Napraattopic 21

16-01-2015 11:26 3051 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

lees hier de OP van het napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ik ben principieel tegen. Tegen alles.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Miss.Innuendo schreef op 18 januari 2015 @ 16:34:

Ik ben principieel tegen. Tegen alles.

Dat klinkt best eng

Frizz, wat moet je declareren dan? Misschien kunnen we meedenken!
quote:Frizz schreef op 18 januari 2015 @ 16:34:

[...]

Ik heb zo'n prachtige ordner die ik eens in de zoveel tijd weer vul, nu heb ik dus een stapel papieren die erin moet. Máár het probleem is nu dat ik iets moet declareren bij een verzekering. En ik weet niet bij welke. Kan het ook niet vinden. Oké niet dat ik héél hard heb gezocht, maar ik denk dat andere mensen zulke dingen gewoon weten. Uit hun hoofd.

O, ik vind het juist heel leuk om mensen te helpen hun administratie op orde te krijgen.

Heb zelf alles heel geordend opgeruimd. Heb al meerdere mensen geholpen om orde in hun chaos te krijgen.

Veel mensen weten niet waar ze moeten beginnen of wat een handige manier van bewaren is.

Of inzicht in de financiële situatie. Ik heb een heel mooi overzicht met wat hier binnen komt en uitgegeven wordt en ook precies wanneer iedere maand.
quote:Fangtasia schreef op 18 januari 2015 @ 16:37:

[...]

Dat klinkt best eng

Het was een grapje he....
Medische zorg in het buitenland: uit mijn basisverzekering of mijn reisverzekering?
quote:Miss.Innuendo schreef op 18 januari 2015 @ 16:38:

[...]

Het was een grapje he....Pfieuw, kan ik weer opgelucht ademhalen!
O, en ik heb Netflix sinds vandaag

@Istar, nog bedankt voor het sturen van die link. Maar ik heb man er van kunnen overtuigen dat Netflix voor dat geld toch wel heel handig was
quote:Miss.Innuendo schreef op 18 januari 2015 @ 16:38:

[...]

O, ik vind het juist heel leuk om mensen te helpen hun administratie op orde te krijgen.

Heb zelf alles heel geordend opgeruimd. Heb al meerdere mensen geholpen om orde in hun chaos te krijgen.

Veel mensen weten niet waar ze moeten beginnen of wat een handige manier van bewaren is.

Of inzicht in de financiële situatie. Ik heb een heel mooi overzicht met wat hier binnen komt en uitgegeven wordt en ook precies wanneer iedere maand.Het is geen zooitje hoor, ik betaal alles direct en de rest ligt op een klein stapeltje. Maar ik wist bijvoorbeeld echt niet meer waar mijn reisverzekering ook alweer loopt. Dacht dat ik er mail van had gekregen en die kan ik dus niet vinden.
quote:Frizz schreef op 18 januari 2015 @ 16:39:

Medische zorg in het buitenland: uit mijn basisverzekering of mijn reisverzekering?

Even hier nagevraagd:

Basisverzekering uitkeren tot aan het niveau van tarieven in Nederland en voor de rest de reisverzekering. Beide dus.
quote:Frizz schreef op 18 januari 2015 @ 16:39:

Ik zou even kijken naar de voorwaarden van je reisverzekering.

Als je het via je zorgverzekering doet dan wordt misschien ook je eigen risico aangesproken?

Maar als ik vragen mag; wat heb je dan gemankeerd tijdens je reis?

Je zei al dat het rampzalig was, maar ik word nu toch een beetje nieuwsgierig
quote:Fangtasia schreef op 18 januari 2015 @ 16:40:

[...]

Even hier nagevraagd:

Basisverzekering uitkeren tot aan het niveau van tarieven in Nederland en voor de rest de reisverzekering. Beide dus.Oh! Maar dan denk ik gewoon mijn zorgverzekering want de kosten zitten volgens mij een eind onder de Nederlandse tarieven. Kost me dan natuurlijk gewoon weer mijn eigen risico.
quote:Frizz schreef op 18 januari 2015 @ 16:34:

[...]

Ik heb zo'n prachtige ordner die ik eens in de zoveel tijd weer vul, nu heb ik dus een stapel papieren die erin moet. Máár het probleem is nu dat ik iets moet declareren bij een verzekering. En ik weet niet bij welke. Kan het ook niet vinden. Oké niet dat ik héél hard heb gezocht, maar ik denk dat andere mensen zulke dingen gewoon weten. Uit hun hoofd.Dat valt wel mee toch? gewoon alle verzekeringen die je hebt bellen, kom je vanzelf bij de goede terecht!
quote:Miss.Innuendo schreef op 18 januari 2015 @ 16:40:

O, en ik heb Netflix sinds vandaag

@Istar, nog bedankt voor het sturen van die link. Maar ik heb man er van kunnen overtuigen dat Netflix voor dat geld toch wel heel handig was Veel plezier
quote:Miss.Innuendo schreef op 18 januari 2015 @ 16:42:

[...]

Ik zou even kijken naar de voorwaarden van je reisverzekering.

Dan moet ik zeker opstaan en naar dat stapeltje lopen?
quote:Istar_ schreef op 18 januari 2015 @ 16:43:

[...]

Veel plezier Ik zit al naar S02E04 te kijken
quote:Amaqanda schreef op 18 januari 2015 @ 16:43:

[...]

Dat valt wel mee toch? gewoon alle verzekeringen die je hebt bellen, kom je vanzelf bij de goede terecht!WA-verzekering, casco verzekering, rechtsbijstand?
quote:Frizz schreef op 18 januari 2015 @ 16:43:

[...]

Dan moet ik zeker opstaan en naar dat stapeltje lopen? Of iemand je het stapeltje laten brengen
quote:Frizz schreef op 18 januari 2015 @ 16:44:

[...]

WA-verzekering, casco verzekering, rechtsbijstand? Toen ik dit typte, wist ik nog niet wat je probleem was
quote:Frizz schreef op 18 januari 2015 @ 16:43:

[...]

Dan moet ik zeker opstaan en naar dat stapeltje lopen? Nee hoor, de meeste kun je toch gewoon googlen, als je hier toch zit?
quote:Fangtasia schreef op 18 januari 2015 @ 16:45:

[...]

Of iemand je het stapeltje laten brengen Dat is op zich een idee, ik krijg vanavond bezoek!
quote:ThunderassMan schreef op 18 januari 2015 @ 16:46:

[...]

Nee hoor, de meeste kun je toch gewoon googlen, als je hier toch zit?DUH. Maar zo kwam ik er dus niet uit.
MissI kijk even rechtsboven!
Ik ga nog even een uur van de schemer genieten. Hier helaas geen sneeuw, maar het voelt wel lekker fris aan. De ideale omstandigheden
Oh jammer; het topic van Willem is weggejorist wegens vulgair. (mooi woord vind ik dat: vulgair. Zeker als het uitgesproken wordt door iemand met een hete aardappel in de keel)
quote:Fangtasia schreef op 18 januari 2015 @ 16:49:

Ik ga nog even een uur van de schemer genieten. Hier helaas geen sneeuw, maar het voelt wel lekker fris aan. De ideale omstandigheden Hier regent het al de hele dag.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven