag 6 september 2014 om 23:24
quote:Linaisa schreef op 06 september 2014 @ 23:12:
[...]
oow dus wat je zegt is dat ik niet de enige ben die dit beweert ? het is anderen ook al opgevallen?
i rest my case.
Linaisa,
Weest nou eens een grote meis, and rest your case nou gewoon.
Ik kom speciaal inloggen om te zeggen dat je een irrit#nte zuig#rt bent.
Maar ik ben natuurlijk zelf maar een zieligerd want ik hoor niet in het groepje, ik ben een non-illuminatie. Zij die niet verlicht mag worden....huillie.
[...]
oow dus wat je zegt is dat ik niet de enige ben die dit beweert ? het is anderen ook al opgevallen?
i rest my case.
Linaisa,
Maar ik ben natuurlijk zelf maar een zieligerd want ik hoor niet in het groepje, ik ben een non-illuminatie. Zij die niet verlicht mag worden....huillie.
zaterdag 6 september 2014 om 23:26
quote:millefleur schreef op 06 september 2014 @ 23:24:
[...]
Linaisa,
Maar ik ben natuurlijk zelf maar een zieligerd want ik hoor niet in het groepje, ik ben een non-illuminatie. Zij die niet verlicht mag worden....huillie. Jij niet in het groepje horen... Make that the cat wise...
[...]
Linaisa,
Maar ik ben natuurlijk zelf maar een zieligerd want ik hoor niet in het groepje, ik ben een non-illuminatie. Zij die niet verlicht mag worden....huillie. Jij niet in het groepje horen... Make that the cat wise...
zaterdag 6 september 2014 om 23:28
quote:Lady-Voldemort schreef op 06 september 2014 @ 23:03:
Mij is hier op dit snertforum ook heel veel onrecht aangedaan . Ze hebben me uitgemaakt voor huilie, voor onaangenaam mensch, voor lid van het groepje, ze hebben tegen me geschreeuwd, ze hebben me gestaft, ze hebben me onder de negeer gezet . En toch ben ik hier nog steeds . Ik zal wel moeten, want buiten het forum heb ik helemaal geen leven .
Diagnose: forumfossiel.
Niets tegen te doen, helaas.
Mij is hier op dit snertforum ook heel veel onrecht aangedaan . Ze hebben me uitgemaakt voor huilie, voor onaangenaam mensch, voor lid van het groepje, ze hebben tegen me geschreeuwd, ze hebben me gestaft, ze hebben me onder de negeer gezet . En toch ben ik hier nog steeds . Ik zal wel moeten, want buiten het forum heb ik helemaal geen leven .
Diagnose: forumfossiel.
Niets tegen te doen, helaas.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.