Napraattopic 2025.9 met geklets
dinsdag 28 oktober 2025 om 10:17
Beste forummers,
Welkom in napraat 2025.9 met geklets.
Hierin kunnen jullie volop napraten over alles wat er op het forum gebeurt en in jullie dagelijks leven.
Een paar regels:
- er mag wel gesproken worden over wat iemand schrijft, maar niet over wat of hoe iemand is.
- er mag niet gehint of gehengeld worden naar vorige nicks.
- er mag hier wel besproken worden of iemand trollt.
- bashen van het andere napraattopic is niet toegestaan.
De normale regels van het hele forum gelden natuurlijk ook hier.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
https://forum.viva.nl/overig/napraat-z ... 35907716
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Moderators Vivaforum
Welkom in napraat 2025.9 met geklets.
Hierin kunnen jullie volop napraten over alles wat er op het forum gebeurt en in jullie dagelijks leven.
Een paar regels:
- er mag wel gesproken worden over wat iemand schrijft, maar niet over wat of hoe iemand is.
- er mag niet gehint of gehengeld worden naar vorige nicks.
- er mag hier wel besproken worden of iemand trollt.
- bashen van het andere napraattopic is niet toegestaan.
De normale regels van het hele forum gelden natuurlijk ook hier.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
https://forum.viva.nl/overig/napraat-z ... 35907716
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Moderators Vivaforum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
donderdag 20 november 2025 om 19:36
donderdag 20 november 2025 om 20:10
Hier traag en in de index alles door elkaar en te dicht op elkaar. Ik kom alleen maar op pagina 1 of mijn eerste reactie. Maar niet uitgelogd (ik klop even af).
Ik vind hem trouwens wel grappig: in het vraag-de-mods forum aan de moderators vragen of ze online komen...
Ik vind hem trouwens wel grappig: in het vraag-de-mods forum aan de moderators vragen of ze online komen...
irma_3110 wijzigde dit bericht op 20-11-2025 20:12
11.34% gewijzigd
donderdag 20 november 2025 om 20:12
Dat is toch heel erg raar? Maar ja ik heb er verder helemaal geen verstand van.
Vrijheid, gelijkheid, zusterschap
vrijdag 21 november 2025 om 15:15
vrijdag 21 november 2025 om 18:31
Ik kan het niet laten.Lady*Voldemort schreef: ↑21-11-2025 18:30Ik snap niet dat er nog mensen serieus in gaan op die affaire-mevrouw. Dat is toch gewoon een trol?
Deck mich zu mit Zärtlichkeiten
vrijdag 21 november 2025 om 18:32
Ja lekker he?SirDidymus schreef: ↑21-11-2025 18:29Hier staat de kerstboom ook nu!![]()
Ik vind het altijd kutwerk om te doen maar alles eenmaal staat dan ben ik ook weer blij!
Ik was een paar weken terug zo goochem om een boom te kopen met ingebouwde lichtjes, dus dat scheelt al een hoop kutwerk
Graftak!
vrijdag 21 november 2025 om 18:45
Gevaccineerd zeker?Lady*Voldemort schreef: ↑21-11-2025 18:44Oh en nog even wat medisch geklets: ik ben nu al voor de derde keer dit najaar snipverkouden. Niks zorgwekkends of zo maar ik word er inmiddels wel schijtziek van.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
vrijdag 21 november 2025 om 19:04
vrijdag 21 november 2025 om 19:09
Lady*Voldemort schreef: ↑21-11-2025 18:32Ja lekker he?
Ik was een paar weken terug zo goochem om een boom te kopen met ingebouwde lichtjes, dus dat scheelt al een hoop kutwerk![]()
Ja die wilde ik ook kopen, maar deze heb ik nog niet zo lang en was een hele dure
Dus ik heb de lichtjes zelf maar erin gepropt... die takken uit elkaar pluizen en de lichtjes zijn het ergste. De versiering verder is dan weer zo gedaan.
vrijdag 21 november 2025 om 19:11
Lady*Voldemort schreef: ↑21-11-2025 18:44Oh en nog even wat medisch geklets: ik ben nu al voor de derde keer dit najaar snipverkouden. Niks zorgwekkends of zo maar ik word er inmiddels wel schijtziek van.
Vreselijk he? Ik pak ook ieder virusje op van leerlingen of vrienden. En loop dus eigenlijk al vanaf oktober continue te snotteren. Mijn weerstand is mooi ruk vergeleken met anderen.
Ik ben er gelukkig niet ziek van, maar gewoon veel niezen, snotteren en van warm naar koud de hele dag...
We zijn gezegend met een goed gestel hoor ik wel.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in