Napraattopic 21

16-01-2015 11:26 3051 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

lees hier de OP van het napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:StoraHuntur schreef op 23 januari 2015 @ 20:36:

[...]

Ik moet weg!! Zal ik afzeggen? Is het een legitieme reden? "Ik kan helaas niet komen, ik zit in de race voor een olympische plak op de napraat, waar ik al 21 delen voor aan het trainen ben".

Natuurlijk is dat een legitieme reden.

Hemel, als dat al niet meer legitiem is, wat dan nog wel?

Ik doe al een stapje terug, om jou meer kans te geven.

Zet em op.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Steinbeck2 schreef op 23 januari 2015 @ 20:35:

Mijn geheime fantasie:

[afbeelding]Kwintetje dan maar?
quote:StoraHuntur schreef op 23 januari 2015 @ 20:36:

[...]

Ik moet weg!! Zal ik afzeggen? Is het een legitieme reden? "Ik kan helaas niet komen, ik zit in de race voor een olympische plak op de napraat, waar ik al 21 delen voor aan het trainen ben".Ik zou die afspraak maar afzeggen, want het is best rustig hier de laatste tijd, dus de kans dat je goud gaat halen is groter dan ooit tevoren
quote:StoraHuntur schreef op 23 januari 2015 @ 20:38:

[...]

Kwintetje dan maar? Gezellie
quote:Solomio schreef op 23 januari 2015 @ 20:36:

[...]

En meteen in de aankondiging al de vermelding dat het om officiële lestijd gaat, dus dat er alleen wegens heel zwaarwegende redenen eventueel overwogen kan worden dat kind niet meegaat.

Mijn kind windt zich er niet eens over op, die vertrouwt volledig op zijn moeder, die het wel weer gaat regelen.

Maar man-o-man wat heb ik daar een hekel aan.

O ja, en de mededeling dat als je kind zich tijdens kamp misdraagt, dat je hem dan moet komen ophalen.

En dan gaan ze aan de andere kant van het land zitten, onbereikbaar met OV.

Echt, wie verzint dat soort dingen toch?
quote:Solomio schreef op 23 januari 2015 @ 20:40:

[...]

O ja, en de mededeling dat als je kind zich tijdens kamp misdraagt, dat je hem dan moet komen ophalen.

En dan gaan ze aan de andere kant van het land zitten, onbereikbaar met OV.

Echt, wie verzint dat soort dingen toch?Wat onhandig. Gezien de leerlingenpopulatie is de kans niet eens zo miniem dat er eentje (of een paar) zich gaan misdragen. Hier gaan ze gewoon naar Hummelo of zo. Kan ik hem in crisisgevallen nog achterop de fiets ophalen als het moet.
quote:StoraHuntur schreef op 23 januari 2015 @ 20:38:

[...]

Kwintetje dan maar? Een kwartetje dan toch, want die knappert met die sokken is van mij
Ik begrijp kamp niet. En al helemaal niet in het speciaal onderwijs.
18.
quote:Bieb2.0 schreef op 23 januari 2015 @ 20:33:

11 dagen Madeira geboekt voor de zomer.

(Nu nog iets in april vinden)Lekker Bieb! De zomer is sowieso een fijn vooruitzicht. Als je dan ook nog op vakantie gaat is het helemaal lekker.
quote:Lady-Voldemort schreef op 23 januari 2015 @ 20:45:

[...]

Wat onhandig. Gezien de leerlingenpopulatie is de kans niet eens zo miniem dat er eentje (of een paar) zich gaan misdragen. Hier gaan ze gewoon naar Hummelo of zo. Kan ik hem in crisisgevallen nog achterop de fiets ophalen als het moet.Ik heb gezien dat je de mijne ook achterop jouw fiets zou kunnen ophalen.
quote:Istar_ schreef op 23 januari 2015 @ 20:46:

Ik begrijp kamp niet. En al helemaal niet in het speciaal onderwijs.+ 88 miljoen
quote:Lady-Voldemort schreef op 23 januari 2015 @ 20:46:

[...]

Een kwartetje dan toch, want die knappert met die sokken is van mij Nou, ik heb net even overlegd en er is besloten tot een napraat meet. En dan nodigen we deze mannen uit en zullen ze eerlijk delen.
quote:Solomio schreef op 23 januari 2015 @ 20:47:

[...]

Ik heb gezien dat je de mijne ook achterop jouw fiets zou kunnen ophalen.
Ik ga in mei naar Disneyland wel met het werk, maar dat is toch vakantie!
quote:Steinbeck2 schreef op 23 januari 2015 @ 20:48:

[...]

Nou, ik heb net even overlegd en er is besloten tot een napraat meet. En dan nodigen we deze mannen uit en zullen ze eerlijk delen.Oh zo jammer dat ik die dag wat anders heb.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Solomio schreef op 23 januari 2015 @ 20:48:

[...]

+ 88 miljoenWeet je wat ook erg is? Als leerkracht ben je verplicht om mee te gaan. A;s ze dit ooit op mijn school gaan doen laat ik de psych een briefje schrijven.
quote:Amaqanda schreef op 23 januari 2015 @ 20:49:

Ik ga in mei naar Disneyland wel met het werk, maar dat is toch vakantie!

Leuk!

Ik vond het heel gaaf (en dat had ik niet verwacht)
Ik had vroeger al de pest aan op kamp gaan, en nog steeds zie ik er de lol niet van in. Ik ben erg benieuwd hoe kind erover zal gaan denken als het hier aan de orde komt.
En voor de dames die niet van spierbundels houden

AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Istar_ schreef op 23 januari 2015 @ 20:46:

Ik begrijp kamp niet. En al helemaal niet in het speciaal onderwijs.Bij zoon (cluster 4) doen ze het in groep 8 dus wel, maar twee nachtjes en niet te ver weg. En de kinderen die echt niet willen of voor wie het gewoon niet handig is hoeven niet.
quote:Steinbeck2 schreef op 23 januari 2015 @ 20:48:

[...]

Nou, ik heb net even overlegd en er is besloten tot een napraat meet. En dan nodigen we deze mannen uit en zullen ze eerlijk delen.Hè, sorry, ik heb net gegeten.
quote:Bieb2.0 schreef op 23 januari 2015 @ 20:50:

[...]

Leuk!

Ik vond het heel gaaf (en dat had ik niet verwacht)Ik ben heel benieuwd hoe het gaat met 9 cliënten, waarvan 5 zwaar autist. Er gaan niet voor niks 5 begeleiders mee
quote:Lady-Voldemort schreef op 23 januari 2015 @ 20:51:

[...]

Bij zoon (cluster 4) doen ze het in groep 8 dus wel, maar twee nachtjes en niet te ver weg. En de kinderen die echt niet willen of voor wie het gewoon niet handig is hoeven niet.Wij hebben het 1x gedaan. De eerste nacht moesten we al de politie bellen en de laatste dag kregen werden we door het plaatselijke politiecorps uitgezwaaid. We waren 3 nachten weg, ik heb 3 nachten niet geslapen. Echt nooit meer, dat was serieus een traumatische ervaring.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven