Napraattopic 2025.8, met geklets en een brandend zonnetje
woensdag 13 augustus 2025 om 14:42
Beste forummers,
Welkom in napraat 2025.8 met geklets.
Hierin kunnen jullie volop napraten over alles wat er op het forum gebeurt en in jullie dagelijks leven.
Een paar regels:
- er mag wel gesproken worden over wat iemand schrijft, maar niet over wat of hoe iemand is.
- er mag niet gehint of gehengeld worden naar vorige nicks.
- er mag hier wel besproken worden of iemand trollt.
- bashen van het andere napraattopic is niet toegestaan.
De normale regels van het hele forum gelden natuurlijk ook hier.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
https://forum.viva.nl/overig/napraat-z ... 35907716
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Moderators Vivaforum
Welkom in napraat 2025.8 met geklets.
Hierin kunnen jullie volop napraten over alles wat er op het forum gebeurt en in jullie dagelijks leven.
Een paar regels:
- er mag wel gesproken worden over wat iemand schrijft, maar niet over wat of hoe iemand is.
- er mag niet gehint of gehengeld worden naar vorige nicks.
- er mag hier wel besproken worden of iemand trollt.
- bashen van het andere napraattopic is niet toegestaan.
De normale regels van het hele forum gelden natuurlijk ook hier.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
https://forum.viva.nl/overig/napraat-z ... 35907716
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Moderators Vivaforum
moderatorviva wijzigde dit bericht op 13-08-2025 20:17
0.13% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 21 september 2025 om 22:27
Dat zuigt inderdaad.
Ik stop die broeken maar achter in de kast voor als ik weer wat aankom.
Het was raar, ik brak de schouder en zat natuurlijk levenloos op de bank. Mensen kwamen langs met eten en chocola en noem maar op. En ik maar eten en geen beweging. De eerste 5 weken had ik alleen maar flodder huisbroeken aan want het was onmogelijk om normale kleren aan te krijgen. Een vriendin van mij draagt vele maten groter dan ik dus ik zei: breng mij jouw vesten en wat je ook maar hebt, dat kan ik aankrijgen met veel gedoe. Ik dacht, ik ga aankomen uiteraard.
Toen ik weer wat in beweging kwam, ging ik op de schaal staan. Min 5, ondanks al dat gevreet. Naderhand leerde ik dat mijn lichaam heel hard moest werken om te genezen. Dat kostte calorieën.
Vandaar de miskoop met de broeken.
yasmijn wijzigde dit bericht op 21-09-2025 22:30
0.06% gewijzigd
Geen bijzonderheden
zondag 21 september 2025 om 22:31
Eerst passen en als ze goed zijn pas in de wasmachine. Of heb je dit nog nooit meegemaakt?
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zondag 21 september 2025 om 22:32
Ik ben echt nog nooit afgevallen na breuken of ander zeer.yasmijn schreef: ↑21-09-2025 22:27Dat zuigt inderdaad.
Ik stop die broeken maar achter in de kast voor als ik weer wat aankom.
Het was raar, ik brak de schouder en zat natuurlijk levenloos op de bank. Mensen kwamen langs met eten en chocola en noem maar op. En ik maar eten en geen beweging. De eerste 5 weken had ik alleen maar flodder huisbroeken aan want het was onmogelijk om normale kleren aan te krijgen. Een vriendin van mij draagt vele maten groter dan ik dus ik zei: breng mij jouw vesten en wat je ook maar hebt, dat kan ik aankrijgen met veel gedoe. Ik dacht, ik ga aankomen uiteraard.
Toen ik weer wat in beweging kwam, ging ik op de schaal staan. Min 5, ondanks al dat gevreet. Naderhand leerde ik dat mijn lichaam heel hard moest werken om te genezen. Dat kostte calorieën.
Vandaar de miskoop met de broeken.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zondag 21 september 2025 om 22:35
zondag 21 september 2025 om 22:39
zondag 21 september 2025 om 22:40
Ik wel en veel te veel ook. In het ziekenhuis kreeg ik infuus met genoeg eten schijnbaar. Ik was echt mager toen ik eruit ,kwam en dat was maar een week, dat ik niet kon, mocht eten.
redhead70 wijzigde dit bericht op 21-09-2025 22:41
Reden: 2 foutjes
Reden: 2 foutjes
0.48% gewijzigd
Afkoelen heeft gewerkt
zondag 21 september 2025 om 22:57
Ik heb werkelijk geen favoriete winkel. Ik haat winkelen. Soms heb je wat nodig en dan ga ik met lood in de schoenen. Bij winkel 2 geen succes, dan duik ik het café in. Dan is het klaar.Kidneybean schreef: ↑21-09-2025 22:51Neeee ik hou van C&A. Een van de weinige winkels waar ik kleding kan kopen die mij meestal wel direct past![]()
Online is voor mij al helemaal niet bespreekbaar.
Geen bijzonderheden
maandag 22 september 2025 om 11:01
Er staat op de bon van mijn aankoop van gister bij C&A dat het retourbedrag bij voorkeur op een giftcard teruggestort wordt. Ik vraag altijd om het terug te pinnen op mijn rekening en dat gaat altijd goed. Bij voorkeur is niet dat het alleen zo moet.
maandag 22 september 2025 om 11:06
Tupperware schreef: ↑22-09-2025 11:01Er staat op de bon van mijn aankoop van gister bij C&A dat het retourbedrag bij voorkeur op een giftcard teruggestort wordt. Ik vraag altijd om het terug te pinnen op mijn rekening en dat gaat altijd goed. Bij voorkeur is niet dat het alleen zo moet.
Ik heb al even niks besteld bij C&A, maar heb ook altijd gewoon geld retour gekregen.
•
maandag 22 september 2025 om 11:08
Ik vind de spijkerbroeken van C&A wel fijn.
Ik moest een maat kleiner, dit weekend gekocht.
Hebben ze blijkbaar lengtematen.
Dat snap ik wel, normaal heb ik lengtemaat 32.
Dus staat er op een broek maat-lengtemaat
In deze broek stond niets dacht ik, dus gekocht, want ik dacht standaard.
Heb ik alle labels eruit gesloopt, lees ik short.
Zit ik met een kort water broek te trutten.
Weg 40 euro.
Ik moest een maat kleiner, dit weekend gekocht.
Hebben ze blijkbaar lengtematen.
Dat snap ik wel, normaal heb ik lengtemaat 32.
Dus staat er op een broek maat-lengtemaat
In deze broek stond niets dacht ik, dus gekocht, want ik dacht standaard.
Heb ik alle labels eruit gesloopt, lees ik short.
Zit ik met een kort water broek te trutten.
Weg 40 euro.
maandag 22 september 2025 om 11:24
maandag 22 september 2025 om 11:34
.....Waarvan het antwoord prima online te vinden is.Star⁴ schreef: ↑22-09-2025 11:24actueel/rode-lijn-praktische-veaag/list_messages/513159
En weer een vraag![]()
I am free, yes, I'm free, now I'm on my way...
maandag 22 september 2025 om 11:47
Ja maar! Ze kan prima zelf zoeken hoor! Ze wil juist meningen!
Maar goed, ze reageert in elk geval, dat kun je van een hoop forummers met vragen (al dan niet om feedback) of topicdiarree niet zeggen. Karolien bijvoorbeeld, die zo graag feedback wil op de kutkinderen van haar vriend.
maandag 22 september 2025 om 11:58
Raar mens idd. Hele eigenaardige manier van schrijven ook. Nu nog even wachten tot NN in dat topic reageert, dan is mijn dag weer goed.S-Groot schreef: ↑22-09-2025 11:47Ja maar! Ze kan prima zelf zoeken hoor! Ze wil juist meningen!
Maar goed, ze reageert in elk geval, dat kun je van een hoop forummers met vragen (al dan niet om feedback) of topicdiarree niet zeggen. Karolien bijvoorbeeld, die zo graag feedback wil op de kutkinderen van haar vriend.
I am free, yes, I'm free, now I'm on my way...

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in