Napraattopic 21
vrijdag 16 januari 2015 om 11:26
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
lees hier de OP van het napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 17 januari 2015 om 22:00
quote:hatsetats schreef op 17 januari 2015 @ 21:54:
[...]
Geen idee.
Edit: maar ik ben dan ook ewn autist, vraag maar aan de psychvandekoudegrond FangtasiaGoh, en dan had ik net de moeite genomen om je vraag serieus te beantwoorden. Maar dat is ook echt niet de moeite waard bij jou. Wat jammer dat je elke kans op een normale dialoog al zo snel de kop indrukt.
[...]
Geen idee.
Edit: maar ik ben dan ook ewn autist, vraag maar aan de psychvandekoudegrond FangtasiaGoh, en dan had ik net de moeite genomen om je vraag serieus te beantwoorden. Maar dat is ook echt niet de moeite waard bij jou. Wat jammer dat je elke kans op een normale dialoog al zo snel de kop indrukt.
zaterdag 17 januari 2015 om 22:02
zaterdag 17 januari 2015 om 22:03
Zo, bijgelezen.
Dikke knuffel voor Ginger is op z'n plaats. Geknipte deel niet gelezen, maar ik kan er genoeg van maken om te snappen dat je in een vervelende situatie/tijd zit.
quote:Steinbeck2 schreef op 17 januari 2015 @ 19:43:
Ik mis Scamp ook, ze is een fijn mens.Die is hier ook nog hoor
Dikke knuffel voor Ginger is op z'n plaats. Geknipte deel niet gelezen, maar ik kan er genoeg van maken om te snappen dat je in een vervelende situatie/tijd zit.
quote:Steinbeck2 schreef op 17 januari 2015 @ 19:43:
Ik mis Scamp ook, ze is een fijn mens.Die is hier ook nog hoor
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
zaterdag 17 januari 2015 om 22:06
quote:hatsetats schreef op 17 januari 2015 @ 22:04:
STEINBECK2 SCHREEF OP 17 JANUARI 2015 @ 21:58:
[...]Voor mezelf: omdat ik een mens ben en als ik iets hoor van iemand die ik hier vaak tegenkom en die ik sympathiek vind, dan zal ik eerder geneigd zijn om omzichtiger en met meer begrip mee om te gaan dan wanneer ik iemand tegenkom elders op het forum met eenzelfde verhaal die ik helemaal niet ken en waar ik dus ook nog geen sympathie voor heb. Volgens mij is dat gewoon hoe mensen zijn, als er een klik is ga je anders met elkaar om dan wanneer die er niet is.
En Ginger vind ik sympathiek en dus wil ik haar steunen.
Wat raar. Waarom zou je bij iemand die je sympathiek vindt niet recht voor zijn raap iets zeggen?Wet van de gemene gronden, bij iemand die je waardeert ben je zachter
STEINBECK2 SCHREEF OP 17 JANUARI 2015 @ 21:58:
[...]Voor mezelf: omdat ik een mens ben en als ik iets hoor van iemand die ik hier vaak tegenkom en die ik sympathiek vind, dan zal ik eerder geneigd zijn om omzichtiger en met meer begrip mee om te gaan dan wanneer ik iemand tegenkom elders op het forum met eenzelfde verhaal die ik helemaal niet ken en waar ik dus ook nog geen sympathie voor heb. Volgens mij is dat gewoon hoe mensen zijn, als er een klik is ga je anders met elkaar om dan wanneer die er niet is.
En Ginger vind ik sympathiek en dus wil ik haar steunen.
Wat raar. Waarom zou je bij iemand die je sympathiek vindt niet recht voor zijn raap iets zeggen?Wet van de gemene gronden, bij iemand die je waardeert ben je zachter
zaterdag 17 januari 2015 om 22:06
quote:Steinbeck2 schreef op 17 januari 2015 @ 22:02:
[...]
Ja, in Engeland wordt Dorothy afgekort tot Dot
Weet ik, maar heb hier al veel bijnamen gelezen, en weet niet wie hier allemaal posts .
Neem ik de identiteit van 1 van de coolste vrouwen ooit aan, wil niemand haar naam voluit schrijven
En ja, ik weet hoe zielig het woord "cool" klinkt
[...]
Ja, in Engeland wordt Dorothy afgekort tot Dot
Weet ik, maar heb hier al veel bijnamen gelezen, en weet niet wie hier allemaal posts .
Neem ik de identiteit van 1 van de coolste vrouwen ooit aan, wil niemand haar naam voluit schrijven
En ja, ik weet hoe zielig het woord "cool" klinkt
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
zaterdag 17 januari 2015 om 22:08
quote:DorothyParker schreef op 17 januari 2015 @ 22:06:
[...]
En ja, ik weet hoe zielig het woord "cool" klinktEen met DorothyParker.
[...]
En ja, ik weet hoe zielig het woord "cool" klinktEen met DorothyParker.
Life is short. Eat dessert first.