Napraattopic 20

09-01-2015 19:07 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

lees hier de OP van het napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
communitymanagerviva wijzigde dit bericht op 09-01-2015 19:50
Reden: Link aangepast
% gewijzigd

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Zo vreselijk bang voor die man en dan in het zelfde dorp blijven wonen. Ik zou zoveel mogelijk afstand zoeken, niks zelfde dorp.
Maar goed, ik stink. Ik ga douchen.

Later!
quote:Nouschi schreef op 10 januari 2015 @ 11:02:

[...]

Ja weet ik maar ik bedoel de laatste weken. Dat je hier een topic opent dat kan maar je gaat het hele proces toch niet hier neerzetten?

Zelfde als bij die Nathan, er is iets aan de hand en dan wordt re langzaam naar een climax toegewerkt... Steeds iets meer info, steeds iets nieuws.

Bij die Nathan kon je er donder op zeggen dat er op een gegeven moment binnen twee dagen uit zou komen dat die vrouw keihard vreemdging en er vandoor ging met de directeur,

Bij dit topic zat die poging om weg te komen er zo aan te komen.. Jemig, er werd zelfs afgeteld en het tijdstip was bekend. Hoe dom ben je dan?
quote:eend1993 schreef op 10 januari 2015 @ 11:03:

[...]

Zijn er serieus mensen die zich hiermee bezighouden?

Volgens de mods kennelijk wel.

Je suis innocence.
Precies met tijdstip en alles. Bestaat niet. Dat doe je niet als je heel bang bent.

Of ze moet gedacht hebben dat hij geen Nederlands kan lezen en het niet uitmaakt maar dan klopt het niet dat ex hier nu zit.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Nouschi schreef op 10 januari 2015 @ 10:54:

Dit is eindelijk een napraat MissI en er is een kletstopic

Waarom richt je dit aan mij?

God knows dat ik het Napraat-kletstopic in de lucht probeerde te houden, maar er was geen animo voor.

En het Spuugpaleis.....heb je er gelezen? Ik kan er geen touw aan vastknopen maar dat zal wel aan mij liggen.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Ik gok ook op de TO zelf. Weekje extra vakantie, misschien. Of ontslagen per 1 januari.
quote:Nouschi schreef op 10 januari 2015 @ 11:16:

Precies met tijdstip en alles. Bestaat niet. Dat doe je niet als je heel bang bent.

Of ze moet gedacht hebben dat hij geen Nederlands kan lezen en het niet uitmaakt maar dan klopt het niet dat ex hier nu zit.Voor Zweden is Nederlands echt niet zo heel moeilijk. En als ik drie jaar lang Zweeds om me heen hoor kan ik ook meelezen op een Zweeds forum. Dus dat vind ik geen factor,
quote:Miss.Innuendo schreef op 10 januari 2015 @ 11:17:

[...]

Waarom richt je dit aan mij?

God knows dat ik het Napraat-kletstopic in de lucht probeerde te houden, maar er was geen animo voor.

En het Spuugpaleis.....heb je er gelezen? Ik kan er geen touw aan vastknopen maar dat zal wel aan mij liggen.Het was voor TAM bedoeld. Maar er was geen groter voorvechtster dan jij dat dit topic moest blijven hoe het was toch? Jouw woorden "ik ga nergens heen!"
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik herhaal myself nog een keer:

Mijn wereldbeeld
Amaqanda: "Zien wij er uit als een zwangerschapstest?"
quote:Nouschi schreef op 10 januari 2015 @ 11:01:

[...]

Spuugpaleis heet het.Ik heb het geprobeerd, maar volgens mij ben ik niet dronken genoeg (of onder invloed van LSD) om het daar te snappen.
Nou, dit topic is ook weg.

Overigens ook opvallend dat de openingspost zei 'dapper mama van twee kindjes'

Kennelijk is het voldoende om jezelff in elkaar te laten meppen en op te laten sluiten om dapper bevonden te worden, of stoer.

Bijzonder vind ik dat altijd. Dat mishandelde vrouwen per definitie dapper en stoer zijn.
quote:Myself82 schreef op 10 januari 2015 @ 10:50:

Sorry dat ik een topic heb geopend, zal me in het vervolg hier melden. Ik ga mij nu ook serieus afvragen of dit echt is. Te onwaarschijnlijk.

Vroeger.... Toen ik nog een lief klein schattig onschuldig meisje was, toen was er op het yes forum ook iemand die echt van leugens aan elkaar hing. Totdat ze werd ontmaskert. Mensen kunnen heel ver gaan.Marion?
He dat was weer eens ouderwets even leuk en gezellig.... Het duurde dit keer echt lang voordat ze het topic offline haalden.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Hoe schrijf je 'napraten' in het Zweeds?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:ThunderassMan schreef op 10 januari 2015 @ 11:24:

[...]

Ik heb het geprobeerd, maar volgens mij ben ik niet dronken genoeg (of onder invloed van LSD) om het daar te snappen.

Wat schrijf je dat leuk!

Ik snap er ook geen hout van.
quote:viva-amber schreef op 10 januari 2015 @ 11:25:

Hoe schrijf je 'napraten' in het Zweeds?

Vraag maar aan Thordis.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Even een heel ander onderwerp, hoewel klets en geen napraat.

Mijn oudste (16 jaar) vraagt wat de minst erge belediging is die ik kan bedenken. Ik zeg dat elke belediging erg is.

Zegt hij: maar er is toch verschil tussen bijvoorbeeld 'tuttebol' en 'kuthoer'?

Echt, het is een zeer zachtaardig kind, dat dat soort woorden überhaupt nooit zal gebruiken, maar hij kent ze dus wel.

The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:minnimouse schreef op 10 januari 2015 @ 11:25:

[...]

Marion? Oh ex yessers?
quote:Enn schreef op 10 januari 2015 @ 11:26:

[...]

Vraag maar aan Thordis.Uppföljningsdiskussioner
quote:Thordis2.0 schreef op 10 januari 2015 @ 11:26:

[...]

Wat schrijf je dat leuk!

Ik snap er ook geen hout van.Blij dat ik niet de enige ben.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Thordis2.0 schreef op 10 januari 2015 @ 11:27:

[...]

Oh ex yessers? Ja. In mijn jeugd zat ik jaaaaaaren op Yes. Volgens mij wel een jaar of 8.
Trud met een D moet kunnen, Solomio. Of muts.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:Thordis2.0 schreef op 10 januari 2015 @ 11:28:

[...]

Uppföljningsdiskussioner

Zweden komen gewoon uit Noorwegen.
quote:Thordis2.0 schreef op 10 januari 2015 @ 11:28:

[...]

Uppföljningsdiskussioner

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven